BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tännekin välirapsa että 6 munasolua poimittiin multa. Seuraavaks toivon mukaan huomenna selviää moniko oli kypsiä ja hedelmöittyykö joku, ja jos torstaina on vielä jengiä jäljellä ni olis tuoresiirto sillon :) mömmöt oli hyvät, tuota edellistä viestiä kirjottaessa mulla alko silmät harittaa ja nauratti se 😄

Myös, äsken (vasta) menin kurkkaa ourasta viimeyön lämmöt ja nehän oli jo ihan oviksen jälkeiset 🤔🤔

View attachment 117121
Tää nyt on aika huono referenssi, mut mulla oli silloin punktioaamuna kans jo korkeella lämmöt! Mut sit tosiaan tulinki heti kipeeksi niin olin vaan yhdistäny että flunssasta johtuvaa lämpöilyä oli jo silloin 😅 toivottavasti sulle ei nyt ainakaan tautia oo iskemässä!

Sit pieni omanapa kun mä en nyt meinaa tätä asiaa ymmärtää 🥺🥺😭😭❣️
Tässä kuivana eilisen ja tän päivän pct:
IMG_20221115_165202__01__01__01.jpg

Mies jo todisti että mä en näe omiani mutta pakko se tännekin oli nyt pistää kun kerrankin tämä tilanne 😂 niiiin epätodellista

Vähän jännittää se tän aamun alhainen lämpö ja mietin jo että pitäiskö vaan lopettaa hetkeksi mittailu 😅 mut ehkä seuraan nyt kuitenki ainaki siihen viralliseen testipäivään

@Nurppu toivotaan et ne kaikki 6 hedelmöittyy ja saat tuoresiirron ja pakkaseenkin siirrettävää❤

@Kultahippi hienosti vahvistuu siellä😍 onnea ja tarrratkoon lujasti kiinni!

Joo, tais se eilinen tasavahva olla sit ovis plus. Paljon haalentunu nyt. Lämmöt pitäs sit lähtee huomisesta nousuu, eli dpo0 tänää. Pitää viel tänää tallettelut. Pääsee siis piinailee👌

Liitteet

• 20221115_170909.jpg
    20221115_170909.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 98
Onnea @Kultahippi ❤️ Tuossa kohtaa kannattaa unohtaa lämmöt ja muut mittarit kun viivat testissä vahvistuu noin kauniisti 😍

Hyvä saalis @Nurppu 🌈 Nyt vaan toivotaan että kaikki kuusi lähtee hedelmöittymään ja huomenna saatte yhden palleron kyytiin. Huuui miten jännää 🫣 Mulla menis varmaan yöunet odottaessa!

@Juliet92 Nyt vaan tyytyväisenä piinailemaan 🌈 Nousiko lämmöt?

Täällä ei mitään jännää. Viimeinen vuotopäivä kp6 ja sit kohti oviksen metsästystä.

Onnea @Kultahippi ❤️ Tuossa kohtaa kannattaa unohtaa lämmöt ja muut mittarit kun viivat testissä vahvistuu noin kauniisti 😍

Hyvä saalis @Nurppu 🌈 Nyt vaan toivotaan että kaikki kuusi lähtee hedelmöittymään ja huomenna saatte yhden palleron kyytiin. Huuui miten jännää 🫣 Mulla menis varmaan yöunet odottaessa!

@Juliet92 Nyt vaan tyytyväisenä piinailemaan 🌈 Nousiko lämmöt?

Täällä ei mitään jännää. Viimeinen vuotopäivä kp6 ja sit kohti oviksen metsästystä.
Toivotaan sulle pikaista ovista, niin ei sitä tarvii ootella kauaa, millos sulla tyypillisesti on ovis?

Tääl talleteltii viel illal. En tiiä oliko siitä enää hyötyä, mut sit mennää sil sunnuntain talletuksel🙈 pitäs riittää juu, mut olosuhteiden vuoks uskon et eilinen olis ollu laadultaa parempi, mut eihän näistä tutkimatta tiedä😁

Lähti lämmöt juu nousuun. Tyypillisesti 36,5 lämpö dpo1, jostain syyst ollu dpo1 useemmas kierros tismalleen toi sama lämpö😁 huomisen lämpö kertoo taas lisää mut uskosin, et se ovis sit oli. Nyt piinailua. Eipä oo odotukset taaskaa korkeel, mut joka kierto on mahdollisuus ja kun ollaan jo aiemmin luomusti onnistuttu niin mahdollisuus toki on, vaikka km jälkeen hiljasta ollu.

Liitteet

• Screenshot_20221116-074712_FF App.jpg
    Screenshot_20221116-074712_FF App.jpg
    362.8 KB · Katsottu: 102
Kiitos kaikki ihanat 😍😍
Joo en nyt laita kovin paljoa painoarvoa lämmöille enää, varsinkin jos yöt on samanlaisia kun viime yö 🥱🥱 heräsin neljältä vessaan enkä sen jälkeen meinannu millään saada uudelleen unta, mutta se kai on normaalia 😁😍
@Nurppu Uutisia odottelen ❣️🙏🙏
@Juliet92 Hyvää piinailua! 🥰
Ja voi vitsit kaikille teille muillekin toivon vaan niin paljon hyvää ja onnistumisia tällä tuskaisella taipaleella ❤️ jatkan täällä taustaillen kyllä vielä jonkun aikaa 😊

Ihanat laatupalleroiset!! Voikun sieltä joku jaksais pakkaseen asti! Uskon nyt kyllä että huomiselle saadaan noista joku kyytiin, kai aika epätodennäköstä että kaikki huomiseks kupsahtaisivat!

@Summerwalk hyvää oviksenmetsästelyä sinne! :) Mä nukuin itseasiassa yllättävän hyvin, mutta toki tää tuli uniin ja kaikissa unissa kyttäsin tuloksia 😆

@Juliet92 hyvää piinailua sinne! Meillähän on nyt sama dpo, sulla luonnollinen ja mulla lääkärin neulalla aiheuttama 😆

@Kultahippi mulla kans hCGstä tulee toi että vaikee nukkua! Just että herää pissalle yöllä eikä saa unta enää :D voi kunpa kaikki menis hyvin teillä tästä eteenpäin!! 🥰

Ihanat laatupalleroiset!! Voikun sieltä joku jaksais pakkaseen asti! Uskon nyt kyllä että huomiselle saadaan noista joku kyytiin, kai aika epätodennäköstä että kaikki huomiseks kupsahtaisivat!

@Summerwalk hyvää oviksenmetsästelyä sinne! :) Mä nukuin itseasiassa yllättävän hyvin, mutta toki tää tuli uniin ja kaikissa unissa kyttäsin tuloksia 😆

@Juliet92 hyvää piinailua sinne! Meillähän on nyt sama dpo, sulla luonnollinen ja mulla lääkärin neulalla aiheuttama 😆

@Kultahippi mulla kans hCGstä tulee toi että vaikee nukkua! Just että herää pissalle yöllä eikä saa unta enää :D voi kunpa kaikki menis hyvin teillä tästä eteenpäin!! 🥰
Hei siis eikä miten upeeta😍 eli ei se määrä vaan laatu👌 huomen sit yks kyytii ja loput viis pakkasee 😏👌

Joo ollaa näköjää piinailukavereit😁 no ei mulkaa täysin luomu oo ku letrokierto🤣 mut jos semiluomu. Sä sentää tiiät et hedelmöitys tapahtunu, harmi kun ei itsellä mitää käryy. Jotain hyvää sit ivf😁

Hiii! @Nurppu mä täällä intoilen, et jos nyt kävis tärppi kummallaki, ni meil olis sit sama laskettuaika😍 sulla kyllä paremmat mahdollisuudet ku itellä.
Uitinpa ovistestinki ihan mielenkiinnost ja eipä piirtyny juurikaa toista viivaa ni kyl se o uskottava et dpo1 tänää.

Mahtavia uutisia @Nurppu!!! 😍 Tänään sit saatte pikkuhippusen kyytiin 🌈
Täällä on nyt niin positiivinen aalto, että täytyy toivoa että tämä tietää onnea meille kaikille muillekin 🌈❤️ @Juliet92 nappaa nyt sit plussan ihan vaikka vaan että olis sama la ku @Nurppu lla 😅🌈

Mä saan luultavasti vielä ovista odotella pitkät 10 päivää jos kierto pysyy entisenlaisena 😬 Se on aika tarkasti tullut kp17-18. Nyt on vähän lämmöt nousussa mutta taitaa nyt se flunssa iskeä kun päätä särkee ja kurkku kipee 🥴 Mutta jos on tauti tullakseen niin nyt on hyvä hetki sairastaa niin ehtii ennen ovista kisakuntoon 😅🐇

Jeppisjepulis dpo2. Kumma vaan kun kolme päivää maha ihan hellänä, mut ei sitä selkeet ovistärinä kipua mitä monta kk ollu🤔 vaikuttaakoha letrot tohonkin. Hyvä vai huono juttu🤣🙈 @Nurppu onnea siirtoon❤

@Summerwalk olishan se kiva plussata. Eilen oli jo alakulo kyl tulevasta negasta😔 aikasin iskee epätoivot. Toivottavasti flunssat podettu enne ovista ja sekottas sopivasti kroppaa et tulis plussa sinne😍

Jeppisjepulis dpo2. Kumma vaan kun kolme päivää maha ihan hellänä, mut ei sitä selkeet ovistärinä kipua mitä monta kk ollu🤔 vaikuttaakoha letrot tohonkin. Hyvä vai huono juttu🤣🙈
Ehdottomasti hyvä 😆👍🏻 Aina pieni poikkeus sääntöön piristää ja otetaan hyvänä merkkinä 🌈
@Summerwalk olishan se kiva plussata. Eilen oli jo alakulo kyl tulevasta negasta😔 aikasin iskee epätoivot. Toivottavasti flunssat podettu enne ovista ja sekottas sopivasti kroppaa et tulis plussa sinne😍
I feel you. Mullakin ollut jo alakuloa tulevasta negasta vaikkei olla vielä päästy edes yrittämään 😬 Ärsyttäviä nämä mielialan vaihtelut. Mutta kaikki on vielä mahdollista, syytetään hormoneja ja luotetaan tähän hyvän onnen puhuriin joka täällä nyt puhaltaa 🌈

Takaisin