Meillä muuttui viikolla aikaisemmaksiTulipas tässä mieleen, että kuinka paljon teillä on muuttunut laskettuaika ensimmäisen ultran jälkeen? Meillä muuttui tällöin peräti 10:llä päivällä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä muuttui viikolla aikaisemmaksiTulipas tässä mieleen, että kuinka paljon teillä on muuttunut laskettuaika ensimmäisen ultran jälkeen? Meillä muuttui tällöin peräti 10:llä päivällä![]()
Meillä epäili neuvolassa, että ei ollut kierto tasainen. Mutta kuitenkin itsellä oli jatkuvasti 28 pvän kierto. Mutta toki voi olla, että ovulaatio sitten heitellyt keskenmenon jälkeen.Meillä muuttui kahdella päivällä. Olin neuvolassa kertonut, että ovulaatio oli päivää aiemmin kuin laskennallisesti. NT-ultrassa bebe oli sitten vielä päivää isompi.
Eli ei isoa heittoa.
(Mutta olenkin vähän biohakkeri ja kiertojani seuraan haukkana treenien optimaalisen aikatauluttamisen vuoksi.)
Minulla on kierron seuraaminen melko helppoa, kun tunnistan ovulaation. Sitten vaan tikutan sen varmuuden vuoksi. Vähän ehkä neuroottista, mutta haluan olla omasta kropasta perillä.Meillä epäili neuvolassa, että ei ollut kierto tasainen. Mutta kuitenkin itsellä oli jatkuvasti 28 pvän kierto. Mutta toki voi olla, että ovulaatio sitten heitellyt keskenmenon jälkeen.
Minulla on kierron seuraaminen melko helppoa, kun tunnistan ovulaation. Sitten vaan tikutan sen varmuuden vuoksi. Vähän ehkä neuroottista, mutta haluan olla omasta kropasta perillä.
Olen muutenkin varmaan neuvolatätien painajainen... x'D
Kuinka usein teillä on neuvolakäyntejä? Itellä ollut kaksi ja seuraava vasta maaliskuussa (Kela käynti). Toki onhan mulla tässä ajat neuvolan lääkärille unettomuudesta ja diabeteshoitajalle.
Neuvolakäyntejä ollut 2, lääkärikäyntejä 3, fysioterapeutti 2, ravitsemusterapeutti 1 ja muita riskiraskauteen liittyviä käyntejä 2.Kuinka usein teillä on neuvolakäyntejä? Itellä ollut kaksi ja seuraava vasta maaliskuussa (Kela käynti). Toki onhan mulla tässä ajat neuvolan lääkärille unettomuudesta ja diabeteshoitajalle.
Mulla myös vasta kaksi, ja seuraava helmikuussa tuo Kela-neuvola. Jotenkin muistelin, että ekassa raskaudessa olisi ollut enemmän, mutta ehkä kuvittelen
Meillä oli harvinaisen paikoillaan tällä kertaa. Liekö auttoi se että kätilö painoi vähän kädellään toiselta puolelta vatsaa doppleria käyttäessä :DMeilläkin oli eilen Kela neuvola, kaikki ok myös ja sydänäänet oli kiva kuulla. Tuli tosin hankaluuksia saada ne kuulumaan kun tyyppi heittää kuperkeikkaa jatkuvasti ja liikkuu pois dobblerin alta
Nyt pitää pähkäillä tilaanko ä-pakkauksen vai en, vähän oon jo kallistunut siihen että en tilaa…