Huhtikuisten höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jadine
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollaan samassa tilanteessa😭😭 itsellä tuli pyyhittäessä verta kun heräsin päiväunilta.

Ahdistus ja paniikki iski tännekin 🥺 tuntuu pahalta. Seurailen kuitenkin tilannetta. Rv 5+1 menossa nyt.
Paljon voimia sinulle ♥️
Hirveää kun joutuu olemaan epätietoisuudessa, julkinen puoli ei suostu edes tarkastamaan ellei vuoto jatku runsaampana. Jos vielä huomenna on niin menen yksityiselle.

Paljon voimia sinulle ♥️
Hirveää kun joutuu olemaan epätietoisuudessa, julkinen puoli ei suostu edes tarkastamaan ellei vuoto jatku runsaampana. Jos vielä huomenna on niin menen yksityiselle.
Vaikka tiedän että pieni vuoto voi olla normaalia, mutta mieli pyörittää kauhukuvia alkavasta keskenmenosta.
Olen stressannut jotenkin älyttömästi tämän pariviikkoa. Miettinyt kaikkea epävarmuutta yhteiskunnassa. Pahojakin pelkotiloja maailmantilan vuoksi ollut.
En enään katso uutisia ollenkaan, hormonit pistävät niin yli herkäksi 😵

Paljon voimia sinulle ♥️
Itse aion huomenna olla yhteydessä neuvolaan, katsotaan mitä sanovat😬🥺
En tiedä miten meillä päin julkinen neuvola toimii kun ei ole aiemmin ollut tarvetta, joten jännän äärellä mennää 😬

Mä tänne nyt höpöttelen omiani mutta mulla oli eilen siis kampaaja joka oli jo keväällä sovittu ja ajatuksena oli raidottaa hiukset. No aloin eilen sitten miettimään sitä että haluanko altistaa itseäni niille kemikaaleille ja kysyin kampaajan, neuvolan ja miehen mielipidettä asiaan ja kaikki totesi että oman harkinnan mukaan. No mä päätin että en ota mitään riskejä ja laitoin miehelle asian viestillä. Kun tulin illalla kotiin mies tuli heti tervehtimään ja totesi :” tiiätkö tosi hyvä ettet ottanut niitä raitoja että mä googlettelin kanssa sitä asiaa ja vaikka sitä ei suoranaisesti kielletty kun se aine ei osu päänahkaan ja siihen voi laittaa suojaa siihen väliin, mutta pussithan sä silti joutunut sitä hengittämään”. Mun sydän suli ensimmäisen kerran. Toisen kerran se suli kun olin tekemässä iltapalaa ja mies tuli halaamaan ja totes että ”tässä on mun paras puoliso” ja sitten laittoi käden mun mahalle ja sanoi ”ja siellä on meidän tou”.

Siirappista tiistaiaamua itse kullekin!:D

Vaikka tiedän että pieni vuoto voi olla normaalia, mutta mieli pyörittää kauhukuvia alkavasta keskenmenosta.
Olen stressannut jotenkin älyttömästi tämän pariviikkoa. Miettinyt kaikkea epävarmuutta yhteiskunnassa. Pahojakin pelkotiloja maailmantilan vuoksi ollut.
En enään katso uutisia ollenkaan, hormonit pistävät niin yli herkäksi 😵
Voihan se vuoto ollakin normaalia, mutta itselle loi kyllä niin kovaa ahdistusta tämä vuoto. Ensimmäinen raskaus ja kaikki pelottaa kun ei tiedä mikä normaalia ja mikä ei 🥺

Ei suotu meille vauvaa tällä kertaa😭. Tyhjentymisvuoto raskausmateriaaleineen alkoi kunnolla… voi tuota hyytymien määrää🥺
Pahoittelut keskenmenosta. 😔💔 Suosittelen keskenmenon kokeneiden salaista ryhmää, sieltä saa vertaistukea!

Takaisin