BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein äsken kahen tunnin pissalla rfsu:n ja pregcheckin, ja on toi pregcheck onneks tummepi ku aamulla:

PXL_20220713_082603700.jpg

Rfsu jatkaa kuitenki hyvin himmeetä linjaa:
PXL_20220713_082142204.jpg

Mut ton pc:n perusteella oletan nyt että aamun pissa saatto tuurilla olla tuntemattomasta syystä laimee. Koitan nyt olla antamatta tän pilaa tätä päivää ja katotaan huomenna taas.

Tein äsken kahen tunnin pissalla rfsu:n ja pregcheckin, ja on toi pregcheck onneks tummepi ku aamulla:

View attachment 114385

Rfsu jatkaa kuitenki hyvin himmeetä linjaa:
View attachment 114386

Mut ton pc:n perusteella oletan nyt että aamun pissa saatto tuurilla olla tuntemattomasta syystä laimee. Koitan nyt olla antamatta tän pilaa tätä päivää ja katotaan huomenna taas.
Raskaana kunnes toisin todistetaan ❤🌈

Nonii, ehdin kuitenki vielä iltatestailulle! Nää tulokset on nii outoi, että uskon kyl et tää on lähteny ny hiipuu. Mut tässä silti teillekki ihmeteltäväks.

Eka tein pc:n joka oli melkeen olematon jo, eli myin maani totaalisesti:
PXL_20220713_164537877.jpg

Sit tein perään sofin, joka oli tällä kertaa aika selkee, ja tummempi ku pc:
PXL_20220713_164913326.jpg

Sit tein apteekkarin, joka mun silmään melkeen saman vahvunen ku eilen, paitsi avattuna vierekkäin ehkä kuitenki hitusen vaaleempi (avatuista ylempi eilinen, alempi äskönen):
PXL_20220713_170341894.jpg
PXL_20220713_171803838.jpg

Ja vikaks tietty viel rfsu joka taaskaan ei näytä melkeen mitään:
PXL_20220713_171155018.jpg

Että mitä. Voiko nää mittaa hitusen erilailla sitä hormonia? Pc ja rfsu on jo tajunnu et se hiipuu, ja noi kaks muuta ei viel?

Tosi jännä, että noin erilailla käyttäyty nyt. Mut ei näillä kyllä enää uskoa oo että tää jatkuis.

@Nurppu pakko jakaa kuvat mun tämän raskauden rfsu-testeistä, tässä tuo vahvempi on dpo 12 ja haaleampi dpo 13. Molemmat on tehty aamuisin ja samoihin aikoihin, en ollut mitenkään juonut normaalia enempää ennen tuota haaleaa testiä. Menetin kyllä ihan toivoni tässä kohtaa, kun oli noin paljon haalistunut, mutta tämän jälkeen testit sitten lähti vahvistumaan. Testasin kyllä tämän jälkeen vain joka toinen päivä. Toistaiseksi on kyydissä tämä pieni pysynyt. En halua luoda sellaista ärsyttävää turhaa toivoa, mutta pidän kuitenkin kovasti peukkuja, että sulla lähtisi vielä vahvistumaan ❤️ Koska näköjään näinkin voi käydä..A8674ABD-3407-40F2-9F47-2048280D1BB7.jpeg3B234129-0F62-4040-BA77-26B67CFAE116.jpeg

Nonii, ehdin kuitenki vielä iltatestailulle! Nää tulokset on nii outoi, että uskon kyl et tää on lähteny ny hiipuu. Mut tässä silti teillekki ihmeteltäväks.

Eka tein pc:n joka oli melkeen olematon jo, eli myin maani totaalisesti:
View attachment 114396

Sit tein perään sofin, joka oli tällä kertaa aika selkee, ja tummempi ku pc:
View attachment 114397

Sit tein apteekkarin, joka mun silmään melkeen saman vahvunen ku eilen, paitsi avattuna vierekkäin ehkä kuitenki hitusen vaaleempi (avatuista ylempi eilinen, alempi äskönen):
View attachment 114398
View attachment 114400

Ja vikaks tietty viel rfsu joka taaskaan ei näytä melkeen mitään:
View attachment 114399

Että mitä. Voiko nää mittaa hitusen erilailla sitä hormonia? Pc ja rfsu on jo tajunnu et se hiipuu, ja noi kaks muuta ei viel?

Tosi jännä, että noin erilailla käyttäyty nyt. Mut ei näillä kyllä enää uskoa oo että tää jatkuis.
Äh onpa ärsyttävää kun tulee niin erilaisia viivoja 😞 tsemppiä epätietoisuuteen ❤️ me toivotaan silti parasta täällä ❤️

@amandatt kiitos tuosta kuvasta ❤️ olishan se upeeta jos ne vielä vahvistuiskin. Mut ei mulla oo nyt just uskoa siihen :/

@Kultahippi niin on 😞 ja kaikesta huolimatta mä paljon mieluummin meen tän reitin, että nään sen että viivat eka vahvistuu ja sit ei enää, ku se että en olis tienny koko jutusta ja menkat alkais esim viikon myöhässä! Tai että olisin vaan tyyliin tehny 4+0 ton digin vaan ja jääny siihen uskoon sit, ja sit yllärimenkat tuliski 😬

@amandatt kiitos tuosta kuvasta ❤️ olishan se upeeta jos ne vielä vahvistuiskin. Mut ei mulla oo nyt just uskoa siihen :/

@Kultahippi niin on 😞 ja kaikesta huolimatta mä paljon mieluummin meen tän reitin, että nään sen että viivat eka vahvistuu ja sit ei enää, ku se että en olis tienny koko jutusta ja menkat alkais esim viikon myöhässä! Tai että olisin vaan tyyliin tehny 4+0 ton digin vaan ja jääny siihen uskoon sit, ja sit yllärimenkat tuliski 😬
Ymmärrän ihan täysin, tekisin varmana samoin! Meinaathan kuitenkin tehdä vielä ainakin huomenna testiä? ❤️

No voi höh Nurppu. Toivon silti yhä jospa kumminkin vahvistuisivat ❤

Mullehan kävi just tuo sun kauhuskenaario, tein vaan pari testiä viime kierrossa ja kun digi näytti sen 1-2 niin se riitti mulle tiedoksi. Sitten alkoikin menkat dpo17 (muistaakseni) ihan puskista kun oltiin jo niin ehditty innostumaan. Ei olisi tullut niin puun takaa jos ois seurannut viivojen vahvistumisia, joita nyt tässä uudessa plussakierrossa olenkin tehnyt.

Ymmärrän täysin, paljon jaksamista epätietoisuuteen ❤️

Nurppu toivotaan silti, että lähtisi vahvistumaan!

Mulla varmaan menkat lähipäivinä alkamassa, ainakin lämmöt näyttää siltä. Huomenna testaan joka tapauksessa (eli siis todennäköisesti tänään illalla, jos kerran ostan testin aamuksi..)
Screenshot_20220714_055524.jpg

@Foreverfever voi mikä pudotus... Mut voikun sielt silti pomppais plussaa ❤️

@NewMoon pistikö flow samalle päivälle?

Täällä lämmöt jaksaa olla optimistiset, eli tuskin viel alkaa menkat:
Screenshot_20220714-094146.png

Tänään olis siis normaalilla syklillä menkkojen aika. Mut viivat ei kyl vahvistu. Uskon, että siellä on kehittyminen varmaan ny sit joko loppunu tai hidastunu niin että pian loppuu. Tässä siis ylhäältä alas pc, sofi, rfsu.
PXL_20220714_061200555~2.jpg

Vähän alko huolettaa se lapsettomuuspolin aiempi ohje, että "tee maanantaina testi ja jos se on positiivinen, perutaan aika". Koska jos sama jatkuu nii huolestuttaa että voihan mulla maanantaina olla vielä viivaa testissä mutta selvää on et ei se jatku :( olis tosi inhottavaa jos peruttaiskin se hoitojen suunnittelu sen takia! Laitoin nyt vielä uuden viestin sinne, että testit ei vahvistu, ja etteikö kuitenkin olis järkevintä varmistaa verikokeella että kohoaako se hCG toivotulla tavalla... Luin sen niiden aiemman viestin uusiks, siinä todettiin et verikoetta ei oteta jos ei oo vuotoa, kipuja tai "muuten epäselvä tilanne" - eiköhän tää mene siihen kategoriaan!

Kävinkin jo tänään siel kaupassa ja tälläsen testiarsenaalin päädyin ny teidän rohkasusta hankkimaan 😌 jos sitä illasta tekis sit kokeeks ainaki pc:n ja rfsun 🤔

View attachment 114362
Tulee tästä mieleen marraskuu 2020 kun esikoisesta plussasin🥰 toivon teille ihanaa pientä niin kovasti❤

Höh olitkin päivitellyt tilannetta. Toivottavasti turha huoli ja vain hitaasti vahvistuu❤ neuvolaan koittaisin kans tosiaan soitella siit hcg. Ite sain sieltä kun digiin ei tullutkaan oletetusti 3+ vaan 2-3 vielä 6+0.

Takaisin