BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pc:n liuska (kun ei muuta ollut tarjolla, ei oo kokemuksia tästä liuskasta) näytti tältä nyt tunnin pidättämisen jälkeen eli mitä ihmettä - missä vaiheessa tää kyytiläinen hyppäs matkaan?! :Revolving Hearts: en mä näe mun käppyrässä nimittäin mitään viitteitä tän tulosta! :Eyes:

En vielä kuitenkaan poistu täältä, on jo niin myöhäset dpo:t eikä oo vahvempia ainakaan vielä että saa nyt nähdä + teidän kommentit vielä täpinöissäni lukematta tarkemmin, joten jatkan vielä mukana ennen kuin selkenee tilanne :Hugging Face:

View attachment 116758
Näkyy viel selkeemmi pc:s😍 varovaiset onnittelut! Ymmärrän epävarmuuden näillä dpo, itsellä olis ihan samanlaiset ajatukset. Mutta yksilöllistä tuo hcg nousu ja kiinnittymisen ajankohtakin eri raskauksissa samalla henkilöllä. Ja just yks päivä näin viel haaleemman näkösen dpo15 pc plussan ja ilmeisesti meni ihan loppuun asti👌

@lepus timidus vitsi miten ihanaa 😆 osottaa sen et ei käyrä välttämättä näytä mitään selviä signaaleja! Jos sulla olikin ovis pari päivää myöhemmin jossain tossa kun se kipusi ylöspäin 😄 tai mistä sitä tietää jos olis joku jännä että molemmista ovuloit ja toka olis jotenki vähä jäljes ollu? Nää on nii ihme juttuja et uskon melkee kaiken 😆 toivotaan todella että tää tarraa nyt tiukasti kiinni!!

Voitteko kertoo mitä vattua mun lämmöt häröilee? Ja mis mun menkat? Ja onks tää rfsu perkele plussan tynkä ?? Tosi kiva olla töissä tekee nää 🤣

View attachment 116732
Ehkä se oli tuo kp27 kun oli lattiaa hipova kiinnittymisdippi, kun näyttää lämmöt jääneen mittaamatta (tai merkitsemättä) 🧐 Ja ovis voi hyvin olla ff:n merkitsemää myöhemmin. Näitä on aina niin kiva spekuloida 😆
Mutta noin tai näin niin joku siellä nyt roikkuu lujaa kyydissä ❤️🤩

Huomenta. Mä täällä pohdin, että kumpi on rikki, kuumemittari vai minä 😂 Omituisen tasaista...

Liitteet

• Screenshot_20221101-055942_FF App.jpg
    Screenshot_20221101-055942_FF App.jpg
    235.2 KB · Katsottu: 113
Huomenta. @Emna mun toisessa raskaudessa käyrä näytti just tuolta. Mittailin aamulämpöjä ensimmäistä ja sillä erää viimeistä kertaa ja aloin jo minäkin epäillä onko mittarissa vikaa kun joka aamu sama lukema. En muista kauanko jatkoin mittaamista mutta ainakin plussan asti. Ei siis minkäänlaisia dippejä eikä nousuja, tasaista viivaa vaan ja sinne jäi 😅 mä siis itse riemuitsisin jos mun käyrä näyttäis tuolta. Mutta tiedä näistä mikä on hyvä enne ja mikä ei 😆
Mulla pomppas lämmöt uudelle levelille. Aloitin eilen illalla luget. Onko jollain kokemusta, onko niiden käyttö nostanut lämpöjä?
921638C3-1A0B-4AA8-B3C2-6DC36ABE2493.jpeg

@Summerwalk aha, okei 😬 Meneepä tämä nyt jännäksi. Tää nykyinen käyrä on kyllä luteaalin osalta poikkeava mun aiempien kiertojen käyröihin 🤔 Toisaalta olen myös uskotellut itselleni, että oon vaan oppinut paremmin mittaamaan omat lämpöni 🤣 Voi että kun olisi jo torstai niin voisi alkaa testaamaan. Aika kuluu nyt todella hitaasti 🐌

@Emna hieno viiva 😄 toivotaan että se on sulle samanlainen merkki kuin @Summerwalk sanoi 😄

@Summerwalk hyvältä näyttää! Mulla ennemminkin oli keskivertoa alemmat lämmöt lugejen kanssa 😅

Mul meni vähän alas lämmöt. Vähän ajoissa viel jos odottelen torstaina menkkoja, mut ei tää myöskään ollu viel sellanen menkkadippi.

Screenshot_20221101-094942.png

@Emna kyllä on tasasta! Olispa hyvä merkki😏
@Summerwalk enpä oo minäkää huomannu lugejen kanssa eroa lämmöissä. Nyt tais vähän tää kipeeks tulo nostaa.
@Nurppu kohta pistelee👌

Tääl paljastu keuhkoputkentulehduksen aiheuttajaks korona. Löys se sit meilleki sit. Itel vähän parempi olo ehkä ja aamulämmöt laskusuunnassa. Eilen otin viel lugen, mut taidan nyt jättää sitteki turhat venyttelyt etten nyt ainakaa mee sekottaa pakkaa.

Ja tääl kävi nyt sit niin, et mies ja esikoinenki sairastu. Miehel yöl 38 astet ja esikoisel 39. Itel korkeimmillaa ollu 37,6.
Siirtyy sit tiputus. Vissii vähintää 2viikkoo mut selvinnee kai täs parin päivä sisää. Ärsyttävästi kyl nyt sit jos vaan kahel viikol ku olis muuten ehkä saattanu uus ovis tulla🤔🙈 mietin, et oonko ihan pöhkö jos soitan polille ja kysyn, et olisko letrozolit mitää täs kohtaa jos niil sais aikaistettua ja "parannettua" ovista jos pääsis nyt hyödyntää tän viivästyksen. Mut sit taas tiiä mitä toi kuume siittiöil tehny🤔 menipäs ny vaikeeks.

Liitteet

• Screenshot_20221101-102403_FF App.jpg
    Screenshot_20221101-102403_FF App.jpg
    379.1 KB · Katsottu: 103
@Juliet92 voi höh korona! :( Toivottavasti sulla menee ny ohi ja perhelläkin pian! Ilmeisesti kuume tuhoaa tehokkaasti molempien sukusoluja. Meillä sanottiin HUSissa että kuumeen jälkeen on vähintään 10 viikkoa karenssia hoidoista, ja meidän kohdalla olis just siinä 10 viikon kohalla alkanu uu kierto ni piti yks kierto lisää olla eli 14 viikkoa. Eli ei ehkä ihan optimitilanne lisääntymiselle.

@Juliet92 voi höh korona! :( Toivottavasti sulla menee ny ohi ja perhelläkin pian! Ilmeisesti kuume tuhoaa tehokkaasti molempien sukusoluja. Meillä sanottiin HUSissa että kuumeen jälkeen on vähintään 10 viikkoa karenssia hoidoista, ja meidän kohdalla olis just siinä 10 viikon kohalla alkanu uu kierto ni piti yks kierto lisää olla eli 14 viikkoa. Eli ei ehkä ihan optimitilanne lisääntymiselle.
No tammikuun hoidot ei onneks tän takia viivästy kun tulee toi 10 viikkoa täyteen ja itel ei oo kuume kuumet ollu. Aina voi toki yrittää kysyä ja kotona hyödyntää jos ehtis... tiiä sit juu ku miehel kuumet et onko yhtä tyhjän kans. Jo pakastettuihin ei onneks vaikuta😁

Mä tuun vielä sen verran sanomaan, että mullahan tää pieni tarttu kyytiin siitä kierrosta kun olin koronassa alkukierron. 😊 ehkä meillä se tekikin meistä yhtäkkiä hedelmällisiä 😅
Oliks sun miehel koronaa ja oliko kuumetta? Yks kaveriki just plussas kierrosta, mis hänel ja miehel oli korona, mut kuumeeton sellanen. Miehel ny ollu kyl 38 astet. Itsellä jäänyt alle.

Miltäs @lepus timidus testi näyttää tänä aamuna? Entäs lämmöt? 🤩
En oo tullu yhtää viisaammaksi missä mennään 🤪 lämmöt tuli alas eilisestä huipusta mut on yhä yli normin. Oli eilen kyllä lopulta tosi kipee ja kuumeinen olo illasta, että menin ajoissa nukkumaan. Noh sit tänään apteekin ultra ja pc:n liuska heti aamupissasta, rfsu taas kaikilta salaa töissä. Pistin pari cb:tä tilaukseen, josko niistä sais lisävarmistukset viikonlopuksi.
Screenshot_20221101_133016.jpg
IMG_20221101_133040.jpg
IMG_20221101_133114.jpg
IMG_20221101_133145.jpg
Mut mä oon päättänyt, että nyt en ressaa viivoja tai lämpöjä tai mitään muutakaan kuten viimeksi vaan päivä kerrallaan. 🤭

Oliks sun miehel koronaa ja oliko kuumetta? Yks kaveriki just plussas kierrosta, mis hänel ja miehel oli korona, mut kuumeeton sellanen. Miehel ny ollu kyl 38 astet. Itsellä jäänyt alle.
Miehellä ei ollut siinä kohtaa, kuukausi aiemmin oli kipeänä ja kuumeessa.

Mä tuun huutelemaan että me plussattiin kierrosta jossa molemmat sairastettiin kuumeellinen korona.
Niijuu teilläkin kävi silleen! Voi jospa... noh katellaan miten tilanne etenee, ei passaa liikoja innostua. Soitan kyl sinne polille et mitä tuumaavat siit mun letroehdotuksest.

En oo tullu yhtää viisaammaksi missä mennään 🤪 lämmöt tuli alas eilisestä huipusta mut on yhä yli normin. Oli eilen kyllä lopulta tosi kipee ja kuumeinen olo illasta, että menin ajoissa nukkumaan. Noh sit tänään apteekin ultra ja pc:n liuska heti aamupissasta, rfsu taas kaikilta salaa töissä. Pistin pari cb:tä tilaukseen, josko niistä sais lisävarmistukset viikonlopuksi.
View attachment 116773
View attachment 116774
View attachment 116775
View attachment 116776
Mut mä oon päättänyt, että nyt en ressaa viivoja tai lämpöjä tai mitään muutakaan kuten viimeksi vaan päivä kerrallaan. 🤭
Onhan nuo nyt jo eilisestäkin vahvistunut selvästi 😍 Nöyttää kyllä ihan tosi lupaavalta, Ja lämpökin jatkaa samaa siksakkia mutta nousujohteisesti. Nyt vaan rennosti odottelet varmempia päiviä, Onkin varmasti tosi helppoa 🙈

No tammikuun hoidot ei onneks tän takia viivästy kun tulee toi 10 viikkoa täyteen ja itel ei oo kuume kuumet ollu. Aina voi toki yrittää kysyä ja kotona hyödyntää jos ehtis... tiiä sit juu ku miehel kuumet et onko yhtä tyhjän kans. Jo pakastettuihin ei onneks vaikuta😁
Varmasti kannattaa yrittää jos vaan sattuu ovis sopiville päiville. Ei kai siitä mitään haittaakaan ole, vaikka todennäköisyydet olisikin huonommat. Ja täällä jo kaksi elävää esimerkkiä, että korona ei ole estänyt ihmettä tapahtumasta 😆 Voi toivotaan että saatte nyt vielä tälle vuodelle bonuskierroksen! 🙏🏻 Jotain iloa koronastakin 😆

Takaisin