BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@NM90 pahoittelut uudesta kierrosta 😞

@Lorena lle hyvää metsästystä ja talletteluintoa! 🥰

Voi kunpa siellä olisi plussat muhimassa @Nurppu @NewMoon @Juliet92 ❣️
Mulla ollu nyt vähä oudosti jo tänään tissituntemuksia (ei ehkä ihan kipuja mutta semmosta on/off kipristelyä), ei muistaakseni oo aiemmin tullu heti oviksen jälkeen 🤨 mut toisaalta mulla vaihtelee noi tuntemukset kyl ihan melkein kierroittain et missä kohtaa mitäkin 😅

@NM90 pahoittelut uudesta kierrosta 😞

@Lorena lle hyvää metsästystä ja talletteluintoa! 🥰

Voi kunpa siellä olisi plussat muhimassa @Nurppu @NewMoon @Juliet92 ❣️
Mulla ollu nyt vähä oudosti jo tänään tissituntemuksia (ei ehkä ihan kipuja mutta semmosta on/off kipristelyä), ei muistaakseni oo aiemmin tullu heti oviksen jälkeen 🤨 mut toisaalta mulla vaihtelee noi tuntemukset kyl ihan melkein kierroittain et missä kohtaa mitäkin 😅
No muhun varmaan huono viel verrata mut mullakin ollu oviksesta asti tissit arat eri tavoin voimistuen koko ajan. Keltarauhanenhan tekee semmosta. Mut ei mustkaa kyl joka kierrossa koko luteliaalia ole🤔 olis kyllä kiva plussata joukol❤

Btw, oltiin Merikarvian Muumaassa käymäs ja tuli autossa lievää matkapahoinvointia. En pystyny juurikaa autos puhelinta kattel ku pahens. Viimeks käyny näin alkuvuodesta kun olin plussannu siitä km🙈 kai tääkin on nyt joku uus pms. Mahassa juilinu tänää taas enempi, mut ei mitää 24/7.

Ei kyllä vakuuta nää lämmöt. Ei oo lähteny kunnol dipist nousee. Ootan vaa et koska droppaa lopullisesti😪 herätessä taas tosi viilee.

Liitteet

• Screenshot_20220810-064050_FF App.jpg
    Screenshot_20220810-064050_FF App.jpg
    121.5 KB · Katsottu: 120
@Juliet92 ei musta vielä ollenkaan paha et yhen päivän vähän alaspäin menee!

@NewMoon no on kyllä harvinaisen hieno nousu 😆 katotaan jääkö noihin lukemiin 😄

@Kultahippi sielläki tosi nätti nousu! :)

Eilen tein testin (oon tehny ny joka päivä dpo6 asti 😅) ja ihan oli nega, ei ollu mitää näytettävää! Mut tarkotus on jatkaa samalla testauslinjalla tässä, että tänään seuraava yritys sit!

Lämmöt ei dipannu! Mitäs ihmettä, mihin mun siksak meni 😆 ihan on ihmeen tasasta taas! Ehkä polyypin poiston taika on nyt ohi 😌

Screenshot_20220810-081809.png

Muokattu viimeksi:
@Juliet92 ei musta vielä ollenkaan paha et yhen päivän vähän alaspäin menee!

@NewMoon no on kyllä harvinaisen hieno nousu 😆 katotaan jääkö noihin lukemiin 😄

@Kultahippi sielläki tosi nätti nousu! :)

Eilen tein testin (oon tehny ny joka päivä dpo6 asti 😅) ja ihan oli nega, ei ollu mitää näytettävää! Mut tarkotus on jatkaa samalla testauslinjalla tässä, että tänään seuraava yritys sit!

Lämmöt ei dipannu! Mitäs ihmettä, mihin mun siksak meni 😆 ihan on ihmeen tasasta taas! Ehkä polyypin poiston taika on nyt ohi 😌

View attachment 115032
Olispa tasaisuus nyt hyvä merkki.. 🥰

Olispa tasaisuus nyt hyvä merkki.. 🥰
Toivotaan! 😊 Mut mul on tosiaan ollu ny tää voimakas "tärppiolo" jo tosi varhasesta vaiheesta asti, eli se ei voi mun mielest järjellä liittyy mihkään tärppiin. Ehkä toi lämpöjen tasasuus liittyy tähän oloon jotenkin. Jos vaikka hormonit on hyvässä tasapainossa ja limakalvot otolliset ja siitä tulee tää olo, mutta hukkaan menee jos ei siel oo ketään kuka vois kiinnittyä!

Toivotaan! 😊 Mut mul on tosiaan ollu ny tää voimakas "tärppiolo" jo tosi varhasesta vaiheesta asti, eli se ei voi mun mielest järjellä liittyy mihkään tärppiin. Ehkä toi lämpöjen tasasuus liittyy tähän oloon jotenkin. Jos vaikka hormonit on hyvässä tasapainossa ja limakalvot otolliset ja siitä tulee tää olo, mutta hukkaan menee jos ei siel oo ketään kuka vois kiinnittyä!
Testasiks nurppu tänää? Onkos mitään voimakkait oireit ilmaantunu?

Täällä edelleen tänään autossa epämääräst oloo, mut luulen et on taas vaan uus pms kiusa. Valkkari niukahkoa omaan totuttuun, mut tiedä sit kuinks kauan se tulehdus oli js vaikuttanu siihen🤔

Testasiks nurppu tänää? Onkos mitään voimakkait oireit ilmaantunu?

Täällä edelleen tänään autossa epämääräst oloo, mut luulen et on taas vaan uus pms kiusa. Valkkari niukahkoa omaan totuttuun, mut tiedä sit kuinks kauan se tulehdus oli js vaikuttanu siihen🤔
Äsken just pääsin testailee! Ihan oli vitivalkonen, ei oo ees mitään tihrusteltavaa :D kokoajan on kyl noit kohtutuntemuksia mut ei oo ees rinnat kipeytyny täs kierros. Mitä jos nää tuntemukset (ja tasaset lämmöt) meinaaki et se polyypi olis tullu takas 😱 Mut: kävin tänää kaupast ostaa kasan pc:t lisää et ei tarvi hetkeen miettii et ne loppuis 😌

Äsken just pääsin testailee! Ihan oli vitivalkonen, ei oo ees mitään tihrusteltavaa :D kokoajan on kyl noit kohtutuntemuksia mut ei oo ees rinnat kipeytyny täs kierros. Mitä jos nää tuntemukset (ja tasaset lämmöt) meinaaki et se polyypi olis tullu takas 😱 Mut: kävin tänää kaupast ostaa kasan pc:t lisää et ei tarvi hetkeen miettii et ne loppuis 😌
Ehtiihän se posiks vielä muuttua ja tissitkin kipeytyä😏

Tämmöset lämmöt tänää. Vielä pelissä mukana. Joka päivä luteliaasissa tuntuu samalta ku pelais jotain tasohyppelypeliä ja pääsis yhden tason läpi🤣
Hyvältä näyttää, ja luteaalikin on jo ihan hyvän pituinen, ei ainakaan liian lyhyeksi jää, vaikka menkat tuliskin (mutta toivottavasti ei tule!).

Hyvältä näyttää, ja luteaalikin on jo ihan hyvän pituinen, ei ainakaan liian lyhyeksi jää, vaikka menkat tuliskin (mutta toivottavasti ei tule!).
Nojuu, alkaa vaikuttaa luteliaalikin kohtuulliselta, mut sit mahdolliset menkat ketuttaa entisestää, kun ei voi lyhyttä luteliaalia syyttää tärppäämättömyydestä🙈 ajotuskin meillä osunut hyvin nappiin ovikseen nähden.

Nojuu, alkaa vaikuttaa luteliaalikin kohtuulliselta, mut sit mahdolliset menkat ketuttaa entisestää, kun ei voi lyhyttä luteliaalia syyttää tärppäämättömyydestä🙈 ajotuskin meillä osunut hyvin nappiin ovikseen nähden.
Jokos kohta olis testin aika? Mä täällä jänskään teidän muiden tilanteita, kun ei itsellä ole mitään jänskättävää, eikä mitään tietoa millon pääsis jänskäämään 🤞😆🤞

Jokos kohta olis testin aika? Mä täällä jänskään teidän muiden tilanteita, kun ei itsellä ole mitään jänskättävää, eikä mitään tietoa millon pääsis jänskäämään 🤞😆🤞
Näääh, ei oo yhtään raskautunu olo vaiks jotain pms/raskausoloiki löytyy, tissit aika vähänlaisesti. Lauantaihin asti yritän olla testaamatta jos ei menkat ala ja lämmöt laske huomattavasti. Paitsi huomen jos mun herkät one stepit saapuu ni ehkä vois testaa🤣🙈 toivotaan et säki pääset pia jännäilee!

@NewMoon oliskos siellä jotain kiinnittymisdipin näköstä ilmas🤔😏 jos olikin enneuni😁

Takaisin