Pakastealkion siirto (PAS)

Toiveikasss, Ylliste ja muut, ihana kuulla, että hommat etenee. Jännitän teidän puolesta niiiiin! ❤

Mulla kp 26. Pitkä kierto tämä varmasti edelliskuun keräyksen takia (35 päivää tms). PAS-kierto alkanee siis ensi viikon lopulla. Kai soitan kohta klinikalle? Mitä sitten tapahtuu? Pitääkö pistää? Onko muilla alkamassa PAS-kierto? Haluaisin piinailukaverin! Jännää! Eka siirto.
 
Toiveikasss, Ylliste ja muut, ihana kuulla, että hommat etenee. Jännitän teidän puolesta niiiiin! ❤

Mulla kp 26. Pitkä kierto tämä varmasti edelliskuun keräyksen takia (35 päivää tms). PAS-kierto alkanee siis ensi viikon lopulla. Kai soitan kohta klinikalle? Mitä sitten tapahtuu? Pitääkö pistää? Onko muilla alkamassa PAS-kierto? Haluaisin piinailukaverin! Jännää! Eka siirto.

Ei vitsi, tosi hienoa, että tekin pääsette siirtotoimiin :Heartred
Pistelyn määrä riippuu ihan millainen siirtoprotokolla sulle on suunnitteilla.
Ittellä kun ovulaatiot onnistui omasta puolesta, niin edellinen siirto oli tällainen: alkukierrosta oli pikkumääriä Pergoveris-pistoksia (100 iu) 9 päivää ja sitten 2 isompaa määrää (150) 10. & 12.päivänä. Tällä lääkäri halusi varmistaa että sieltä varmasti lähtee tulemaan johtofollia. Sitten oli mun kohdun aktivaatiopistos Nivestimkp13. Kp14 % 15 oli ovitrelleä: kp14 oli 250IU ja loput kynästä seuraavana päivänä tiettyyn kellonaikaan, koska oli otettu kohdun oikea-aikaisuustesti. Tuossa välissä oli 3 ultraa, jotta pystyttiin tarkistamaan johtofollin tila sekä kohdun limakalvo, että se oli 3.kerroksinen ja tarpeeksi paksu. Ja sitten vaan ootellaan siirtoa :Slightly Smiling Face: Kp 18 lähtien mulla oli jo Lugesteron tuki 2 x 400mg per päivä. Siitopäivänä kp22 otettiin lähtö progesteroniarvo.

Monella on modifioitu luonnonkierto jos ovulaatio tapahtuu normaalisti eli alkukierrosta letrozolia, ultraa missä varmistetaan johtofollin kasvu sekä toinen ultra missä katsotaan joko voi laittaa irrotuspiikin sekä siinä samalla katotaan kohdun limakalvo. Monella on sitten vaan irrotuspiikki ja seuraavaksi siirto :Slightly Smiling Face:
 
Ite mietin jo , että milloin tässä uskaltais testiä tehdä. Mitään ei se varmasti vielä näyttäisi, niin en senkään kautta halua pettymystä aiheuttaa. En muistanutkaan miten pitkältä tuntuikin nämä piinapäivät. 😂 Tuntemuksia ollut vaikka ja mitä, lisäksi nukuin kevyet 13h su-ma yönä. En tosin halua liikaa tuntemuksistakaan innostua 😊
 
Ite mietin jo , että milloin tässä uskaltais testiä tehdä. Mitään ei se varmasti vielä näyttäisi, niin en senkään kautta halua pettymystä aiheuttaa. En muistanutkaan miten pitkältä tuntuikin nämä piinapäivät. 😂 Tuntemuksia ollut vaikka ja mitä, lisäksi nukuin kevyet 13h su-ma yönä. En tosin halua liikaa tuntemuksistakaan innostua 😊

Kuinka jännää!!!
 
Ite mietin jo , että milloin tässä uskaltais testiä tehdä. Mitään ei se varmasti vielä näyttäisi, niin en senkään kautta halua pettymystä aiheuttaa. En muistanutkaan miten pitkältä tuntuikin nämä piinapäivät. 😂 Tuntemuksia ollut vaikka ja mitä, lisäksi nukuin kevyet 13h su-ma yönä. En tosin halua liikaa tuntemuksistakaan innostua 😊
No teitkö testin? Ja kiva että on ollut oloja! Jospa se ois nyt alkanut!
Mulla ei oo mitään oloja, mä en usko tähän hommaan enää yhtään. Hyvä että muistan laittaa lääkkeet...
 
No teitkö testin? Ja kiva että on ollut oloja! Jospa se ois nyt alkanut!
Mulla ei oo mitään oloja, mä en usko tähän hommaan enää yhtään. Hyvä että muistan laittaa lääkkeet...
En oo tehny, ajattelin että ylihuomenna voisi tehdä. Mulla eilen ei ollu mitään tuntemuksia ni tuli taas sellain olo, että blaaah. Tänäänkään ei oo ollu tuntemuksia muutako pääkipu aamu 6 asti ja loppua ei näy 🥴 voiko pääkipu myös olla raskauden oire? Pääkipu nyt toki voi johtua mistä vai. Harmi kuulla että sulla tuollainen olo, odotellaan nyt kumminkin sinne testipäivään asti, ei näistä ikinä tiiä! 💛
 
Mitä teille kuuluu? Uutisia? Meillä alkaa loppuviikosta pillerit. Ei piikkejä, vaan zumenon ja cyclogest. Kuulostaa helpolta. Kunhan keksii piinapäiviin paljon tekemistä 😀
Mä tein tänään testin ja edelleen ei mitään, perjantaina nyt teen vielä ns. virallisen testin, mutta näyttääpi siltä, että joutuu pari kk taas odotteleen ja uuteen hoitoon.. @Ylliste oliko teillä eilen testaus päivä?
 
Kiitos Toiveikass kysymästä, olihan se. Tikulla testasin jo sunnuntaina tyylipuhtaan negan ja eilen aamulla kävin verikokeella. Tänään aloin ihmetellä, että missä vastaus viipyy. Yleensä on samana päivänä tullut. Soitin asiakaspalveluun ja siellä olikin otettu väärä testi vahingossa. Joten huomenna uudestaan verikokeeseen. Eihän tässä muuta tekemistä olekaan kuin ajella labraan yli 30km per siivu.
Tuloksen en odota muuttuvan, mutta saanpa varmistuksen sitten sille ja pääsen lopettamaan lääkkeet.
Mein babyprojekti vol. 2 haudataan tämän myötä. Tsemppiä ja voimia kaikille palstalaisille! Olette ollut korvaamaton apu tällä polulla❤!
 
Virallinen testipäivä ja alotin aamun sanoilla ei helvetti, tämä taas todistaa että ei pitäis ennakkoon testejä tehdä. Itkuhan tässä tuli, ja samalla jännitys ja pelko. Mutta plussa se on 💛
 

Liitteet

  • C6D179D6-9A6E-44F8-8548-187295E8EDAF.jpeg
    C6D179D6-9A6E-44F8-8548-187295E8EDAF.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 147
Kiitos Toiveikass kysymästä, olihan se. Tikulla testasin jo sunnuntaina tyylipuhtaan negan ja eilen aamulla kävin verikokeella. Tänään aloin ihmetellä, että missä vastaus viipyy. Yleensä on samana päivänä tullut. Soitin asiakaspalveluun ja siellä olikin otettu väärä testi vahingossa. Joten huomenna uudestaan verikokeeseen. Eihän tässä muuta tekemistä olekaan kuin ajella labraan yli 30km per siivu.
Tuloksen en odota muuttuvan, mutta saanpa varmistuksen sitten sille ja pääsen lopettamaan lääkkeet.
Mein babyprojekti vol. 2 haudataan tämän myötä. Tsemppiä ja voimia kaikille palstalaisille! Olette ollut korvaamaton apu tällä polulla❤!

Pahoittelut Ylliste jos tämä jäi pysyvästi negaksi 🫂:Heartred Varmistuiko tulos jo?
 
Virallinen testipäivä ja alotin aamun sanoilla ei helvetti, tämä taas todistaa että ei pitäis ennakkoon testejä tehdä. Itkuhan tässä tuli, ja samalla jännitys ja pelko. Mutta plussa se on 💛
Ihanaa! Onnea ja tarrasukkia pikkuiselle 🍀✨
Nyt on niiiiiin selkeä plussa ettei toista sanaa tartte sanoa ♥️
 
Kiitos kaikille, kesäkuun kmn jälkeen on paljon jännittyneempi ja varautuneempi olo! Pakkohan se kuitenkin on elää positiivisella ajatuksella. 🥰Tänään vielä tein uusiks testin ja plussa senkun vahvistui, klinikalta tuli ultrausaika kolmen viikon päähän ja alkuviikosta soittelen neuvolaan🫶
 
Niin ihanaa!

Me vain odotellaan. Minulla on aina keräyksen jälkeen pakastettu kaikki ja tehty PGA. Siksi irrotuspiikkinä gonapeptyl, joka aloittaa vuodon muutamassa päivässä. Tuollainen stimulaatiokierto jää siis vain hieman alle kolmen viikon mittaiseksi. Ensimmäisellä kerralla kierto sen jälkeen oli 34 päivää ja ovulaatio tuli joskus kp 22. Tässä (hyper)stimulaation jälkeisessä kierrossa en huomannut ovulaatiota (en kyllä joka päivä testannut). Nyt on kp 37 (normaalisti siis 28). Koskaan ei ole ollut näin pitkää kiertoa. Tämä syksy on mennyt tosi kivasti, kun koko ajan tapahtuu jotakin, mutta nyt alkaa taas tuskastuttaa. Ollaan jo niin vanhoja, että loppuuko aika kesken. :*(
 
Takaisin
Top