Varhaisultra

Ihanaa @muumikki 😍

Mä jäin pohtimaan varhaisultraa, kun Kaunis Odotuksessa pystyy maksamaan epassilla ja siellä ois just sopiva summa ta:n laittamaa rahaa. 😁

Ihanaa @muumikki 😍

Mä jäin pohtimaan varhaisultraa, kun Kaunis Odotuksessa pystyy maksamaan epassilla ja siellä ois just sopiva summa ta:n laittamaa rahaa. 😁
Oi kuin kätevä! Onko se siis liikunta/hyvinvointietu passilla vai onko teillä ta:n puolesta vielä noiden lisäks joku muu e-passi etuus, kun käy tommoseenkin?

Muokattu viimeksi:
@muumikki toi ultraaminen on niiin jännää! Mun edellisessä ultrattiin kanssa ikuisuus kun kohtu on tuolla jossain perällä, tulee nytkin varmasti ihan hirveen piinaavaa odottaa että se kohtu löytyy varsinkin kun viimeksi tuli huonot uutiset. Tosin silloin onneksi se kätilö sanoi etukäteen että näillä viikoilla voidaan olla vielä tosi hyvin piilossa niin sitä pitää sitten taas vaan rauhoitukseksi hokea ettei heti ala maalaaman kauhukuvia. Ihana kuulla että teidän pieni on oikeassa paikassa 🧡

Äh meidän työsuhde edut ei riitä mitenkään mihinkään ultraan.

Esikoisesta tuli käytyä, mutta nyt on ilmeisesti hinnat nousseet niin paljon, että ei oikein kiinnosta.
Katoin kyllä et Perhe arteessa ois halpaa, mutta ajaa täältä Tampereellekin jo tovin kuitenkin. Ehkä nyt pystyy oottaa nt-ultraan, vaikka mieli tekis käydä jo aiemmin. Täällä ei kunnan puolesta kyllä pääse ellei sano, ettei oo hajuukaa kui pitkällä on.

Esikoisesta tuli käytyä, mutta nyt on ilmeisesti hinnat nousseet niin paljon, että ei oikein kiinnosta.
Katoin kyllä et Perhe arteessa ois halpaa, mutta ajaa täältä Tampereellekin jo tovin kuitenkin. Ehkä nyt pystyy oottaa nt-ultraan, vaikka mieli tekis käydä jo aiemmin. Täällä ei kunnan puolesta kyllä pääse ellei sano, ettei oo hajuukaa kui pitkällä on.
Mä en päässyt vuosia sitten julkiselle ultraan vaikka en tiennyt miten pitkällä olin. Raskaus alkoi ensimmäisestä ovulaatiota synnytyksen jälkeen niin ei pystynyt mitenkään arvioimaan. Testi vaan näytti plussaa mutta eipä siitäkään voi sanoa mitään varmaa kun heti oli niin selkeä positiivinen.

Mä en päässyt vuosia sitten julkiselle ultraan vaikka en tiennyt miten pitkällä olin. Raskaus alkoi ensimmäisestä ovulaatiota synnytyksen jälkeen niin ei pystynyt mitenkään arvioimaan. Testi vaan näytti plussaa mutta eipä siitäkään voi sanoa mitään varmaa kun heti oli niin selkeä positiivinen.
En silti ihmettelis vaikka täälläkään ei pääsis.
Mulla tuli heti tosi vahva plussa tästä, näin jo siinä kohtaa plussan olevan ku testi väri vasta piirtyi.
Esikoisesta en saanut kuin tosi haaleita plussia.

Sillee ois kiva kyllä käydä, jotta tietäs ettei oo mikää tuulimuna ja löytyykö sykkeet. Esikoisesta uskalsin huokasta nt-ultran jälkeen vaikka varhaisultrassa käytiin, silti mitään en uskaltanu ostaa ennen kuin rakenneultra takana. 😀 Tän kans varmaan sama jos kyydissä pysyy.

Oon vaan lueskellut, että nuo alkaa yksityisellä olee jo jotain 200€ luokkaa? Ei oikein raaskis kyllä niin paljoa maksaa…

Perhe Arte on halvempi mutta niitä ei ole Tampereella. Toki jos jotain muuta syytä keksis lähteä käymään Helsingissä niin samalla hän sitä äkkiä kävisi yhden ultran. Meiltä kotoa on muutama km tuonne Perhe Aarteen mutta vielä en ole sortunut varaamaan aikaa. Katsotaan miten käy.

Perhe Arte on halvempi mutta niitä ei ole Tampereella. Toki jos jotain muuta syytä keksis lähteä käymään Helsingissä niin samalla hän sitä äkkiä kävisi yhden ultran. Meiltä kotoa on muutama km tuonne Perhe Aarteen mutta vielä en ole sortunut varaamaan aikaa. Katsotaan miten käy.
Kyllä ainakin heidän nettisivu näyttää että on Tampereella.

Kyllä ainakin heidän nettisivu näyttää että on Tampereella.
Näköjään on avattu Tampereelle uusi toimipiste. Huomaa että mä en ole vähään aikaan seurannut näitä. Eikä mua kyllä hirveästi kiinnostakaan muut kuin pks alueen paikat.

Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
Kuuttituutti 20.2.
Pogo 20.2.

Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Pogo 20.2.

Menin aikaistamaan aikaa kun saatiin neuvolalääkäri ja sitä kautta ultra maaliskuun alkuun 😊

Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Pogo 20.2.

Menin aikaistamaan aikaa kun saatiin neuvolalääkäri ja sitä kautta ultra maaliskuun alkuun 😊
Mä mietin ihan samaa mutta odotan ensin miten saan neuvolan. Jätin soittopyynnön tänään mutta voi mennä muutama päiväkin ennen kuin sieltä soitetaan.

Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
muumikki 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Pogo 20.2.

Saatiin nyt se lääkärin määräämä ultra 6. viikolle, eli julkiselle ollaan menossa. Saa nähdä mitä silloin näkyy, kun on vasta 6+4 :)

Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
muumikki 14.2.
Pogo 14.2.
Kuuttituutti 16.2.

Muutin oman aikani.

Takaisin