Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mä luulen et kun moni on parjannut näitä "viivanpaikoista" on todellisuus vaan se, että siellä on ollut joku kiinnittymisyritys tai sitten joku muu asia nostaa hcg ja tämä on vaan herkkä.@NewMoon ihanan säännöllinen! Mulla sanoo 57%
Mä tein nyt viel tieteen nimissä () yhen pc:n! Eli aamulla veressä hCG 9,0 ja tasan 9h myöhemmin "normaalista" pissasta (ei kauheen vaalee, ei kauheen tumma) näkyy silmälle viiva vielä selkeesti, mut kuvaan vähän vaikee saada. Eli näähän on ihan törkeen herkkiä! Mä en tilaa muita ku näitä
tässä kuva viel:
View attachment 114555
Mulla nää ei oo kemiallisis ees mitää viivanpaikkaa vilauttanu. Esikon raskaudessa ja km näkyi kyl hyvin jo varhain. Omat luottotestit myös. Tänää just ajattelin hakee illal näit. Dpo 11 tänään, olot jatkuu, eikä toistaiseks vuotoa näy. Huomen jos mitään ei piirry ni ihmettelen kyllä mikä näitä tekee. Ei oo ikinä tämmöstä ollu ilman raskautta. Ja samanlaisista oloista oon kirjotellu esikoisesta plussattuani melko varhain ennen menkkoja. Miehenkin mielestä tissit turpeemma tuntuset ja nännipihat täynnä niitä nystyröit. Paleltaa hullulail, tisseis sähköiskumaisia oloja, repäsy/tuikkasuja vähä väliä, valkkaria paljon, saa ravata vessas ja tarkistel alkoko menkat. Ja nyt viel se semmonen poskien kuumotus ku olis kuumetMä luulen et kun moni on parjannut näitä "viivanpaikoista" on todellisuus vaan se, että siellä on ollut joku kiinnittymisyritys tai sitten joku muu asia nostaa hcg ja tämä on vaan herkkä.ainakin ihan mun luottotesti niin ovis ku raskaus !
Kuulostaa lupaavalta kyllä oireet...Mulla nää ei oo kemiallisis ees mitää viivanpaikkaa vilauttanu. Esikon raskaudessa ja km näkyi kyl hyvin jo varhain. Omat luottotestit myös. Tänää just ajattelin hakee illal näit. Dpo 11 tänään, olot jatkuu, eikä toistaiseks vuotoa näy. Huomen jos mitään ei piirry ni ihmettelen kyllä mikä näitä tekee. Ei oo ikinä tämmöstä ollu ilman raskautta. Ja samanlaisista oloista oon kirjotellu esikoisesta plussattuani melko varhain ennen menkkoja. Miehenkin mielestä tissit turpeemma tuntuset ja nännipihat täynnä niitä nystyröit. Paleltaa hullulail, tisseis sähköiskumaisia oloja, repäsy/tuikkasuja vähä väliä, valkkaria paljon, saa ravata vessas ja tarkistel alkoko menkat. Ja nyt viel se semmonen poskien kuumotus ku olis kuumetei kyl kuulu omaan menkkarepertuaariin
Tää on vaa nii ärsyttävää, ku koittaa asennoituu, et nega sielt kuitenkin tulee. Mut väkisinki nää olot nostaa toiveit. Ja vaikka sieltä se toinen viiva tuliski ni sit alkaa kauhee jännitys et pysyykö kyydisKuulostaa lupaavalta kyllä oireet...![]()
Hyvä, että vaikuttaa poistuvan itsekseenNyt tuli verikoetulos: 9,0. Eli tulkitsen, että ihan tehokkaasti se sieltä omatoimisesti poistuu.
Okei joo noita! Ei oo tullut ite käytettyä koskaan, mut ei ihme siis että ne on meidän kylän ainoassa kaupassa aina loppu, kerran se on noin herkkä ! :D@lepus timidus tämä on pc eli pregcheck, tuo liuska mikä mulla:
View attachment 114560
Marketista, ja halpa :)
Mun mielestä niitä CB digin tikkuja ei saa ostettua erikseenTänä aamuna vihdoin lämmöt vähän koholla. Sovellus edelleen sitä mieltä että ovulaatio ei oo tullut, mutta oon itse aika varma että huomenna lämmöt vielä ylempänä ja ovulaatio merkkaantuu eiliselle.
View attachment 114559
Mitä kautta tilaatte yleensä noi ovis-ja raskaustesti liuskat? Tai onko joku tietty kauppa mistä saisi tikkuja siihen CB:n digi ovikseen vai pitääkö aina ostaa uusi "lukija" niiden tikkujen kanssa?
Kyselen vähän tyhmiä, kun aiemmin tilannut kaikki testit tän mun sovelluksen kautta, mut ne tulee kai Saksasta, ni mieluummin tilaisin jostain kotimaisesta.
Joo aina pitää olla uusi laite.Mun mielestä niitä CB digin tikkuja ei saa ostettua erikseenmuut korjatkaa jos oon väärässä! Mä oon niitä paketteja tilannu aina kotitesti.fi, sieltä ei tuu toimituskuluja
sieltä ei saa kaikkia muita ovis- ja raskaustestejä niin oon sit tilaillu vähä sieltä sun täältä, usein jostain nettiapteekeista