Haha

mä oon edelleenki niin sekaisin tästä yhtäkkisestä ja stressaavasta hoitojen alusta että oon jääny sit vaan taustalle ihmettelemään, ei tunnu todelliselta vielä tää touhu

enkä jotenkin nyt osaa mennä tonne ivf-puolelle kirjoittelemaan tästä ainakaan vielä niin roikun täällä teidän seurana

Toinen piikki pistetty eilen ja hyvin menny, mies pistänyt mulle ekat ja se on ollu hyvä niin toistaiseksi

mä oon pysyny terveenä (ja napsinu varmuuden vuoksi vähä extrasinkkiä ja yrttitippoja) ja mieski alkaa olla parempi, mut yskä sitä edelleen vaivaa. Sillä nousi lämpö maanantaina illalla 38 asteeseen mut sen jälkeen ei oo ollu enää! Oon kiikuttanu apteekista kaikki mahdolliset lääkkeet mitä mies vaan suostuu ottamaan

Eka ultra on jo ens maanantaina! Ja punktion ajoituskäynti viikon päästä perjantaina

punktio luultavasti viikolla 36, mutta toki selviää sit ultrissa tarkemmin mikä tilanne siellä oikeesti on. Nyt tuntuu et etenee hirmunopeesti kaikki ja sehän jännittää!! Toivoisin että kalenteri ei olis tuleville viikoille niin täysi kuin mitä on, mutta ei voi mitään ja pitää toivoa että olisin hyvässä kunnossa

Luojan kiitos meillä on ens viikko sentään lomaa, se tulee nyt oikeeseen paikkaan
Jännä että sulla nyt ovis odotuttaa itseään, toivottavasti pian aktivoituis niin pääsisit piinailemaan