Oireet

Tänään 6+2. Alkuviikosta iski flunssa päälle joka tuntuu vaan pahenevan koko ajan vaikka päiviä kuluu. Alavatsalla on paljon tuntemuksia ja turvottaa, tuntuu että kaikkien housujen resori painaa ja aiheuttaa kipuilua alavatsalle 😬 Rinnat olleet vaihtelevasti kipeät, enimmäkseen nännit. Mutta ei sekään mitään mahdotonta. Etova olo ollut pitkään, mutta sekin voi olla ihan tätä flunssaa tai sitten raskauteen liittyvää 🤷‍♀️ Jännittää ja pelottaa, huomenna tulee päiviä 6+3 jonka kohdalla alkoi viimeksi verinen vuoto joka johti varhaiseen keskenmenoon 😭💔

Kummasti sitä pitää positiivisena tässä vaiheessa, että kaupassa hajut meinaa alkaa ällöttävä ja hyvin lievää pahoinvointiakin siihen liittyen ilmassa. 😂 Jotain repäisykipujakin oli yksi ilta, kun säntäsin taaperon perään. Joutui oikein miettiä, että voiko ne sellaisia jo olla. Mutta kyllä tuntuu pitkältä aika ultraan, vaikka se on sentään jo ensi viikolla. 😅

Minua alkanut huolestuttamaan kun oireita ei ole omasta mielestä "riittävästi". Nyt siis 5+3. Onkohan vesimäinen valkovuoto raskauteen liittyvää kun aina sillon tällöin pikkarit menee ihan märäksi ja läpi (ei päällyshousuihin saakka), tosin voihan se olla virtsankarkailuakin 🙈 Aiemmin oli alavatsakipua, sitäkään ei enää ole.

Paras varmaan olisi olla miettimättä, mutta mitenpä lopettaa miettimisen ja varsinkin kun ympärillä viime aikoina toisten raskauksiin liittyen ollut huonoja uutisia.

Minua alkanut huolestuttamaan kun oireita ei ole omasta mielestä "riittävästi". Nyt siis 5+3. Onkohan vesimäinen valkovuoto raskauteen liittyvää kun aina sillon tällöin pikkarit menee ihan märäksi ja läpi (ei päällyshousuihin saakka), tosin voihan se olla virtsankarkailuakin 🙈 Aiemmin oli alavatsakipua, sitäkään ei enää ole.

Paras varmaan olisi olla miettimättä, mutta mitenpä lopettaa miettimisen ja varsinkin kun ympärillä viime aikoina toisten raskauksiin liittyen ollut huonoja uutisia.
Minullakin oli tuo kuudes viikko melko oireetonta aikaa. Mutta nyt juuri kun seitsemäs viikko alkoi, niin alkoi myös pahoinvointi joka on nyt pahentunut päivä päivältä. Tänään ollut koko päivän todella huono olo, joka aaltoilee inhottavasti. 6+2 nyt. 🤢

Niin ja se piti vielä lisätä, että itselläkin loppui alavatsakivut ihan yhtäkkiä viikolla kuusi.

Voi olla valkovuodon runsastuminen ja koostumukset raskaudesta johtuvaa 😁 jospa sieltä pian alkaisi uusia oireita ilmestyä, ne tuntuu niin aaltoilevan ja vaihtelevan nopsasti tässä alussa

Mäkin oon miettinyt vähäisiä oireita. Tuo lisääntynyt valkovuoto on mun käsittääkseni tyypillinen oire. Mutta en tiedä, että kokeeko oireettomaksi vain, kun pahoinvointi ei ole vielä alkanut. Hengästymistä, väsymystä ja unihäiriöitä mulla kuitenkin jossain määrin on.

Mäkin oon miettinyt vähäisiä oireita. Tuo lisääntynyt valkovuoto on mun käsittääkseni tyypillinen oire. Mutta en tiedä, että kokeeko oireettomaksi vain, kun pahoinvointi ei ole vielä alkanut. Hengästymistä, väsymystä ja unihäiriöitä mulla kuitenkin jossain määrin on.

Joo, itsellä varmaan eniten se vaikuttaa että kokee ittensä oireettomaksi, kun ei ole pahoinvointia

Joo, itsellä varmaan eniten se vaikuttaa että kokee ittensä oireettomaksi, kun ei ole pahoinvointia
Varmaan se pahoinvointi on oireena kuitenkin niin konkreettinen. Muut tässä alkuvaiheessa on epämääräisempää. 😅 Itsekin huomaan toivovani, että pahoinvoinnit alkaisi. 😂

Varmaan se pahoinvointi on oireena kuitenkin niin konkreettinen. Muut tässä alkuvaiheessa on epämääräisempää. 😅 Itsekin huomaan toivovani, että pahoinvoinnit alkaisi. 😂
Niinpä, kaikki oireet mitä nyt on ollu pyörittelen koko ajan mielessä, että on kummiskin vain sattumaa ja vois olla ilman raskauttakin 😅

Täällä pelottaa, kun oireita ei ole. Pahoinvointi loistaa poissaolollaan. Ainoastaan pissattaa tiehämmin ja rintoja kutisee vaikka kuinka rasvaan.

Väsymystä ei juurikaan ole normaalia enempää, tai sit nukun vaan niin pirusti, etten sitä tunne. Hajuherkkyyttä ei ole, oikeastaan oon päinvastoin alkanut pitämään ihme hajuista kuten tuore kahvinpuru ja laventeli. Ruokainhokkeja ei ole.

Rv 6+2. Perjantaina ultra 6+5. Piti olla vasta ensviikolla, mutta en jaksa pidempään pysytellä toivekkaana, vaan täytyy päästä näkemään, että kaikki on pienellä hyvin ja hän on siellä olemassa. 🙏

Täällä alkoi eilen rusehtava vuoto ja alavatsa- ja selkäkivut, yön aikana ja tänään voimistuneet ja tällä hetkellä olo aika kamala. Naistentautien polilta hoitaja sanoi konsultoivansa lääkäriä ja soittavansa sit uudestaan. Mutta kyllähän tää nyt hyvin selkeästi keskenmenolta vaikuttaa 😔 Harmittaa, että kaikki omat pelot ja epäilykset sit osoittautuikin todeksi, ja että kuitenkin päästiin näille viikoille asti. Hirveimmältä tuntuu että ehdin eilen käydä neuvolassa ensikäynnillä ja jutella 1,5h tulevasta vauvasta.

Nyt toivon vaan, että tää olisi nopeasti ohi.

Täällä alkoi eilen rusehtava vuoto ja alavatsa- ja selkäkivut, yön aikana ja tänään voimistuneet ja tällä hetkellä olo aika kamala. Naistentautien polilta hoitaja sanoi konsultoivansa lääkäriä ja soittavansa sit uudestaan. Mutta kyllähän tää nyt hyvin selkeästi keskenmenolta vaikuttaa 😔 Harmittaa, että kaikki omat pelot ja epäilykset sit osoittautuikin todeksi, ja että kuitenkin päästiin näille viikoille asti. Hirveimmältä tuntuu että ehdin eilen käydä neuvolassa ensikäynnillä ja jutella 1,5h tulevasta vauvasta.

Nyt toivon vaan, että tää olisi nopeasti ohi.

Voi ei, valtavasti tsemppiä 🥺
Soittivatko ne sieltä takaisin?

Voi ei, valtavasti tsemppiä 🥺
Soittivatko ne sieltä takaisin?
Kiitos ❤️ Soittivat ja ohjeistivat vaan seuraamaan tilannetta kotona ja hakeutumaan päivystykseen, jos kivut olisi niin voimakkaita ettei niiden kanssa pärjää. Täällä kärvistelen kipukramppien kanssa ja raskausmateriaalia vuotaa ulos, odottelen vaan että tämä olisi ohi 😭 Oma pahin pelko toteutui.

Voi ei @Kesävauva 😭😭😭😭
Ihan hirveetä. Oot ollu mun mielessä, koska sullakin oli sitä vuotelua. Miksi sen nyt piti kääntyä noin.. Nyt vaan tosiaan toivon että kaikki menis mahdollisimman hyvin ja keho ”hoitais hommansa”. Voimia ihan sikana käsittelyyn. Muista pyytää apua ja saikkua ja kaikki mahdollinen 😭

Kiitos ❤️ Soittivat ja ohjeistivat vaan seuraamaan tilannetta kotona ja hakeutumaan päivystykseen, jos kivut olisi niin voimakkaita ettei niiden kanssa pärjää. Täällä kärvistelen kipukramppien kanssa ja raskausmateriaalia vuotaa ulos, odottelen vaan että tämä olisi ohi 😭 Oma pahin pelko toteutui.
Voimia kovasti! ❤️ suurin suru kyllä, mitä voi ajatella - odotetun raskauden keskenmeno. 💔 joudut nyt käymään isoja tunteita läpi, joten ehdottomasti lepoa ja sairaslomaa. 🤗
toivottavasti, kaikesta huolimatta menis tyhjennys hyvin ja kivut helpottais.

Takaisin