Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla kans aivan kamala pahoinvointi 🤢 Yltyny viime päivinä. Itsellä ei kiukkua, mutta alkaa melkein vähän masentaa kun mitään ei saa tehtyä pahoinvoinnin takia. Töihin selvisin tänään mutta keskityn vaan siihen että en oksenna, työt ei edisty. Luojan kiitos jään lauantaina lomalle.

Haistan yhtäkkiä myös kaikki tupakoitsijat toimiston toiselta puolelta, hyi ällötys. Ikinä ennen en oo huomannu sitä hajua. Miten voikin olla näin klassiset raskausoireet näin vahvana jo nyt (6+1)
Tämäpä. Välillä tuntuu vähän syylliseltä kun ei nauti tästä, mut ei voi kyllä tälläisellä ololla vielä nauttia 😫🤢
Toivottavasti tää pian tästä helpottuis.
Mulla (6+0) ja juuri klassiset oireet

Onko kellään ollut järkyttävää määrää valkovuotoa? Ihan hirveää kun kokoajan on tunne että nyt meni kesken ja joutuu vaihtaa alushousuja yhtenään. Pahin oire näistä mitä itellä on nyt päällä.

Täällä mennään viidennellä raskausviikolla, ja oireena lähinnä vain aivan järkyttävä turvotus. Jatkuvasti on epämukava olo vatsassa ja iltaisin on hankala saada unen päästä kiinni tämän takia, mitkään housut (joustavatkaan) ei taho mahtua puristamatta päälle 🙄
Raskaus saanut alkunsa PASista ja vielä kaksi päivää menee progesteronipuikot, toivottavasti turbvottelu helpottaa sen jälkeen edes vähän.
Lisäksi menkkajuilimista alavatsassa enemmän tai vähemmän päivittäin, välillä tuntuu vain painetta, välillä viiltävää tai polttavaa kipua, johon tekisi mieli ottaa särkylääke, onneksi ne ei montaa minuuttia kestä, niin on kestänyt vielä hyvin ilman panadolia.

Valkovuodon määrästä vaikea sanoa, kun puikoista valuu möhnää jatkuvasti 🙄

Muokattu viimeksi:
Minulla pahimpia oireita tässä kohtaa ihan järkky nälkä ja väsy koko ajan, molemmat tuntuu vuorotyöläiselle haastavilta, nytkin yövuorossa😵 ja jos ei syö niin alkaa heikottaan ja oksettaan erittäin helposti, onneksi pahoinvointi on siis vielä vältettävissä säännöllisellä syömisellä!

Minulla pahimpia oireita tässä kohtaa ihan järkky nälkä ja väsy koko ajan, molemmat tuntuu vuorotyöläiselle haastavilta, nytkin yövuorossa😵 ja jos ei syö niin alkaa heikottaan ja oksettaan erittäin helposti, onneksi pahoinvointi on siis vielä vältettävissä säännöllisellä syömisellä!
Hep, täällä kans yövuorossa juuri ja tää väsymys on kyllä ihan extraa näihin öihin 😴 Ja todellakin jotain pitää olla syömässä ettei tuu se kamala pahoinvointi vaikka välillä (onneksi vielä harvoin näin) ruoan jälkeen tuntuu pahemmalta 😶 tsemppiä ❣️

Hep, täällä kans yövuorossa juuri ja tää väsymys on kyllä ihan extraa näihin öihin 😴 Ja todellakin jotain pitää olla syömässä ettei tuu se kamala pahoinvointi vaikka välillä (onneksi vielä harvoin näin) ruoan jälkeen tuntuu pahemmalta 😶 tsemppiä ❣️
Tsempit sinnekkin yöhön🥰

Huh tätä tyynejen määrää mitä oltava että kyljellään pystyy nukkumaan. Neljä tai viis käytössä.
Onko muut huomannu että vatsalihakset ois kipeenä?

Mulla oli vartalotyyny pötkylä viime raskaudessa käytössä. Oli kiva. Nyt ei oo ollu mitää oireita mut oon nii alussa vielä

Täällä on heräilty juuri yövuoron jäljiltä.. ois pitänyt syödä jotain vessareissun yhteydessä, aivan järkyttävän huono olo nimittäin kun maha tyhjänä🤢

Huh tätä tyynejen määrää mitä oltava että kyljellään pystyy nukkumaan. Neljä tai viis käytössä.
Onko muut huomannu että vatsalihakset ois kipeenä?
Mulla ei ihan vielä noin montaa tyynyä ole mutta asennon hakeminen on kyllä nyt jo vaikeaa😅 entäs sitten ku vatsa kasvaa ihan oikeasti 🙈😆

Tänään 5+1, vapaa päivä ja heräsin 7, nukuin 9:30-12, söin leivän ja torkuin 14:30 asti 🥱 aivan jäätävä väsymys. Ja hengästyttää jo metsäkävely koiran kanssa? Onko muilla et puuskututtaa pienikin reippaampi kävely?
Täällä toinen puuskuttaja.🙌 Melkein mikä tahansa matka hengästyttää, tosin voin olla myös tulossa kipeäksi. Muutenkin jotenkin ”täysi” olo.

Täällä löytyy huonoa oloa ja väsymystä. Oksentanut en ole vielä kertaakaan, mutta tuntuu että koko ajan pitää syödä, tai tulee paha olo.

Väsymystä ei ainakaan helpota se, että unettomuus on pahentunut. Kärsin normaalistikin satunnaisesti aamuöisin unettomuudesta, mutta nyt se tuntuu olevan joka päiväistä ja läpi yön kestävää 🤦‍♀️ heräilen monta kertaa yössä, ja lopullisesti 3-4 väliin aamuyöstä enkä saa enää unta. Niin ei mikään ihme jos päivällä vähän väsyttää.

Tissit on aristavat ja jotenkin täyteläiset 😄

Tänään oksensin täydeksi yllätykseksi aamupalan ulos. 😅 Nyt jo! 4+6.

Takaisin