@Summerwalk toivon hirmusti että edes yksi niistä jaksaisi blastoksi! HUSin materiaalit sanoo jotenkin, että yleensä maksimissaan 50% kehittyy blastoksi asti. Kauheaa arpapeliähän tuo on, mutta periaatteessa todarit on sen puolella että yksi niistä selviäisi

ja oon aika lähellä 100% varma et meil
@Juliet92 :n kanssa alkaa testailut eri aikaan... Mulla alko jo viime maanantaina nääs

mä siis piikitin sen hCG-irrotuspiikin sunnuntaina ja aloin seuraavasta päivästä testaamaan, tarkotus testata joka päivä että näkyy se kun irrotuspiikki pikkuhiljaa häviää ja sit näkee että jatkuuko valkosena vai alkaako viiva palautua!

Toivotaan että siellä tulis ovis optimiaikaan!

Ja älä huoli, todarit on kuitenkin sen puolella että mä jään tänne sun kanssa testailemaan
@Juliet92 pessimismi on täysin ymmärrettävää! Toivotaan silti että siitä huolimatta oliskin bonarikierros nyt se mistä lopulta nappaa, olishan se niin hienoa!
@lepus timidus "sillä on teidän kummankin pää" eikä

voi ei meidän kaksipäinen alkio

Ei ollu huonoa huumoria!

Miten teidän tilanne etenee nyt?
@Kultahippi miten siellä sujuu? Ootko jatkanu testailua, jätitkö lämpöjen mittailut?
Mulla nyt lämmöt tämän näköset, ja tänään alko luget! Kolme lugea päivässä, vähän jo pelkään sitä lugevuodon määrää

mut eka lugekierto kun kyydissä varmuudella on joku!!
View attachment 117164