BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Pc oli nega. đŸ˜Ș
Tuntuu hassulta, kun en aiemmin noihin One Step testeihin oo saanut mitÀÀn ja nyt sit perÀkkÀin kaks tollasta testiÀ.

Liitteet

• IMG_20221015_180200.jpg
    IMG_20221015_180200.jpg
    910.3 KB · Katsottu: 122
Pc oli nega. đŸ˜Ș
Tuntuu hassulta, kun en aiemmin noihin One Step testeihin oo saanut mitÀÀn ja nyt sit perÀkkÀin kaks tollasta testiÀ.
MikĂ€s dpo sul ny olikaa? Hassuu kyl, itekÀÀ en noihi one steppeihi oo mitÀÀ ylimÀÀrĂ€st saanuđŸ€”

Nyt tuli Ă€ske kyl nii super roikku eggikset ettei oo tosiđŸ€Ł

No odottele viel pari pĂ€ivÀÀ jos nĂ€kyis😍 onks lĂ€mmöt pysyny ylhÀÀl?

Testihullu testas nyt alkuillast ovistestin ja nyt olllaa jo tooosi lĂ€hel posia. Kyl luulis et huomen tai ma viimestĂ€Ă€đŸ‘Œ tekis toisaalta aamul jo mieli testata ni ei tarvis pidĂ€tel, mut jos tosiaa vÀÀrÀÀ posii nĂ€yttĂ€Ă€đŸ€” toisaalt eilen aamul testattu oli kyl iltapĂ€ivĂ€testiĂ€ haaleampi.

Liitteet

• 20221015_185332.jpg
    20221015_185332.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 110
Voi höh @NM90 mĂ€ olin kyllĂ€ jo ihan varma tolla! 😰 No mut toivotaan kovasti ettĂ€ tilanne muuttuis tĂ€ssĂ€ parin pĂ€ivĂ€n sisÀÀn!

@Juliet92 tosi lupaavan nĂ€köstĂ€, kyl se sieltĂ€ kohta tulee! :) Jos kerran eggiksetkin jo oikeen kunnolla roikkuu siellĂ€ 😆

Mulla kans jo Ă€sken lorahti kaupassa pöksyyn vetiset vuodot 😅 mut nyt vasta kp7. On mul ennenkin tĂ€llee tosi varhasessa vaiheessa vĂ€hĂ€n tullu ja silti vasta myöhemmin alkaa kunnolla uuestaan, eli tuskin nyt nĂ€i varhanen ovis vielĂ€ tuloillaan :D

Voi höh @NM90 mĂ€ olin kyllĂ€ jo ihan varma tolla! 😰 No mut toivotaan kovasti ettĂ€ tilanne muuttuis tĂ€ssĂ€ parin pĂ€ivĂ€n sisÀÀn!

@Juliet92 tosi lupaavan nĂ€köstĂ€, kyl se sieltĂ€ kohta tulee! :) Jos kerran eggiksetkin jo oikeen kunnolla roikkuu siellĂ€ 😆

Mulla kans jo Ă€sken lorahti kaupassa pöksyyn vetiset vuodot 😅 mut nyt vasta kp7. On mul ennenkin tĂ€llee tosi varhasessa vaiheessa vĂ€hĂ€n tullu ja silti vasta myöhemmin alkaa kunnolla uuestaan, eli tuskin nyt nĂ€i varhanen ovis vielĂ€ tuloillaan :D
Joo itsellĂ€kin limailus oli joskus kp8 tienoilla, et jos pelkĂ€stÀÀ niiden varas menis ni hukas olisđŸ€Ł

No mitĂ€ ihmettĂ€ @NM90 😯testaa ihmeessĂ€ vielĂ€ vaikka sillĂ€ pc:llĂ€ uudestaan parin pĂ€ivĂ€n pÀÀstĂ€ varsinkin ku lĂ€mmöt ylhÀÀllĂ€!

MĂ€kin sain nyt illasta ihan selkeen posin ovistestiin josta ekan kerran sanoin miehelle (ennen en oo maininnu kun ei ennen tĂ€tĂ€ pĂ€ivÀÀ edes halunnut tietÀÀ) ja miehel iski ekan kerran suorituspaineet kesken touhujen sit tietenkin 🙄😆 yritin kyl et ei se mitÀÀn mut ei se siitĂ€ sit menny ku Ă€heltĂ€miseks niin jĂ€i leikki kesken. Toivottavasti huomenna onnistuis, mut onneks eile ja toissa pĂ€ivĂ€nĂ€ talleteltiin. Ja jos tyypillistĂ€ kuten viime aikoina ollut ettĂ€ ovis tulee plussasta pari pĂ€ivÀÀ myöhemmin niin hyvin kerkee.

Siis mulla kans tuntuu nykyÀÀn et kovimmat himot ja limat on heti menkkojen jĂ€lkeen 😂 ja ovis ei kuitenkaan oo tuloillaan, vaikka ne lĂ€mmötkin vĂ€hĂ€ saattaa dipata ekan kerran. PitĂ€ski tehdĂ€ o-testejĂ€ mielenkiinnosta alkukierrosta siihe aikoihin et miltĂ€ ne nĂ€yttÀÀ silloin.

No nyt vetÀÀ kyllĂ€ Ă€rsyttĂ€vĂ€n jĂ€nnĂ€ks ja oudoks. Eilisiltanen eli tuo toisiks alin oli ihan viit vaille posi, mut tĂ€n aamunen selvĂ€sti haaleempiđŸ€” voikohan olla et oli supernopee huippu yöl vai odotuttaako nyt viel itteÀÀ. Ei ny kaipais yhtÀÀ tĂ€mmöst epĂ€varmuut tĂ€hĂ€n kohtaa. Jatkan toki testailua. Ja lĂ€mmötkin sit varmaan paris pĂ€ivĂ€s kertonee mikĂ€ tilanne.

Liitteet

• Screenshot_20221016-083644_FF App.jpg
    Screenshot_20221016-083644_FF App.jpg
    365.4 KB · Katsottu: 108
  • 20221016_083130.jpg
    20221016_083130.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 104
@Juliet92 Mulla testi aina vahvistuu, sitten taas haalenee ja sit tulee huippu. Voisko olla samaa?

TÀÀllÀ testattu nega, ja lÀmmöt tippu aamulla, joten eiköhÀn uusi kierto huomenna ala.
No mul yleensĂ€ suht tasasesti noussuđŸ€” toivon et kyse olis nyt siit et aamul mun hormoonitasot ei ois korkeet aamusta tai sit olis ollu jo yöl huippu. Kohdunnapukka on tosi alhaal ja turpee ja avonaisen tuntuneđŸ€”

Pahoittelut negasta sinneđŸ˜”â€

@NM90 Pahoittelut negasta
:sad-face:
Olisiko siellÀ kuitenkin jotain yrittÀnyt tarrata kiinni kun niin lupaavalta aiemmat testit nÀytti.

Mullakin ovistestit jo huutelee kaapissa. Sama kun @Nurppu sulla, se mun viime kierron aalto-teoria jÀi mieleen kummittelemaan ja siksi tilasinkin ison kasan testejÀ, ettÀ voin lÀpi kierron testailla. EihÀn siinÀ todennÀköisesti saa kuin oman pienen pÀÀn sekaisin, mutta onpahan ainakin joka kierrossa jotain jÀnnitettÀvÀÀ jos testiviivat aaltoilee. Ja hyvÀ tekosyy pitÀÀ seksielÀmÀ virkeÀnÀ lÀpi kierron
:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Yritön nyt kuitenkin sinnitellÀ kp10 asti ennen kun aloitan testailun. Nyt vasta kp6 ja menkkojen viimeinen pÀivÀ.
Tosin niin kuin joku jo aiemmin mainitsi, on mullakin alkukierrosta himot usein suurimmillaan ja ekat limat heti menkkojen jÀlkeen. EttÀ ehkÀ aloitankin jo tÀnÀÀn testailun :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
@Juliet92 Mulla ovistestit lÀhes aina tummempia ip kuin aamulla, vaikka pidÀtystÀ vaan pari tuntia ip.

Mulla on sellanen olo ettĂ€ olisin lukenu ettĂ€ jotku hormonit hajoaa virtsassa jos on kauan rakossa, ja siks aamun ekasta virtsasta ei aina oo paras testata? Mut en jaksa kaivella lĂ€hdettĂ€ niin en tiedĂ€ miten uskottava oli, eli tÀÀ on nyt tĂ€llĂ€stĂ€ random huutelua vaan 😅 mut @Juliet92 uutta testiĂ€ vaan kehiin iltapĂ€ivĂ€stĂ€! :)

@NM90 Ă€h, oon pahoillani negasta ja lĂ€mpöjen pudotuksesta 😔

@Summerwalk nii, mĂ€ tosiaan alotin jo kp6 testailun 😄 mut oli ihan tosi haalee vaikka oli jotain jĂ€nniĂ€ oireita. Eli tieteen nimissĂ€, testaile ihmeessĂ€ 😆

Mulla tosiaan eilen oli vetiset limat ja tĂ€nÀÀn sit eggikset, kp8 😆 pitÀÀ tĂ€nÀÀn taas yks ovistesti sen kunniaks tehĂ€. Mut en usko ettĂ€ kunnon ovis tĂ€ssĂ€ vielĂ€ olis tulossa, on ennenki ollu nĂ€itĂ€ varhasia limoja. Jos tulis nyt jo viikon etuajassa ovis, ni pitĂ€s sit laittaa viestiĂ€ HUSille ettĂ€ onko taas huono ajoitus, ja pitĂ€iskö yrittÀÀ pidentÀÀ luteaalia vĂ€kisin niil primoluteil. Mut huolitaan siitĂ€ sit vasta jos on tarvetta :P

TÀstÀ vielÀ lÀmpökÀyrÀÀ.

Screenshot_20221016-104933.png

@Nurppu lla siellÀ kiva koukku syvyyksissÀ ja uuteen nousuun :D mÀ oon jÀttÀny alkukierron limat ja himot merkkaamatta, kun huomasin joskus muinoin et FF meni sekaisin niistÀ ja alkoi ovista piirtÀmÀÀn katkoviivoin. Sulla ei oo samaa kÀynyt?

@NM90 eikĂ€, pahoittelut 😕 epĂ€ilen ettĂ€ on ollut kiinnittymisyritystĂ€ kuten @Summerwalk sanoi, eihĂ€n noi liuskatkaan nyt ihan noin pahasti haamuile yleensĂ€ ja lĂ€mmötkin oli kuitenkin ylhÀÀllĂ€ hienosti!

@Juliet92 no jopas sullakin miettii ollako vaiko ei đŸ€” tosin mulla oli aamulla kans selkeĂ€sti eilistĂ€ haaleampi aamun tokasta pissasta mut nyt oli sit kirkuva plussa! EttĂ€ testiĂ€ rohkeasti vaan lisÀÀ uittelemaan 😆

Mulla on tĂ€nÀÀn ollut koko ajan hirmuset eggikset just kun oli puhe ettei niitĂ€ ole kuin hetken jos ees on, mut oon niin limanen ollut aamusta saakka ettei tosikaan. Uskaltaiskohan sanoa tĂ€nÀÀn olevan dpo0. Tosin sanon joka kierto samaa ja silti ovis onki ollu pari pĂ€ivÀÀ myöhemmin ettĂ€ saa nyt nĂ€hdĂ€ mihin sijoittuu ja tuleeko tĂ€stĂ€ ajoituksestakaan taaskaan yhtÀÀn mitÀÀn, kun tĂ€n aamuisen talletteluyrityksen tulos oli eilisen toisinto, mut kuulema kyllĂ€ tĂ€nÀÀ vielĂ€ maaliin asti pÀÀstÀÀn vaikka pÀÀllĂ€ seisoen. đŸ€Ł

Screenshot_20221016_114339.jpg

TÀs vielÀ ovistestit

IMG_20221016_115531.jpg

Muokattu viimeksi:
@Nurppu lla siellÀ kiva koukku syvyyksissÀ ja uuteen nousuun :D mÀ oon jÀttÀny alkukierron limat ja himot merkkaamatta, kun huomasin joskus muinoin et FF meni sekaisin niistÀ ja alkoi ovista piirtÀmÀÀn katkoviivoin. Sulla ei oo samaa kÀynyt?

@NM90 eikĂ€, pahoittelut 😕 epĂ€ilen ettĂ€ on ollut kiinnittymisyritystĂ€ kuten @Summerwalk sanoi, eihĂ€n noi liuskatkaan nyt ihan noin pahasti haamuile yleensĂ€ ja lĂ€mmötkin oli kuitenkin ylhÀÀllĂ€ hienosti!

@Juliet92 no jopas sullakin miettii ollako vaiko ei đŸ€” tosin mulla oli aamulla kans selkeĂ€sti eilistĂ€ haaleampi aamun tokasta pissasta mut nyt oli sit kirkuva plussa! EttĂ€ testiĂ€ rohkeasti vaan lisÀÀ uittelemaan 😆

Mulla on tĂ€nÀÀn ollut koko ajan hirmuset eggikset just kun oli puhe ettei niitĂ€ ole kuin hetken jos ees on, mut oon niin limanen ollut aamusta saakka ettei tosikaan. Uskaltaiskohan sanoa tĂ€nÀÀn olevan dpo0. Tosin sanon joka kierto samaa ja silti ovis onki ollu pari pĂ€ivÀÀ myöhemmin ettĂ€ saa nyt nĂ€hdĂ€ mihin sijoittuu ja tuleeko tĂ€stĂ€ ajoituksestakaan taaskaan yhtÀÀn mitÀÀn, kun tĂ€n aamuisen talletteluyrityksen tulos oli eilisen toisinto, mut kuulema kyllĂ€ tĂ€nÀÀ vielĂ€ maaliin asti pÀÀstÀÀn vaikka pÀÀllĂ€ seisoen. đŸ€Ł

View attachment 116392

TÀs vielÀ ovistestit

View attachment 116394
No sullakin tota Ă€rsyttĂ€vĂ€n nĂ€köst melkee posia pitkĂ€ rivi, mut sit toi tuorein kyl niin selvĂ€ posi😁 nyt vaan keksit jonku semmosen varman jutun mil mies innostuu, anteeks liika info, mut meil toimii useinmiten kunnon "muna suuhun meininki" ja sit vaikka ratsailleđŸ˜đŸ™ˆđŸ€Łmalttia tĂ€nne juu pitĂ€s saada, mut olisin kyl halunnu sen posin viimestÀÀ huomisel ku keskiviikkona olis se miehen toinen talletus kerta, ettei sitĂ€ tarvis siirtÀÀ. Ja kun "selviĂ€" merkkejĂ€kin olis ilmas. MĂ€ vĂ€hĂ€n pidĂ€ttelen viel ja koht uitan sen toisen testin🙈

@Nurppu juu niin tostakin oon tosiaan kuullu et voi alkaa hajooki jotku hormoonit ja tosiaanhan ovistestejĂ€ suositellaan iltapĂ€ivĂ€l tekee ku lh hormoni olis sillon suurimmillaa. TiiĂ€ sit miks digeis kĂ€y aamupissakiđŸ€” niit ei kyl tĂ€s rahatilantees kestĂ€ persus maksaa🙈 en oo innostunu noista mikrosiru jutuist ku ittee mietityttĂ€is millast valvontaa/kontrollia semmosii vois liittÀÀ, mut taas kierron toimintoihi ja mittaamisii semmonen vois olla kiva😁

Edit. TÀs nyt iltapÀivÀnen. On ÀrsyttÀvÀn lÀhel, mut ehkei ihan viel posi? Testaisko viel siin kuuden mais vai vasta huomen?

Liitteet

• 20221016_125550.jpg
    20221016_125550.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 107
Muokattu viimeksi:
@lepus timidus ny on ainaki selvĂ€ plussa! 👌 Mut voi harmi, ettĂ€ tallettelujen kanssa hankalaa 😔 toivotaan siis ettĂ€ vielĂ€ onnistuu!

@Juliet92 on kyl tosi lÀhel jo! Kyl mÀ varmaa testaisin illasta uusiks, mulla on mun mielestÀ joskus tollasesta kÀÀntyny positiiviseks viel pÀivÀn aikana.

@lepus timidus ny on ainaki selvĂ€ plussa! 👌 Mut voi harmi, ettĂ€ tallettelujen kanssa hankalaa 😔 toivotaan siis ettĂ€ vielĂ€ onnistuu!

@Juliet92 on kyl tosi lÀhel jo! Kyl mÀ varmaa testaisin illasta uusiks, mulla on mun mielestÀ joskus tollasesta kÀÀntyny positiiviseks viel pÀivÀn aikana.
TĂ€ytyy testail. Menee sit vika testi, et tĂ€ytyy huomenna kyl hakea lisÀÀ jos vĂ€hÀÀkÀÀ epĂ€selvyyttĂ€đŸ™ˆ

@Nurppu No sait ylipuhuttua, tieteen nimissĂ€ testaus alkakoon 😆 Siirryttiin viikko sitten pörssisĂ€hköön ja ihan vĂ€hĂ€n oon saanut tyydytystĂ€ kierron tylsĂ€ssĂ€ vaiheessa kyttÀÀmĂ€llĂ€ sĂ€hkönkulutus- ja tuntihintakĂ€ppyröitĂ€ 😆
Mutta kun nyt on erimerkkiset ovistestiliuskat niin niitĂ€hĂ€n pitÀÀ alkaa ajoissa opetella lukemaan, ettö tietÀÀ miten ne kĂ€yttĂ€ytyy, eikö? 😅

@lepus timidus Hieno plussa :thumbs-up: Toivotaan, ettÀ illalla saatte maaliin asti:Flexed Biceps: MeillÀkin tuntuu ettÀ aina oviksen aikaan miehellÀ halut heikoimmillaan mutta muuten kyllÀ kelpaa:Smirking Face: Mutta onhan se hyvin ymmÀrrettÀvÀÀ, ettei pienessÀ paineessa voi oikein ottaa rennosti ja nauttia samalla tavalla kuin muuten.

@Juliet92 Tuhlaisin sinuna viimeisen tikun vielÀ tÀnÀÀn, alkaa olla jo niin lÀhellÀ.

Miten muuten toimitte lĂ€mpömittareidenne kanssa. Mietin kun ostin uuden ja siinĂ€ tuntuu ÀÀnimerkin jĂ€lkeen lĂ€mpö vielĂ€ nousevan pitkĂ€n aikaa, enkĂ€ malttamattomana vaan katkaisen mittauksen vaan sit jossain kohtaa. En oo ottanut aikaa kuinka pitkÀÀn milloinkin mittaan ja mietin kuinka vertailukelpoisia nuo lĂ€mmöt on keskenÀÀn. EhkĂ€ kĂ€tevintĂ€ olisi aina lopettaa mittaaminen ÀÀnimerkkiin. Tai kai sen nousun on jossain kohtaa loputtava jos malttaa odotella đŸ€”đŸ˜†

@Nurppu No sait ylipuhuttua, tieteen nimissĂ€ testaus alkakoon 😆 Siirryttiin viikko sitten pörssisĂ€hköön ja ihan vĂ€hĂ€n oon saanut tyydytystĂ€ kierron tylsĂ€ssĂ€ vaiheessa kyttÀÀmĂ€llĂ€ sĂ€hkönkulutus- ja tuntihintakĂ€ppyröitĂ€ 😆
Mutta kun nyt on erimerkkiset ovistestiliuskat niin niitĂ€hĂ€n pitÀÀ alkaa ajoissa opetella lukemaan, ettö tietÀÀ miten ne kĂ€yttĂ€ytyy, eikö? 😅

@lepus timidus Hieno plussa :thumbs-up: Toivotaan, ettÀ illalla saatte maaliin asti:Flexed Biceps: MeillÀkin tuntuu ettÀ aina oviksen aikaan miehellÀ halut heikoimmillaan mutta muuten kyllÀ kelpaa:Smirking Face: Mutta onhan se hyvin ymmÀrrettÀvÀÀ, ettei pienessÀ paineessa voi oikein ottaa rennosti ja nauttia samalla tavalla kuin muuten.

@Juliet92 Tuhlaisin sinuna viimeisen tikun vielÀ tÀnÀÀn, alkaa olla jo niin lÀhellÀ.

Miten muuten toimitte lĂ€mpömittareidenne kanssa. Mietin kun ostin uuden ja siinĂ€ tuntuu ÀÀnimerkin jĂ€lkeen lĂ€mpö vielĂ€ nousevan pitkĂ€n aikaa, enkĂ€ malttamattomana vaan katkaisen mittauksen vaan sit jossain kohtaa. En oo ottanut aikaa kuinka pitkÀÀn milloinkin mittaan ja mietin kuinka vertailukelpoisia nuo lĂ€mmöt on keskenÀÀn. EhkĂ€ kĂ€tevintĂ€ olisi aina lopettaa mittaaminen ÀÀnimerkkiin. Tai kai sen nousun on jossain kohtaa loputtava jos malttaa odotella đŸ€”đŸ˜†
On kyl melkost kiivasta oviksen metsĂ€stystĂ€ tĂ€ssĂ€ kierros🙈 nyt mietin tosiaan myös, et kannattaako tĂ€nÀÀn vai huomenna varmistella talletukset. Ja kun tuo miehen sairaus ja dialyysihoito, niin yhtÀÀn osaa sanoa millai vaikuttaa vaan vuorokauden tauko mÀÀrĂ€n ja laatuun. Sit taas onko huomenna jo liian myöhĂ€istĂ€. Eilen pĂ€ivĂ€llĂ€ oli talletuksia.

Mulla kanssa mittari joka piippaa aikalailla samantein, mutta jatkaa tosiaan vielÀ nousuaan. Vaihtelevasti annan olla kainalossa, mut nyt oon suunnillee noin kymmenisen minuuttia.

@Summerwalk meillÀ kans pörssisÀhkö, ollu jo pitkÀÀn, mutta vasta joskus kuukausi sit tajusin ettÀ voin kÀtevÀsti appilla seurata tuntihintoja :D ja sama homma ettÀ oon kyllÀ saanu tyydytystÀ niiden seuraamisesta, ajotellu esim saunomisia ja auton lataamisia niiden mukaan!

Takaisin