Kultahippi
NÀppÀrÀ viestien naputtelija
@Jossu123 Oiii hienosti vahvistunu, paljon onnea! 
pidetÀÀn sormet ja varpaat ristissÀ ettÀ kaikki menee hyvin!!
@Harmi89 Kannattaa kysyÀ jos pÀÀsisitte ottamaan kokeita jo! Mun piti kÀydÀ suunnittelukÀynnin jÀlkeen ennen hoitoja ottamassa perusverenkuva, veriryhmÀ, kilpirauhasarvot sekÀ hepatiitti ja hiv-kokeet (jotka mies kÀvi kans). Kilpparit mulla oli otettu joskus vuosi (?) sitten mut haluttiin ottaa ne uusiksi jos olis muuttunu, amh-arvo otettu kans silloin joskus reilu vuosi sitten mut sitÀ ei tarvinnu ottaa nyt uusiksi.
Ja on kieltÀmÀttÀ aika tukala olo nyt ollu varsinki pari viime pÀivÀÀ
alavatsaan muodostunu kunnon pömppö ja jomottelee jatkuvasti, myös muutenki ihan sairaan vÀsyny ja raskas olo ollu
mutta jos tÀÀ nĂ€in nopeesti etenee niin eipĂ€ tarvi kauaa kĂ€rvistellĂ€ 

@Harmi89 Kannattaa kysyÀ jos pÀÀsisitte ottamaan kokeita jo! Mun piti kÀydÀ suunnittelukÀynnin jÀlkeen ennen hoitoja ottamassa perusverenkuva, veriryhmÀ, kilpirauhasarvot sekÀ hepatiitti ja hiv-kokeet (jotka mies kÀvi kans). Kilpparit mulla oli otettu joskus vuosi (?) sitten mut haluttiin ottaa ne uusiksi jos olis muuttunu, amh-arvo otettu kans silloin joskus reilu vuosi sitten mut sitÀ ei tarvinnu ottaa nyt uusiksi.
Ja on kieltÀmÀttÀ aika tukala olo nyt ollu varsinki pari viime pÀivÀÀ
Sit vaan odotellaan tuloksia....

Suonissa virtaa sula voi (tÀlle pitÀÀ alkaa tehdÀ jotain) vaikka kaikki kolesterolit viitteissÀ onkin, myös pitkÀaikais-sokeri.
En tajua miten se hilautuu koko ajan ylemmÀs. Prkl, nostan sitten tyroksiinin annostusta keskenÀni.
Ja nyt taas kun viime yönÀ sitÀ ei kÀytetty niin lÀmpö tasan samassa kuin muutenkin.