BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Jossu123 en jaksa mitenkään uskoa normaaliin kun on ollu ihan älyttömän hidas alun nousu 🙈 ei mitään tuplaantumista kahen päivän välein. Siis jos laskee taaksepäin siitä, että dpo 16 oli 26,9. Vaikka tuplaantuis mulla kolmen päivän välein, niin ei selittäis. Mulla ekan kerran näky haamua medigoossa ja apteekin ultrassa jo dpo 8. Ja jos matkustaa taaksepäin päiviä tosta 26,9:stä niin että tuplaantuu kolmen päivän välein, niin dpo8 olis ollu 3,8 mikä ei kyl voi näkyä medigoossa 😰

@NewMoon mulla on vielki sellanen olo että noissa testeissä vois olla joku jännä ero siinä miten ne saa sen hCG:n kiinni. Ja mulla jostain syystä ei tunnu rfsu reagoivan. Siis käytän referenssinä sitä, että jotkut ovistestit reagoi hCG:hen ja toiset ei. Eli testeissä on eroa noissa miten ne saa hormonit kii. Emmä muuta selitystä keksi, mä kuvittelen että muilla noi rfsu:t on tuottanu ihan järkeviä tuloksia 🤷🏼 tai sit kaikki muut on vaan testannu niil vasta sit ku on tosi kovat hCG pitosuudet jo...

@Kuurankukkasia voi ihana kun niin voimakkaasti jännität mukana! ❤️

No herranjestas @Nurppu ! 😱❤️ On kyllä vuoristorataa nyt 😅 harmi kun just ollu viime yö erilainen paleluineen niin ei tiedä mitä olis oikeesti ollu!

Mä oon nyt pari päivää ollu reissusta kotona ja alkanu mittaileen taas lämpöjä. Ovista ei oo merkattu kun just jäi mittaamatta oletetun oviksen jälkeiset lämmöt 😁 tää nyt on vähä tällänen sekoboltsikäyrä kun alkukierto oli niitä hirmuhelteitä ja sit just jäi mittaamatta ehkä noin dpo 1 / 2 - dpo 5 / 6, mutta mittailenpa huvikseen että tietää suunnilleen milloin vuoto alkaa 😅 ovis siis ollut ehkä sen perjantaiaamuisen ultran jälkeen pe/la akselilla 8.-9.7.
Screenshot_20220716-110001.jpg

Ootko @Nurppu säästänyt noi testit? Onks sulla jotain kollaasia missä näkyis kaikki pc:t /sofit jne?
En oo säästäny noit, mut oon välil tehny noit kollaasei mis vertailen kuvia jotka otettu ku testit ollu tuoreita. Tässä on ny vertailut sofista ja pc:stä dpo 13-17, oon yrittäny valkata "päivän tummimman" (mun päässä toi i=ilta joka signaloi että ei oo aamun eka 😅)

Sofi:
sofi-13i-17i.jpg

Pc:
pc-13i-17i.jpg

@Jossu123 en jaksa mitenkään uskoa normaaliin kun on ollu ihan älyttömän hidas alun nousu 🙈 ei mitään tuplaantumista kahen päivän välein. Siis jos laskee taaksepäin siitä, että dpo 16 oli 26,9. Vaikka tuplaantuis mulla kolmen päivän välein, niin ei selittäis. Mulla ekan kerran näky haamua medigoossa ja apteekin ultrassa jo dpo 8. Ja jos matkustaa taaksepäin päiviä tosta 26,9:stä niin että tuplaantuu kolmen päivän välein, niin dpo8 olis ollu 3,8 mikä ei kyl voi näkyä medigoossa 😰

@NewMoon mulla on vielki sellanen olo että noissa testeissä vois olla joku jännä ero siinä miten ne saa sen hCG:n kiinni. Ja mulla jostain syystä ei tunnu rfsu reagoivan. Siis käytän referenssinä sitä, että jotkut ovistestit reagoi hCG:hen ja toiset ei. Eli testeissä on eroa noissa miten ne saa hormonit kii. Emmä muuta selitystä keksi, mä kuvittelen että muilla noi rfsu:t on tuottanu ihan järkeviä tuloksia 🤷🏼 tai sit kaikki muut on vaan testannu niil vasta sit ku on tosi kovat hCG pitosuudet jo...

@Kuurankukkasia voi ihana kun niin voimakkaasti jännität mukana! ❤️
Eikös hcg 1,5 kertaistu vaan joka toinen pv, ei siis tuplaannu? 😊 Mä niin kovin toivoisin että siellä oliskin kaikki hyvin, mutta ymmärrän kyllä nuo ajatukset enkä toki halua mitenkään haitallisen optimistinen olla. 💕 mutta ihan selvää tummumista noissa on kyllä kun katsoo jtp!

En oo säästäny noit, mut oon välil tehny noit kollaasei mis vertailen kuvia jotka otettu ku testit ollu tuoreita. Tässä on ny vertailut sofista ja pc:stä dpo 13-17, oon yrittäny valkata "päivän tummimman" (mun päässä toi i=ilta joka signaloi että ei oo aamun eka 😅)

Sofi:
View attachment 114506

Pc:
View attachment 114507
Kyllä sulla menee nyt jännäks. Itse nään kyllä tässä selvän tuplaantumisen 15 ja 17 välillä. Jännityksessä myötäeläen!

Eikös hcg 1,5 kertaistu vaan joka toinen pv, ei siis tuplaannu? 😊 Mä niin kovin toivoisin että siellä oliskin kaikki hyvin, mutta ymmärrän kyllä nuo ajatukset enkä toki halua mitenkään haitallisen optimistinen olla. 💕 mutta ihan selvää tummumista noissa on kyllä kun katsoo jtp!
No ny luin jotain tutkimuksia ja niissä sanottiin et normaaliks lasketaan jos on vähintään 49% kasvu kahessa vuorokaudessa... Ja jossain julkaisuissa todettu että sen rajan vois laskea jopa 30%:n. Laskin että jos olis noussu 50%/48h niin dpo8 olis ollu 5,3... Aika rajalla, mut en tiiä, kai teoriassa toi olis voinu näkyä just sellasena tosi haaleena haamuna 🙈 yhyy, nyt taas toivo nousee. Pitää keksii jotai muuta puuhaa nyt kyllä maanantaihin asti ku vaan sekoilla googlessa 🤦

No ny luin jotain tutkimuksia ja niissä sanottiin et normaaliks lasketaan jos on vähintään 49% kasvu kahessa vuorokaudessa... Ja jossain julkaisuissa todettu että sen rajan vois laskea jopa 30%:n. Laskin että jos olis noussu 50%/48h niin dpo8 olis ollu 5,3... Aika rajalla, mut en tiiä, kai teoriassa toi olis voinu näkyä just sellasena tosi haaleena haamuna 🙈 yhyy, nyt taas toivo nousee. Pitää keksii jotai muuta puuhaa nyt kyllä maanantaihin asti ku vaan sekoilla googlessa 🤦
Mä sanoisin että maanantai näyttää mikä on tilanne, kaikki voi mennä hyvinkin tai sitten kyseessä ei ole normaali onnistuva raskaus. ❤ tottakai toivotaan parasta mutta ymmärrän täysin tuon tuskan epätietoisuudesta jossa huonotkin uutiset on parempi vaihtoehto kuin välitilassa roikkuminen. Tsemppiä odotteluun. 💕

Voi Nurppu! Tsemppiä kovasti odotteluun, yritä keksiä jotain kivaa muuta tekemistä nyt viikonlopuksi ❤️

Nurppu haluan elätellä toiveita jos olisikin ihan normaali raskaus! Jos siellä vaikka olisikin aluksi ollut 2 ja toinen hyytynyt heti alkuunsa?

No ny alko menkat! Ei hitto mitä sekoilua oikeesti 😆 ei voi ku nauraa tälle menolle! Ihan normaaleilt menkoilta näyttää, ja menkkakivut tuli mukana! Et eiköhän tää reissu ollu ny tässä.

Mut siis - vaikuttaa siltä että tällä kertaa lämmöt ties missä mennään!

@NewMoon joo kyl mä aattelin kattella vähän sitä haalistumista, että hahmotan missä mennään.

Mul pomppas lämmöt takas ylös tänään. Mut vuoto jatkuu ihan normaalina menkkavuotona. En oo testannu viel ku päätin et en enää hukkaa testei siihen päivän ekaan pissaan.

@NewMoon niin ymmärsinkö oikein et sulla on kuitenkin tää kierto nyt ollu ainaki päivän pidempi ku edellinen luomukierto? Musta toi sun alustava arvaus alhasesta progesteronista kuulosti uskottavalta noiden sun oireiden kanssa. Kannattaa ihmeessä käyä mittauttamassa jossain kierrossa!

@NewMoon joo kyl mä aattelin kattella vähän sitä haalistumista, että hahmotan missä mennään.

Mul pomppas lämmöt takas ylös tänään. Mut vuoto jatkuu ihan normaalina menkkavuotona. En oo testannu viel ku päätin et en enää hukkaa testei siihen päivän ekaan pissaan.
Taas pohdin täältä sivusta että voiko olla kyse hormonaalisista valemenkoista? Toivottavasti ei ainakaan siitä kohdunulkoisesta. Mutta uskon, että jos maanantaina sulla on jatkanut hcg kasvuaan ja silti on vuotoja että pääsisit ultrattavaksi.

Takaisin