Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi kuin kätevä! Onko se siis liikunta/hyvinvointietu passilla vai onko teillä ta:n puolesta vielä noiden lisäks joku muu e-passi etuus, kun käy tommoseenkin?Ihanaa @muumikki
Mä jäin pohtimaan varhaisultraa, kun Kaunis Odotuksessa pystyy maksamaan epassilla ja siellä ois just sopiva summa ta:n laittamaa rahaa.![]()
Tää liitty sinne hyvinvointiin.Oi kuin kätevä? Onko se siis liikunta/hyvinvointietu passilla vai onko teillä ta:n puolesta vielä noiden lisäks joku muu e-passi etuus, kun käy tommoseenkin?
Mä en päässyt vuosia sitten julkiselle ultraan vaikka en tiennyt miten pitkällä olin. Raskaus alkoi ensimmäisestä ovulaatiota synnytyksen jälkeen niin ei pystynyt mitenkään arvioimaan. Testi vaan näytti plussaa mutta eipä siitäkään voi sanoa mitään varmaa kun heti oli niin selkeä positiivinen.Esikoisesta tuli käytyä, mutta nyt on ilmeisesti hinnat nousseet niin paljon, että ei oikein kiinnosta.
Katoin kyllä et Perhe arteessa ois halpaa, mutta ajaa täältä Tampereellekin jo tovin kuitenkin. Ehkä nyt pystyy oottaa nt-ultraan, vaikka mieli tekis käydä jo aiemmin. Täällä ei kunnan puolesta kyllä pääse ellei sano, ettei oo hajuukaa kui pitkällä on.
En silti ihmettelis vaikka täälläkään ei pääsis.Mä en päässyt vuosia sitten julkiselle ultraan vaikka en tiennyt miten pitkällä olin. Raskaus alkoi ensimmäisestä ovulaatiota synnytyksen jälkeen niin ei pystynyt mitenkään arvioimaan. Testi vaan näytti plussaa mutta eipä siitäkään voi sanoa mitään varmaa kun heti oli niin selkeä positiivinen.
Kyllä ainakin heidän nettisivu näyttää että on Tampereella.Perhe Arte on halvempi mutta niitä ei ole Tampereella. Toki jos jotain muuta syytä keksis lähteä käymään Helsingissä niin samalla hän sitä äkkiä kävisi yhden ultran. Meiltä kotoa on muutama km tuonne Perhe Aarteen mutta vielä en ole sortunut varaamaan aikaa. Katsotaan miten käy.
Näköjään on avattu Tampereelle uusi toimipiste. Huomaa että mä en ole vähään aikaan seurannut näitä. Eikä mua kyllä hirveästi kiinnostakaan muut kuin pks alueen paikat.Kyllä ainakin heidän nettisivu näyttää että on Tampereella.
Meettekö myös perhe artelle?Sorruin ja varasin ajan kun sain miehen työvuorot. Aiemminkin ois saanut mutta varmemmin näkyy noilla viikoilla.
Juu sinne käy matka. Aika oli muistaakseni 9.30 eli heti aamusta. Milloin sä menet?Meettekö myös perhe artelle?
Meillä on vasta iltapäivällä ja LahessaJuu sinne käy matka. Aika oli muistaakseni 9.30 eli heti aamusta. Milloin sä menet?
Mä mietin ihan samaa mutta odotan ensin miten saan neuvolan. Jätin soittopyynnön tänään mutta voi mennä muutama päiväkin ennen kuin sieltä soitetaan.Unis 9.2.
Tiitu90 10.2.
Eve87 14.2.
Kuuttituutti 16.2.
Pogo 20.2.
Menin aikaistamaan aikaa kun saatiin neuvolalääkäri ja sitä kautta ultra maaliskuun alkuun![]()