Onko muita 40+ iltatähden yrittäjiä?

Mitäs tänne +40v kuumeilijoille kuuluu?

Minä olen varovaisen onnellinen 42-vee, nyt on menossa 5+1. Plussa löytyi 3. yrityskierrolla. Olen aika varma että minua auttoi kun aloin ottamaan ubikinoni-ravintolisää, se on just tällaiselle vanhenevalle naiselle hyväksi kun yrittää tiristää munasarjoihinsa vielä vähän potkua. Suosittelen lämpimästi kokeilemaan sitä ennen ku luovuttaa. Tuntui että se myös vähän piristi, iho sai uutta hehkua ja tuntui että hiuksetkin saivat uutta boostia. Aika kokonaisvaltainen mutta hienovarainen on vaikutus. Fiilis on että käytän sitä jatkossakin lykkäämään vaihdevuosioirehdintaa vähän kauemmaksi. Nyt en uskalla ottaa mitään ylimääräistä kun on ihan alkuraskaus menossa, foolia vain mutta sitä yläkanttiin.
 
Moikka!

Olen käynyt täällä kurkkimassa jo useamman kuukauden, mutta nyt kirjoitan ensimmäistä kertaa :)
Olen 41v teinilasten äiti ja odotan nykyisen mieheni kanssa ensimmäistä yhteistä (miehen esikoista) lasta ❤️ Olimme varautuneet menemään hedelmöityshoitoihin, puhtaasti iän takia, mutta raskaus saikin alkunsa luomuna neljännestä kierrosta. Kk kierto mulla oli lyhentynyt 30 päivästä 23-24 päivään, mutta muuten tilanne näytti hyvältä ja olen nuorempanakin tullut helposti raskaaksi.

Iän tuomien riskien takia raskaus on ollut pelottavaa aikaa. Alkuun pelkäsin koko ajan keskenmenoa ja sitä onko vauva terve jne… Nyt ollaan kuitenkin jo raskausviikolla 25, nipt testi ja seulontaultrat on olleet normaalit ja vauva liikkuu aktiivisesti masussa 🥰
Pelkotilat läikähtelevät mielessä varmasti loppuun asti, mutta toivon hartaasti että saadaan terve lapsi syliin ja miehen haaveet isyydestä vihdoin täytyy.

Raskautumisen tueksi käytin foolihapon lisäksi ubikinonia ja vikassa kierrossa royal gelee sekä vehnänalkioöljyä. Tiedä sitten oliko niistä apua vai ei, mutta ubikinonia voin minäkin suositella, myös miehelle. Tsemppiä kaikille yritykseen ja onnea plussanneille! 💕
 
Paljon onnea @Sparkle23, @Nepeta Cataria ja @IhanaElämä, hienoja uutisia! 🌈 Kertokaa paljon kuulumisia! Täällä ei kerrottavaa, mut täällä sitä notkutaan, eli ei se vauva-ajatus ihan kuopattu vieläkään ole 😁 en tiedä! Voi kun tulisi ajatus, että nyt oikeasti riittää. Ja jos ei kerta sellaista tule, niin onnistaisipa vielä. Mielellään ennemmin kuin myöhemmin 🙏
 
Täällä poksahti tänään 35+0 ja raskausvapaa alkoi tai alkaa ensi viikosta. Viimeisiä viedään 😍 Kaikki sujunut hyvin , eikä mitään ihmeellistä ole tähän mennessä ollut. Harkkasupistukset vaivanneet ja haitanneet liikuntaa, mutta ajattelen sen olevan kuitenkin pieni haitta. Toivon, että tämä viimeinen puristus sujuisi vielä hyvin ❤️
 
Täällä poksahti tänään 35+0 ja raskausvapaa alkoi tai alkaa ensi viikosta. Viimeisiä viedään 😍 Kaikki sujunut hyvin , eikä mitään ihmeellistä ole tähän mennessä ollut. Harkkasupistukset vaivanneet ja haitanneet liikuntaa, mutta ajattelen sen olevan kuitenkin pieni haitta. Toivon, että tämä viimeinen puristus sujuisi vielä hyvin ❤️
Tsemppiä viimeiseen rutistukseen! :smiling-eyes:
 
Meille syntyi viime viikolla tyttö. :red-heart: Kaksi poikaa meillä ennestään.:smiling-eyes: Ei tiedetty sukupuolta etukäteen, mutta minulla oli olo, että voisi olla tyttö. Synnytys meni hyvin ja kotona isoveljet kovasti tykkäävät pikkusiskosta.:red-heart:
Onnea! :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
 
Meille syntyi viime viikolla tyttö. :red-heart: Kaksi poikaa meillä ennestään.:smiling-eyes: Ei tiedetty sukupuolta etukäteen, mutta minulla oli olo, että voisi olla tyttö. Synnytys meni hyvin ja kotona isoveljet kovasti tykkäävät pikkusiskosta.:red-heart:
Paljon onnea ja ihanaa vauva-aikaa! 😍
 
Meillä taas tänään puhetta miehen kanssa oisko se kiva jos vielä yksi vauva saataisiin 😊 itellä vielä vähän epävarmat fiilikset asiasta, mutta mietin kyllä että pitäskö se varalta alkaa foolihappoa ottaan ja tuo ubikinoni mitä ylempänä mainostettiin 😄 tässä ei nyt iän takia kauheasti pysty kyllä odotella mikäli halutaan se yksi vielä.. ei ehkä ihan oikeaan ryhmään tule kun ainakaan vielä ei ole yritys päällä mutta kovasti näitä oon kyllä lueskellut 😄
 
No niin. Kristallipalloni mukaan vauva oli saanut alkunsa ja fibat ja tuntemuksetkin puolsi teoriaa. Hieman olosuhteista johtuen en tehnyt testiä, vaikka kuukautiset oli parisen päivää myöhässä. Luulin tietäväni tilanteen riittävästi. Vuoto tietty alkoi ja nyt vähän harmittaa, etten tiedä oliko vai eikö jotain ollut aluillaan. Noh, joka tapauksessa ei tule vauvaa. 😔 jokohan se henkinen raja ylittyi. Täytyy miettiä. Taas 😄
 
Tulin kurkkimaan pitkästä aikaa, ja ihana kun täällä on nelikymppiset plussailleet :red-heart: onnea odotukseen raskautuneet ja vauvan jo syliinsä saaneet!

Mä olen niin höpsö että kun näin tuossa taannoin unia vauvasta... niin tuli sellanen olo, että jos vielä yrittäis..ihan pöhlöähän se on. Mutta tässä hommassa (ja ihmisessä) ei järki ja tunteet kohtaa. Jokatapauksessa, googeloinnin tuloksena hommasin Dong Quai luontaistuotetta jota käytetään hedelmällisyyden boostaamiseen.

Se myös auttaa vaihdevuosioireisiin joten tässä menee mahdollisiin menopaussioireisiinkin samalla kiinalaisen lääketieteen luonnonlääkettä :Grinning Face With Smiling Eyes:
Dong quai
 
Meille syntyi 28.10. terve poika 🥰 Kotona ollaan oltu nyt muutama päivä ja arki tuon ihmeen kanssa tuntuu tällä hetkellä melko ihanalta 😊
"Päärynä" saapui siis! Isosti onnea teille kaikille! 💐
Nautihan vauvakuplasta ja yritä antaa muun maailman kulkea omaa rataansa.
 
Takaisin
Top