BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Ihanku olisi!!! 😍 KyllĂ€ mĂ€ siinĂ€ viivan nĂ€en ja lĂ€mmötkin on vaihtelusta huolimatta noususuunnassa ollut.
Uuu, aika jÀnnÀÀ. Huomenna uutta testiÀ. Toivotaan ettÀ on selkeÀmpi tulos. Kuinka pitkÀ sun luteaali on? Onko menkat jo myöhÀssÀ?
Mulla on nyt dpo 15 ja tĂ€nÀÀn pitĂ€s viimeistÀÀn alkaa 😬 keskiarvo luteaali on 14pvÀÀ et ei tavallaan myöhĂ€ssĂ€, Hitto ku yritin pc :tĂ€ ettii mut ei löytyny ni piti toi rfsu. Ja heti toi kyllĂ€ piirty!

Sori spĂ€mmÀÀn nyt nĂ€itĂ€ viestejĂ€, en saa tappelematta muokattua viestejĂ€ ilman et tÀÀ heittÀÀ mut pihalle koko ajan. Toi oli tehty vaan puolen tunnin pidĂ€tyksellĂ€ ettĂ€ onneks on toinen, pitÀÀ tehdĂ€ himassa tĂ€nÀÀ ja koittaa pidĂ€tellĂ€ tarpeeks. Tai malttaa sÀÀstÀÀ aamuun. Mut mitĂ€ hittoa tÀÀl tapahtuu đŸ€Ż. TĂ€ssĂ€ vielĂ€ 5min pÀÀstĂ€ testi kuivuneena đŸ˜”
IMG_20221031_074431.jpg

Muokattu viimeksi:
@lepus timidus wohoooo! đŸ„łđŸ„łđŸ„łđŸ„łđŸ„ł NĂ€yttÀÀ kyllĂ€ niiiin hyvĂ€ltĂ€ kĂ€ppyrĂ€ ja tuo testi! MihinkĂ€ aikaan oot kotona ja pÀÀset testaamaan?! Vitsit miten jĂ€nnÀÀ! đŸ€©

Voitteko kertoo mitĂ€ vattua mun lĂ€mmöt hĂ€röilee? Ja mis mun menkat? Ja onks tÀÀ rfsu perkele plussan tynkĂ€ ?? Tosi kiva olla töissĂ€ tekee nÀÀ đŸ€Ł

View attachment 116732
View attachment 116735
Ihan ku jotain haamulaista nĂ€kyisđŸ€” voi kun olis👌 voisko olla myöhĂ€nen kiinnittyminen?

TÀÀl lĂ€mmöt eilisen 37.3 jĂ€lkee laskus, jĂ€in viel kotiin ku ei oo terve olo. Arvon nyt kauheesti, et mihin asti laitan noita lugeja. Ei oo tosiaan kiire menkkoja saada tĂ€llĂ€ kertaa🙈

Liitteet

• Screenshot_20221031-085943_FF App.jpg
    Screenshot_20221031-085943_FF App.jpg
    390.8 KB · Katsottu: 113
Tuossa ku pukukaapin jemmasta vilkaisin testiĂ€ niin aivan selkeehĂ€n se toinen viiva on ja selkeesti myös vĂ€rillinen, aikaa toki jo mennyt tunti eikĂ€ sais katsella enÀÀ.. Mut lĂ€hti tosiaan heti se toinen viiva tulemaan ja tummeni viiteajan kuluessa. Luulis olevan selkeĂ€mpi vĂ€hemmĂ€llĂ€kin pidĂ€tyksellĂ€ tĂ€ssĂ€ vaiheessa kuitenkin, joten seurataan onko plussan alku vai loppu đŸ€” dpo10 oli kuitenkin ihan tyylipuhdas nega. Menkkakramppailu on joo ollut vajaa viikon ajan pĂ€ivittĂ€istĂ€, eilisillasta ja tĂ€nÀÀn herÀÀmisestĂ€ lĂ€htien entistĂ€ voimakkaampana ja olinkin varma et menkat alkaa yöllĂ€. Mut kn on edelleen kaukana. Ei kuitenkaan mitÀÀn muita ns oireita et saa nĂ€hdĂ€ oliko vaan kemiallinen vai mitĂ€ tĂ€ssĂ€ tapahtuu. Oon taas ihan pyörĂ€llĂ€ pÀÀstĂ€ni kun tÀÀ tuli todella puskista 😆

Oijoi @lepus timidus mikĂ€ loppukierron jĂ€nnitysnĂ€ytelmĂ€ đŸ˜± tuu heti kertoo sit töiden jĂ€lkeen miltĂ€ testi nĂ€ytti! LĂ€mmöt ei ainakaan yhtÀÀn nĂ€ytĂ€ menkkalĂ€mmöiltĂ€! đŸ˜±

@Summerwalk kiva ettÀ FF oli samoilla linjoilla oviksesta :) toivotaan ettÀ luget pitÀis vuodon pois!

@Juliet92 ymmĂ€rrĂ€n, ettei oo kiirettĂ€ lugejen lopetukseen 😄 toivotaan ettĂ€ tauti nyt helpottaa siellĂ€!

Mul eilen tuli taas tuhruvuotoa ja tĂ€nÀÀnki tullu. Katoin FF:stĂ€ ettĂ€ mulla on jokaisessa kierrossa nyt sen vkm:n jĂ€lkeen tullu dpo 8-11 mailla! Eli se teki jotain mikĂ€ aiheuttaa tollasta 😰 eiköhĂ€n se oo joku megapolyyppi tms mikĂ€ löytyy IVF hoidoissa ja estÀÀ kaikki alkionsiirrot. Sit pistĂ€n kyllĂ€ pĂ€tĂ€kĂ€t pöytÀÀn ja meen yksityiselle hysteroskopiaan, ei naurata se julkisen hysteroskopiajono ja joustamattomuus kierron epĂ€sÀÀnnöllisyyksiin. TylsÀÀ myös ettĂ€ se (taas pahoittelut graafisesta eritteiden kuvailusta) vetinen ripuli on jatkunu, ei jatkuvaa vaan sellasta vĂ€lillĂ€ yllĂ€ttĂ€vÀÀ pientĂ€. Ihan sama oli siinĂ€ vkm kierrossa. Olin tyytyvĂ€inen sillon ettĂ€ nyt mulla on selvĂ€ raskausoire, mutta eipĂ€ nĂ€köjÀÀn ollukaan. :P

Screenshot_20221031-101207.png

Tuossa ku pukukaapin jemmasta vilkaisin testiĂ€ niin aivan selkeehĂ€n se toinen viiva on ja selkeesti myös vĂ€rillinen, aikaa toki jo mennyt tunti eikĂ€ sais katsella enÀÀ.. Mut lĂ€hti tosiaan heti se toinen viiva tulemaan ja tummeni viiteajan kuluessa. Luulis olevan selkeĂ€mpi vĂ€hemmĂ€llĂ€kin pidĂ€tyksellĂ€ tĂ€ssĂ€ vaiheessa kuitenkin, joten seurataan onko plussan alku vai loppu đŸ€” dpo10 oli kuitenkin ihan tyylipuhdas nega. Menkkakramppailu on joo ollut vajaa viikon ajan pĂ€ivittĂ€istĂ€, eilisillasta ja tĂ€nÀÀn herÀÀmisestĂ€ lĂ€htien entistĂ€ voimakkaampana ja olinkin varma et menkat alkaa yöllĂ€. Mut kn on edelleen kaukana. Ei kuitenkaan mitÀÀn muita ns oireita et saa nĂ€hdĂ€ oliko vaan kemiallinen vai mitĂ€ tĂ€ssĂ€ tapahtuu. Oon taas ihan pyörĂ€llĂ€ pÀÀstĂ€ni kun tÀÀ tuli todella puskista 😆
Voikun olis vaan myöhĂ€inen, mut sinnikĂ€s kiinnittyjĂ€đŸ˜ vetÀÀ kyllĂ€ jĂ€nnĂ€ks👌

MÀ en tÀnÀÀ r-testiÀ tehny, mut ovistesti ei lÀhelkÀÀ posi joten itel kyl ihan peli menetetty.

@Nurppu toivotaan. Meen nyt kĂ€ymÀÀ tĂ€nÀÀ työterveyslÀÀkĂ€ril alkuillast. Kumman sahaava ja vaihteleva olo. Kotitestit nĂ€yttĂ€ny negaa, mut meen nyt virallisee pcr testii varuiks ku ollu kyl kaks altistumista tĂ€ssĂ€ reilu viikon sisÀÀ. Toivotaan, ettei siel oo polyyppi uusinu ja on vaan jotain muuta hormoonihĂ€rĂ¶Ă€đŸ‘Œ

Anteeks minĂ€ omanapailen nyt koko ajan tĂ€ssĂ€ työpĂ€ivĂ€n lomassa, mut tein nyt 1.5h pidĂ€tyksellĂ€ ton toisen rfsu:n ettĂ€ kĂ€yn töiden jĂ€lkeen suoraan ostaa digin tai jonkun paremman, mut onhan jo tĂ€mĂ€ toinen aamuun verrattuna paljon selkeĂ€mpi? đŸ€© ihan tuoreeltaan otettu kuva :
IMG_20221031_105705.jpg

Anteeks minĂ€ omanapailen nyt koko ajan tĂ€ssĂ€ työpĂ€ivĂ€n lomassa, mut tein nyt 1.5h pidĂ€tyksellĂ€ ton toisen rfsu:n ettĂ€ kĂ€yn töiden jĂ€lkeen suoraan ostaa digin tai jonkun paremman, mut onhan jo tĂ€mĂ€ toinen aamuun verrattuna paljon selkeĂ€mpi? đŸ€© ihan tuoreeltaan otettu kuva :
View attachment 116746
No onhan tuo nyt ihan selvĂ€ viiva ❀ Varovaiset onnittelut!
Hcg:n nouseminen on hyvin yksilöllistÀ. MÀ en itse ole saanut haamun haamua ennen kuin menkat olleet pari pÀivÀÀ myöhÀssÀ, silloin kun kyse ollut oikeesti tÀrpistÀ.

Toivotaan ettĂ€ se parempi testi vahvistaa tĂ€mĂ€n todeksi illalla 🌈

Mul eilen tuli taas tuhruvuotoa ja tĂ€nÀÀnki tullu. Katoin FF:stĂ€ ettĂ€ mulla on jokaisessa kierrossa nyt sen vkm:n jĂ€lkeen tullu dpo 8-11 mailla! Eli se teki jotain mikĂ€ aiheuttaa tollasta 😰 eiköhĂ€n se oo joku megapolyyppi tms mikĂ€ löytyy IVF hoidoissa ja estÀÀ kaikki alkionsiirrot. Sit pistĂ€n kyllĂ€ pĂ€tĂ€kĂ€t pöytÀÀn ja meen yksityiselle hysteroskopiaan, ei naurata se julkisen hysteroskopiajono ja joustamattomuus kierron epĂ€sÀÀnnöllisyyksiin. TylsÀÀ myös ettĂ€ se (taas pahoittelut graafisesta eritteiden kuvailusta) vetinen ripuli on jatkunu, ei jatkuvaa vaan sellasta vĂ€lillĂ€ yllĂ€ttĂ€vÀÀ pientĂ€. Ihan sama oli siinĂ€ vkm kierrossa. Olin tyytyvĂ€inen sillon ettĂ€ nyt mulla on selvĂ€ raskausoire, mutta eipĂ€ nĂ€köjÀÀn ollukaan. :P
Mulla alkoi neljĂ€ kiertoa sitten tĂ€mĂ€ oviksrn jĂ€lkeinen jatkuva tiputtelu ja samaan aikaan alkoi myös vetinen ripuli, mikĂ€ nĂ€yttÀÀ nyt toistuvan samanlaisena joka kierto ja alkaa tosiaan oviksen jĂ€lkeen ihan kuin tiputtelukin. Itse olen tulkinnut ettĂ€ nĂ€illĂ€ on joku yhteys, siis ettĂ€ myös tuo ripuli on hormoneista johtuvaa. Tosi Ă€rsyttĂ€vĂ€ vaiva, varsinkin töissĂ€, kun se voi yllĂ€ttÀÀ niin yhtĂ€kkisesti 😖 Mieleniintoista seurata onko tuosta progetuesta apua myös tuohon. Keltarauhasenhan pitĂ€isi hidastaa vatsan toimintaa ja se olisi kyllĂ€ enemmĂ€n kuin tervetullutta 😅 Mutta oliko @Nurppu sulla niin ettĂ€ progesteroniarvot on ihan kunnossa?

Mulla alkoi neljĂ€ kiertoa sitten tĂ€mĂ€ oviksrn jĂ€lkeinen jatkuva tiputtelu ja samaan aikaan alkoi myös vetinen ripuli, mikĂ€ nĂ€yttÀÀ nyt toistuvan samanlaisena joka kierto ja alkaa tosiaan oviksen jĂ€lkeen ihan kuin tiputtelukin. Itse olen tulkinnut ettĂ€ nĂ€illĂ€ on joku yhteys, siis ettĂ€ myös tuo ripuli on hormoneista johtuvaa. Tosi Ă€rsyttĂ€vĂ€ vaiva, varsinkin töissĂ€, kun se voi yllĂ€ttÀÀ niin yhtĂ€kkisesti 😖 Mieleniintoista seurata onko tuosta progetuesta apua myös tuohon. Keltarauhasenhan pitĂ€isi hidastaa vatsan toimintaa ja se olisi kyllĂ€ enemmĂ€n kuin tervetullutta 😅 Mutta oliko @Nurppu sulla niin ettĂ€ progesteroniarvot on ihan kunnossa?
Ahaa hei, mielenkiintoista ettÀ sulla samanlaisia oireita! Todellakin kuulostaa hormonaaliselta. Mulla viime kevÀÀnÀ kerran mitattiin proget luteaalissa ja ihan normaalit oli sillon. Mut kuten todettu, tÀÀ alko ihan vastikÀÀn, eli mistÀ sitÀ tietÀÀ mikÀ on muuttunu!

Pc:n liuska (kun ei muuta ollut tarjolla, ei oo kokemuksia tÀstÀ liuskasta) nÀytti tÀltÀ nyt tunnin pidÀttÀmisen jÀlkeen eli mitÀ ihmettÀ - missÀ vaiheessa tÀÀ kyytilÀinen hyppÀs matkaan?! :Revolving Hearts: en mÀ nÀe mun kÀppyrÀssÀ nimittÀin mitÀÀn viitteitÀ tÀn tulosta! :Eyes:

En vielÀ kuitenkaan poistu tÀÀltÀ, on jo niin myöhÀset dpo:t eikÀ oo vahvempia ainakaan vielÀ ettÀ saa nyt nÀhdÀ + teidÀn kommentit vielÀ tÀpinöissÀni lukematta tarkemmin, joten jatkan vielÀ mukana ennen kuin selkenee tilanne :Hugging Face:

IMG_20221031_173005.jpg

Pc:n liuska (kun ei muuta ollut tarjolla, ei oo kokemuksia tÀstÀ liuskasta) nÀytti tÀltÀ nyt tunnin pidÀttÀmisen jÀlkeen eli mitÀ ihmettÀ - missÀ vaiheessa tÀÀ kyytilÀinen hyppÀs matkaan?! :Revolving Hearts: en mÀ nÀe mun kÀppyrÀssÀ nimittÀin mitÀÀn viitteitÀ tÀn tulosta! :Eyes:

En vielÀ kuitenkaan poistu tÀÀltÀ, on jo niin myöhÀset dpo:t eikÀ oo vahvempia ainakaan vielÀ ettÀ saa nyt nÀhdÀ + teidÀn kommentit vielÀ tÀpinöissÀni lukematta tarkemmin, joten jatkan vielÀ mukana ennen kuin selkenee tilanne :Hugging Face:

View attachment 116758
IhanĂ€, ONNEA!! 😍😍

Takaisin