Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle neuvolasta sanoi, että rv 12-16 välillä. En välipäivinä halunnut mennä, ni jouluviikon tiistai, jolloin rv15+0@Onda Mun pitäs varata se myös, hyvä kun muistutitEn muista millä viikoilla sinne pitikään mennä niin en oo pitänyt kiirettä vaan odotellut että olo helpottuisi vähän.

Mulla on parin viikon päästä sokerirasitus, joten kyselen siitä enemmän tietäviltä, että otetaanko siinä verinäytteet kyynärtaipeesta vai sormenpäästä? Jossain verensokerimäärityksissä riittää sormenpäästä prick-testi, mut itsellä epäilys, että sokerirasituksessa varmaan otetaan kyllä ihan kunnon verinäytteet? Multa otettiin viime viikolla ne alkuraskauden verinäytteet ja kolme kertaa tökittiin ennen kuin verta tuli yli pari pisaraa, joten mietin, kuinkahan neulatyyny oon sitten tossa, kun sokeri mitataan pariin otteeseen![]()
Ok, Mullakin hoitaja pyysi kollegaa apuun, kun ei kummastakaan kädestä saanut otettua. Toinen piikittäjä sai sitten heti ekalla pistolla. En onneksi ole mitenkään piikkikammoinen, joten ei toi nyt sinänsä haittaa, mutta olisihan se kiva, jos onnistuisi kerralla.Kyynärtaipeesta joo. Mulla on myös hankala saada otettua, mutta viimeksi hoitaja pyysi kollegaansa avuksi ja tämä onnistui hommassa ihan hyvin. Mutta kyllä siinä oltiin sitten pari viikkoa käsivarret mustelmilla.
Salaisellekin jo laitoin mutta tosiaan NIPTin tulokset tuli ja kaikki okehkä tässä hiljalleen uskaltaa alkaa ajatella että EHKÄ onkin KUN
Otettiin yksityisellä niin lääkäri ihan soitti ja paperiversio tulee etanapostilla. En tiiä yhtään miten julkisella puolella tulokset tulee.
Mitä kautta nämä tulokset muuten tuli? Neuvolassa kyllä mainittiin tästä jotain, mutten nyt millään muusta, että tuleeko nämä omakantaan tai maisaan tms.?
Mahtava uutinen, onnea!Salaisellekin jo laitoin mutta tosiaan NIPTin tulokset tuli ja kaikki okehkä tässä hiljalleen uskaltaa alkaa ajatella että EHKÄ onkin KUN
Mä en nyt siis yhtään ole varma, mutta eikö joskus ole voinut pyytää sitä sellaista kanyylimaista neulaa, jos suonia on vaikea löytää? Että siitä samasta saadaan kaikki... Mutta en kyllä vanno!Ok, Mullakin hoitaja pyysi kollegaa apuun, kun ei kummastakaan kädestä saanut otettua. Toinen piikittäjä sai sitten heti ekalla pistolla. En onneksi ole mitenkään piikkikammoinen, joten ei toi nyt sinänsä haittaa, mutta olisihan se kiva, jos onnistuisi kerralla.