Yleistä höpinää

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Pogo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä näin viime yönä ihan oudon unen. Siinä unessa havahduin siihen että hei, miks mulla on side housuissa kun mähän oon raskaana? Ja menin paniikkiin että eihän mun pitäis vuotaa, meneeks tää kesken?! Juoksin vessaan ja tarkistin tilanteen ja housuissa oli pieni ruskea läntti. Seuraavaks muistan kuinka selitin miehelle unessa että ei oo mitään hätää, siitä läntistä on laitettu kuva sairaalaan ja ne analysoi että on ihan normaalia vuotoa että ei oo keskenmenosta kyse j totesin että mua vähän ällöttää että sellainen kuva on nyt laitettu mun potilasasiakirjamerkinnäksi 😂

Tein tänään toisen testin, kun pakkauksessa oli kaksi ja mitäpä sitä säästämään

Mä näin viime yönä ihan oudon unen. Siinä unessa havahduin siihen että hei, miks mulla on side housuissa kun mähän oon raskaana? Ja menin paniikkiin että eihän mun pitäis vuotaa, meneeks tää kesken?! Juoksin vessaan ja tarkistin tilanteen ja housuissa oli pieni ruskea läntti. Seuraavaks muistan kuinka selitin miehelle unessa että ei oo mitään hätää, siitä läntistä on laitettu kuva sairaalaan ja ne analysoi että on ihan normaalia vuotoa että ei oo keskenmenosta kyse j totesin että mua vähän ällöttää että sellainen kuva on nyt laitettu mun potilasasiakirjamerkinnäksi 😂
Nyt kyllä repesin🤣🤣🤣

Mä en tiedä miksi mä näin ajattelen mutta mielessä on jatkuvasti että tuolla joko kasvaa enemmän kuin yksi tai sitten ei yhtään. Mitään välimuotoja ei ole. Enkä mä edes tiedä mistä tuollaiset ajatukset tulee mutta mua hämää aika paljon tuo ajatus.

Mä lueskelin nt-ultrasta, että koskas se olikaan jne, niin tuli jotenkin yllätyksenä vastaan lause "selvitetään sikiöiden lukumäärä". Niin tosiaan siellä vois olla useampikin pieni ihmisenalku kasvamassa

Oispa kätevä tollanen analyysi kuvan perusteella. 😅

Mä tein 12 testiä 😱🙈😅
Ensimmäisen 3+4 ja viimeisen 5+1. 😅
🤣🤣 Katotaan vielä monta itsellä tulee. Huomenna ajattelin jättää testaamatta kun pe-su kuitenkin hyvin vahvistunut. Tiistaina sitten yks. Ja jos yhden pc paketin kävis ostaa 😇

Eikä!😂 Valaiskaa tietämätöntä, mitä sillä siis haetaan, jos tekee tosi monta testiä, kertooko se vahvistuminen mitä kaikkea?🙊
Mää en ainakaan uskonut niitä kontrolliviivaa haaleempia viivoja. Piti jotenkin todistella itselle, että kyseessä ei ole mikään virhe 😀

Mä tein 12 testiä 😱🙈😅
Ensimmäisen 3+4 ja viimeisen 5+1. 😅
Mäkin laskin omani, 17 testiä, joista 4 digiä 🤣🤣 eka tuli tehtyä 3+3 ja vika 5+3 🤭🙈 oli vaikea uskoa, että se viiva aina piirtyy siihen. Eka halus nähdä viivojen vahvistuvan, sit kontrolliviivaa vahvemman viivan ja tsekata myös digeistä, että viikot nousee. Vika digi piti tehdä vaan varmistukseksi, kun alun menkkamaiset jomotukset loppu yhtäkkisesti 😅

Mä tein 2 Rfsu- liuskaa ja 1 digitaalisen.
Kaapissa olis jemmassa kyllä vielä 1 digitaalinen jossa viikkonäyttö. Taidampa sen vielä tehdä 🤭

Mäkin laskin omani, 17 testiä, joista 4 digiä 🤣🤣 eka tuli tehtyä 3+3 ja vika 5+3 🤭🙈 oli vaikea uskoa, että se viiva aina piirtyy siihen. Eka halus nähdä viivojen vahvistuvan, sit kontrolliviivaa vahvemman viivan ja tsekata myös digeistä, että viikot nousee. Vika digi piti tehdä vaan varmistukseksi, kun alun menkkamaiset jomotukset loppu yhtäkkisesti 😅
🤣🤣🤣 Mulla myös ollut et haluu nähdä kun se viiva vahvistuu

Mulla on nyt myös loppunut ne sellaiset jomotukset, ihana etten oo ainut😅 koska oletan että se on normaalia ettei jomotus koko raskautta 😅 mut se on just paha kun ne oireet aaltoilee vaikka tietääkin järjellä että se on normaalia

Täällä kanssa loppui melkein kuin seinään menkka/virtsatietulehdusjomotukset heti kun tein positiivisen testin. Tottakai nyt sit samantien miettii, että onko oikeesti raskaana vai oliko ne kaikki testit pielessä 🤣🫣
Että ehkäpä vielä yks viikkotesti tehtävä loppuviikosta.

Eikä!😂 Valaiskaa tietämätöntä, mitä sillä siis haetaan, jos tekee tosi monta testiä, kertooko se vahvistuminen mitä kaikkea?🙊
Mä tein kaksi testiä ja viivat oli selkeät, joten en näe tarvetta tehdä enempää. Kai se useamman testin tekeminen tuo lisävarmuutta toisille🤗

Mää en ymmärrä tätä kans. Yhen tein ja se siinä.
Toki se oli niin vahva ettei epäilystäkää.

Minulle ainakin useamman testin tekeminen oli sitä etten yksinkertaisesti vaan uskonut sen ekan testin tulosta. Ensimmäisestä vauvasta tein varmaan sen 10, mutta nyt tästä toisesta olen tehnyt "vaan" 3.

Takaisin