Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MikÀs dpo sul ny olikaa? Hassuu kyl, itekÀÀ en noihi one steppeihi oo mitÀÀ ylimÀÀrÀst saanuPc oli nega.![]()
Tuntuu hassulta, kun en aiemmin noihin One Step testeihin oo saanut mitÀÀn ja nyt sit perÀkkÀin kaks tollasta testiÀ.
Dpo 10MikÀs dpo sul ny olikaa? Hassuu kyl, itekÀÀ en noihi one steppeihi oo mitÀÀ ylimÀÀrÀst saanu![]()
No odottele viel pari pÀivÀÀ jos nÀkyisDpo 10![]()
Joo itsellÀkin limailus oli joskus kp8 tienoilla, et jos pelkÀstÀÀ niiden varas menis ni hukas olisVoi höh @NM90 mÀ olin kyllÀ jo ihan varma tolla!No mut toivotaan kovasti ettÀ tilanne muuttuis tÀssÀ parin pÀivÀn sisÀÀn!
@Juliet92 tosi lupaavan nÀköstÀ, kyl se sieltÀ kohta tulee! :) Jos kerran eggiksetkin jo oikeen kunnolla roikkuu siellÀ
Mulla kans jo Àsken lorahti kaupassa pöksyyn vetiset vuodotmut nyt vasta kp7. On mul ennenkin tÀllee tosi varhasessa vaiheessa vÀhÀn tullu ja silti vasta myöhemmin alkaa kunnolla uuestaan, eli tuskin nyt nÀi varhanen ovis vielÀ tuloillaan :D
Siis mulla kans tuntuu nykyÀÀn et kovimmat himot ja limat on heti menkkojen jÀlkeenVoi höh @NM90 mÀ olin kyllÀ jo ihan varma tolla!No mut toivotaan kovasti ettÀ tilanne muuttuis tÀssÀ parin pÀivÀn sisÀÀn!
@Juliet92 tosi lupaavan nÀköstÀ, kyl se sieltÀ kohta tulee! :) Jos kerran eggiksetkin jo oikeen kunnolla roikkuu siellÀ
Mulla kans jo Àsken lorahti kaupassa pöksyyn vetiset vuodotmut nyt vasta kp7. On mul ennenkin tÀllee tosi varhasessa vaiheessa vÀhÀn tullu ja silti vasta myöhemmin alkaa kunnolla uuestaan, eli tuskin nyt nÀi varhanen ovis vielÀ tuloillaan :D
No mul yleensÀ suht tasasesti noussu@Juliet92 Mulla testi aina vahvistuu, sitten taas haalenee ja sit tulee huippu. Voisko olla samaa?
TÀÀllÀ testattu nega, ja lÀmmöt tippu aamulla, joten eiköhÀn uusi kierto huomenna ala.

No sullakin tota ÀrsyttÀvÀn nÀköst melkee posia pitkÀ rivi, mut sit toi tuorein kyl niin selvÀ posi@Nurppu lla siellÀ kiva koukku syvyyksissÀ ja uuteen nousuun :D mÀ oon jÀttÀny alkukierron limat ja himot merkkaamatta, kun huomasin joskus muinoin et FF meni sekaisin niistÀ ja alkoi ovista piirtÀmÀÀn katkoviivoin. Sulla ei oo samaa kÀynyt?
@NM90 eikÀ, pahoittelutepÀilen ettÀ on ollut kiinnittymisyritystÀ kuten @Summerwalk sanoi, eihÀn noi liuskatkaan nyt ihan noin pahasti haamuile yleensÀ ja lÀmmötkin oli kuitenkin ylhÀÀllÀ hienosti!
@Juliet92 no jopas sullakin miettii ollako vaiko eitosin mulla oli aamulla kans selkeÀsti eilistÀ haaleampi aamun tokasta pissasta mut nyt oli sit kirkuva plussa! EttÀ testiÀ rohkeasti vaan lisÀÀ uittelemaan
Mulla on tÀnÀÀn ollut koko ajan hirmuset eggikset just kun oli puhe ettei niitÀ ole kuin hetken jos ees on, mut oon niin limanen ollut aamusta saakka ettei tosikaan. Uskaltaiskohan sanoa tÀnÀÀn olevan dpo0. Tosin sanon joka kierto samaa ja silti ovis onki ollu pari pÀivÀÀ myöhemmin ettÀ saa nyt nÀhdÀ mihin sijoittuu ja tuleeko tÀstÀ ajoituksestakaan taaskaan yhtÀÀn mitÀÀn, kun tÀn aamuisen talletteluyrityksen tulos oli eilisen toisinto, mut kuulema kyllÀ tÀnÀÀ vielÀ maaliin asti pÀÀstÀÀn vaikka pÀÀllÀ seisoen.
View attachment 116392
TÀs vielÀ ovistestit
View attachment 116394
TÀytyy testail. Menee sit vika testi, et tÀytyy huomenna kyl hakea lisÀÀ jos vÀhÀÀkÀÀ epÀselvyyttÀ@lepus timidus ny on ainaki selvÀ plussa!Mut voi harmi, ettÀ tallettelujen kanssa hankalaa
toivotaan siis ettÀ vielÀ onnistuu!
@Juliet92 on kyl tosi lÀhel jo! Kyl mÀ varmaa testaisin illasta uusiks, mulla on mun mielestÀ joskus tollasesta kÀÀntyny positiiviseks viel pÀivÀn aikana.
MeillÀkin tuntuu ettÀ aina oviksen aikaan miehellÀ halut heikoimmillaan mutta muuten kyllÀ kelpaa
Mutta onhan se hyvin ymmÀrrettÀvÀÀ, ettei pienessÀ paineessa voi oikein ottaa rennosti ja nauttia samalla tavalla kuin muuten.On kyl melkost kiivasta oviksen metsÀstystÀ tÀssÀ kierros@Nurppu No sait ylipuhuttua, tieteen nimissÀ testaus alkakoonSiirryttiin viikko sitten pörssisÀhköön ja ihan vÀhÀn oon saanut tyydytystÀ kierron tylsÀssÀ vaiheessa kyttÀÀmÀllÀ sÀhkönkulutus- ja tuntihintakÀppyröitÀ
![]()
Mutta kun nyt on erimerkkiset ovistestiliuskat niin niitÀhÀn pitÀÀ alkaa ajoissa opetella lukemaan, ettö tietÀÀ miten ne kÀyttÀytyy, eikö?
@lepus timidus Hieno plussaToivotaan, ettÀ illalla saatte maaliin asti
MeillÀkin tuntuu ettÀ aina oviksen aikaan miehellÀ halut heikoimmillaan mutta muuten kyllÀ kelpaa
Mutta onhan se hyvin ymmÀrrettÀvÀÀ, ettei pienessÀ paineessa voi oikein ottaa rennosti ja nauttia samalla tavalla kuin muuten.
@Juliet92 Tuhlaisin sinuna viimeisen tikun vielÀ tÀnÀÀn, alkaa olla jo niin lÀhellÀ.
Miten muuten toimitte lÀmpömittareidenne kanssa. Mietin kun ostin uuden ja siinÀ tuntuu ÀÀnimerkin jÀlkeen lÀmpö vielÀ nousevan pitkÀn aikaa, enkÀ malttamattomana vaan katkaisen mittauksen vaan sit jossain kohtaa. En oo ottanut aikaa kuinka pitkÀÀn milloinkin mittaan ja mietin kuinka vertailukelpoisia nuo lÀmmöt on keskenÀÀn. EhkÀ kÀtevintÀ olisi aina lopettaa mittaaminen ÀÀnimerkkiin. Tai kai sen nousun on jossain kohtaa loputtava jos malttaa odotella![]()