Varhaisultra

Muut jotka ootte käyneet Kaunis Odotus Vantaalla, oliko siellä puhe että he lisää Kantaan tiedot siitä käynnistä?

Multa kysyttiin ja annoin luvan mutta vieläkään ei näy mitään, vaikka jo viime torstaina kävin 🤔
 
Hauska nähdä muidenkin varhaisultrakuvia :)

Tässä viime viikolta omasta varhaisultrasta, viikkoja oli 7+2, mutta ultraäänen mukaan 7+3. Tämä oli jo tosin toinen laatuaan, ja yllättäen siellä näkyi toinenkin alkiopussi jonka koko vastasi 6+0. Valitettavasti se oli menossa kesken (oli pieni verenvuoto muutamaa päivää aiemmin), joten loput joko tulee verenvuotona tai se sulautuu kroppaan (vaikka se kuinka kummalliselta kuulostaakin).

Osasin epäillä kaksosia, sillä ensimmäinen Hcg oli yli 800 (!!) , ja tämä mitattiin tasan 14 päivää ovulaation jälkeen.
 

Liitteet

  • IMG_1200.jpg
    IMG_1200.jpg
    731.1 KB · Katsottu: 44
Muut jotka ootte käyneet Kaunis Odotus Vantaalla, oliko siellä puhe että he lisää Kantaan tiedot siitä käynnistä?

Multa kysyttiin ja annoin luvan mutta vieläkään ei näy mitään, vaikka jo viime torstaina kävin 🤔
Ei ollut oman käynnin aikana tästä puhetta, enkä kyllä omakannasta löydä tekstejä eiliseltä. Aikaisemmassa tämänvuotisessa raskaudessa kun kävin Perhe-Artessa, niin sieltä kyllä oli tiedot tulleet omakantaan automaattisesti.
 
Me käytiin jo toisessa varhaisultrassa. Ensimmäinen oli omakustanteinen mielenterveysultra, tämä lapsettomuuspolin.
Kasvua oli tapahtunut, ja mittaus antoi tuloksen 7+2 (omien laskelmien ja aijemman ultran mukaan 7+3 tänään) mutta on milleistä kiinni, joten ei heitto eikä mikään 😊
 

Liitteet

  • IMG-20230425-WA0004~2.jpeg
    IMG-20230425-WA0004~2.jpeg
    560.7 KB · Katsottu: 22
19.4. Rosannna (6+6)
20.4 Susanie (7+4), Helinä84 (7+3), Cece43 (7+1), Pikkiriikkinen93 (7+5)
21.4. Toukkis81 (7+0)
24.4 Sarppana (7+1), titiuu_85 (6+3)
25.4. Geysira (6+6)
26.4. Pphims (6+6)
27.4. Metu (7+5)
28.4. inlove (6+5)
3.5. Riekko (7+0), Malttamaton145 (6+5)
4.5. kalemo (6+6)
6.5. Vahvero (7+2)
8.5. Monni92 (7+2) , lunni (7+4), jalei (8+0)
11.5 Jiin3s (7+2)
17.5. Deb (7+6)
 
Me käytiin tänään varhaisultrassa ja heh kätilö arvioi että olis 5+3, ihan maksimissaan 5+5 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eli viikon vähemmän mitä mä ja neuvola laskettiin :Face With Tears Of Joy: Nooh ruskuaispussi siellä oli ja jotain pienen pientä, ens viikolla uusiks :rolling:
Oliko sulla ovulaation ajankohdasta tietoa? Mulla myös aina tainnut varhaisultran kokoarviot heittää, epäsäännöllisen kierron riemuja... Toivottavasti ens viikolla on sitten alkio kasvanut toivotulla tavalla ja sykekin jo näkyisi.
 
Me käytiin tänään varhaisultrassa ja heh kätilö arvioi että olis 5+3, ihan maksimissaan 5+5 :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eli viikon vähemmän mitä mä ja neuvola laskettiin :Face With Tears Of Joy: Nooh ruskuaispussi siellä oli ja jotain pienen pientä, ens viikolla uusiks :rolling:
Mulla kävi tismalleen näin viime viikolla, vaikka kierto on kellontarkka. Ens viikolla uusi yritys ja arviot.
 
Voihan ultra. Piti käydä viikkojen varmistuksessa, koska tosiaan on vain arvailua milloin raskaus saanut alkunsa. No, ultrassa ei näkynyt kuin tyhjä kohtu ja ehkä jotain härmää kohdussa. Se voi olla hematoma tai ei. Piti käydä hcg mittauksessa ja arvo on 1050. Kuulemma ultran näkymä ja hcg arvo ovat linjassa keskenään ja hedelmöityksestä olisi kolme viikkoa aikaa. Seuranta jatkuu.

Onko kenelläkään ollut vastaavaa tilannetta? Että ultrassa näkyisi vasta myöhemmin ja alunperin ei mitään?
 
Oliko sulla ovulaation ajankohdasta tietoa? Mulla myös aina tainnut varhaisultran kokoarviot heittää, epäsäännöllisen kierron riemuja... Toivottavasti ens viikolla on sitten alkio kasvanut toivotulla tavalla ja sykekin jo näkyisi.
Oon seurannu kiertoja Flo äppillä mutta ovulaatiota en seurannut tikuttamalla paitsi nyt ja sain haalean viivan 22.3. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ekan ihan haalean viivan sain raskaustestiin 11.4. !

Mutta uusi varhaisultra 8.5. :Hugging Face:
 
Oon seurannu kiertoja Flo äppillä mutta ovulaatiota en seurannut tikuttamalla paitsi nyt ja sain haalean viivan 22.3. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Ekan ihan haalean viivan sain raskaustestiin 11.4. !

Mutta uusi varhaisultra 8.5. :Hugging Face:
Ok, no haalea viiva ovistestissä ei vielä kerro oviksen ajankohdasta mitään, mutta eiköhän se laskettu aika sitten seuraavassa ultrassa ja hyvin selviä :smiling-eyes:
 
Pääsin tänään vihdoin ultraan, oletetuilla päivillä 7+5. Pikkuinen löytyi oikeasta kohtaa, sydän sykki ja napanuorakin oli jo toiminnassa 🤩 Kätilön arvion perusteella nyt ois kuitenkin jo 8+0, ja se ois oikein mahdollista että ovulaatio olisi tapahtunut kaksi päivää aiemmin, kun tossa aiemmassa arviossani (BBT-lämpöjen perusteella) ovis ois tapahtunut tosi myöhään suhteessa siihen milloin ovitrellen pistin.

2F320054-9819-4AA7-ACAE-87805FAA3872.jpeg
 
@Mrs Willow joo en tiennytkään että se toimii jo, mutta nyt kun tarkistin niin kyllähän se napanuora alkaa aika aikaisin muodostumaan, ja näillä viikoilla pystyi jo ultrassa toteamaan että siellä napanuorassa myös virtaa jotain 😄
 
Aika hurjaa kyllä! Itsellä kun viikkoja oli ultrassa 6+1 ehkä, niin siihen verrattuna aikamoinen kehitys kahdessa viikossa. Yhdessä raskaudessa kävin ultrassa viikolla 9+x ja silloin tyyppi oli jo ihan vauvan muotoinen. Tosiaan niin huima tämä alkuviikkojen kehitystahti! Ei liene ihme, että odottajaa vähän väsyttää...
 
Ok, no haalea viiva ovistestissä ei vielä kerro oviksen ajankohdasta mitään, mutta eiköhän se laskettu aika sitten seuraavassa ultrassa ja hyvin selviä :smiling-eyes:
Jep en tosiaan saanu kun vaan sen yhden haalean viivan, siks tää on vähän mysteeri kun mä en muista milloin maaliskuussa mulla oli menkat kun olin ne unohtanu merkata niin neuvola sit veikkas että 12.3. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mut toivottavasti sitten olis ihan syke sitten seuraavassa ultrassa :side_tear:
 
Tänään käytiin Tampereen Perhe-artessa. Viikot on 7+4 ja olihan jännää. Vauvan alku oli kuulemma pää alaspäin ja toi musta pallero on sen pää. Nyt vihdoin uskon, että oon oikeesti raskaana.
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-04-27-20-29-04-54_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    Screenshot_2023-04-27-20-29-04-54_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
    935.6 KB · Katsottu: 15
Heräsin tänään onnellisena, viikot oli kääntyneet juuri laskelmien mukaan 7+0:ksi, mutta vessassa käydessä maailma romahti kun pyyhkiessä tuli verta. Onneksi oli Perhe-Artella aika, joten sinne selvittämään tilannetta. Eihän se hyvältä näyttänyt...


Screenshot_20230428_093535_Chrome.jpg

Näinpä siis meitä kosketti toinen keskenmeno heti perään, joten sanon heipat joulukuisille ja toivotan kaikille kaikkea hyvää :red-heart:
 
Takaisin
Top