BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi oi, onpas jännät paikat @lepus timidus, toi ovistesti näyttää kyllä kovin lupaavalta! Ja paljon jännitettävää muillakin edessä seuraavan reilun viikon aikana! 🤞

@Laurenski, toivottavasti vuotoa ei enää ole ollut, kuullostaa kyllä niin pelottavalta! Mahtavaa, että olet päässyt näytille, ja että vauvalla kuitenkin kaikki hyvin. Onko sun istukka jotenkin kohdunsuun päällä tai lähellä, vai miten se reuna pääsee sieltä vuotamaan? Jos on, niin toivottavasti siirtyy nyt pian kun varmaan alkaa kohtu ja vauva kasvamaan nyt näillä viikoilla.

Täällä vissiin se ovis sit tosiaan tapahtui kp14, ja nyt siis dpo5 menossa. Oon kyllä tosi ihmeissäni, että noin aikaiseen tapahtui, ja sitä myöten oon nyt sit jotenkin tosi toiveikas, että tässä kierrossa olis hyvät mahdollisuudet, vaikka ikä tässä varmaan suurin hidaste/riski on, ja se ei muutu kuin huonompaan suuntaan. Huomaan miettiväni, että jos tässä kierrossa olis mun normaali luteaali, niin menkkojen pitäis alkaa maanantaina (Flo ennustaa että tän viikon perjantaina). Ja ensi keskiviikkona ollaan lentämässä Suomeen lähes 6 viikon lomalle. Mietin, että mitenkäs sitten tehtäis alkuraskauden verikokeiden kanssa, kun mun todennäköisesti pitäis taas aloittaa kilpparilääkitys. Noh, onneksi Suomessa noita pystyy yksityisen kautta tutkimaan sentään, mutta vähän menisi säätämiseksi. Ja aivan liian ennakkoon taas näitäkin asioita mietin ja murehdin 😂. Mutta varmaan siis viimeistään ti testaan, jos ei sitä ennen ala!

2279084A-7A17-45BA-984F-2A2F0E09C063.png

Hei kaikki pitkästä aikaa ❣️ tai tää muutaman päivän tauko tuntuu ainaki pitkältä 😁 täälläkin niin jänniä paikkoja nyt, voi vitsit pidän niin peukkuja @lepus timidus puolesta, niin lupaavaa on siellä 👍❤️
Ja muilla ovikset selätetty ja piinapäiviä elellään, ihanaa jänskätä teidän lämpöjä 🤩

Mulla nyt kp12 ja eilen illalla aloitin kotiin tullessa ovistestailun eikä ainakaan ole tullut positiivisia vielä, oletan ettei ole mennyt ohikaan! Lämmötkin oli tänään vaan 36.32.
Viikonloppuna oli siis parhaan kaverin polttarit ja jäi kaikki lämpöjen mittailu ja muu väliin, oli kyllä kivaa olla ajattelematta asiaa pari päivää 😄 tässä nyt kuitenki käppyrä, on tällä kertaa vähä vajavainen ja rikkonainen vielä tässä vaiheessa 🙈

Screenshot_20220606-215651.jpg

No mun jännyys loppu kuitenkin lyhyeen. Jos ei menkat meinaa alkaa niin suosin asiasta ihmettelyä ääneen kaverille tai foorumille niin johan alkaa 😂 edelleen ns oireet samat, mutta lämmöt tipahti rajusti ja kirkasta verta jo alkoi tuhruamaan, joten oisko tänään kp1. Että jos jotain yritti tapahtua niin ei enää 😂
Screenshot_20220607_045922.jpg
Pitää varata lääkärille sen toiveesta aika tänään ensi viikolle, että ultraa uudestaan ettei oo varmasti polyyppejakaan. Pitää sillon kysyä tuosta kohdun limiksestä, että onko tuo miten normaalia niin paksu limis olla niin aikaisessa vaiheessa kiertoa, koska kerran nyt syynä sille ei ole raskaus, niin se voi olla Googlen mukaan jopa terveydelle ongelma raskautumisesta puhumattakaan 🤔 ja paksu limis on yks runsaiden menkkojen aiheuttaja, ja aika runsaathan mulla on ollut aina.

Aloy jännätään miten luteaalin tässä kierrossa käy, toivotaan tietenkin plussaa :)

Kultahippi pieni tauko mittailusta taitaa tehdä välillä hyvää!

Lepus timidus voi harmi, testit ja lämmöt näytti aiemmin niin lupaavalta.

Mulla ovis taisi mennä, ei vielä rajua nousua lämmöissä. Käyrästä voisi päätellä, että ovis+ = lämpö dippi. Katsotaan pari kiertoa ja sitten saa varmaan ovistestit taas jäädä hetkeksi.
Screenshot_20220607_060805.jpg

Voi rähmä, minä olin jo lepus timiduksen plussasta ihan varma! 😭 Pahoittelut, ettei sitten ollutkaan.

Täällä dpo5 ja lämmöt tavallisia luteaalilämpöjä, ei siis juuri mainittavaa. Oviksen jätti flo piirtämättä, johtuneeko parista mittauksesta, jotka jääny tekemättä kun ei mökkeillessä tullu mitattua 🤔

Viikonlopusta ja alkuviikosta täällä eletäänkin sitten jänniä aikoja monen osalta! 😬 En malta odottaa!Screenshot_20220607-093824_Flo.jpg 😄

Voi ei @lepus timidus ! 😥❤️

Niin jännä loppu- ja alkuviikko kyllä tulossa monen suunnalta! 🤩

Mulla ei tullu tänäänkään o+, mutta digin liuskassa oli kyllä jo selvästi tummentunut viiva! Luulen että huomenna tulee 😊 mä oon kyllä ihan poikki vielä viikonlopun jäljiltä, ja eilen oli vielä töistä tyhy-päivä ja -ilta niin ei päässyt lepäämään.. tänään ja huomenna myös iltamenoja 😴 hyvä puoli tässä on se ettei ehdi miettimään mitään, kunhan nyt vaan talletteluja jossain välissä ehditään vielä tekemään 😁

@Aloy jee, hyvä että tuli ovis, ja ajoissa vielä! :) Kyllä mäkin aina mietiskelen juttuja että mitä jos nyt tästä raskaudun 🫣 vaikka todarit on jo tässä kohtaa aika vahvasti vastaan! Toivotaan että teillä olis ny tärppi käyny!

@Kultahippi huh miten reipas aikataulu sulla! Oon ite niin introvertti että kuulostaa kivuliaalta :D toivottavasti on kivoja menoja ja niinpä, kiva että on muuta ajateltavaa! :)

@lepus timidus höööh ❤️ olin niin vakuuttunut! Voi harmi että ei sit ollukaan 😞❤️ Vaikka onhan se aina mahis että jotain yritti kuitenkin tapahtua, veikkaisin ite niin.

@Foreverfever kiva jos löytyy joku selvä juttu mistä omalla kohalla tunnistaa ilman testejä että ovis menny! :)

@NewMoon toivotaan että progetuki toisi nyt tuloksia! :)

Mulla on kyl tässä kierrossa selvästi enemmän heittelyä ollu lämmöissä! Näyttäis että se polyypin poisto auheutti sen! Ehkä se oli se polyyppi joka niitä tasotti 🤔🤔

Screenshot_20220607-121846.png

@Kultahippi tosi hyvät tallettelut ollu! :)

@NewMoon oho! Enpä muuten tiiä! En oo tehny mitään sen eteen 🤔 onko sulla android vai iOS? Mul ainaki android!

@Foreverfever jännää! Olisko sulla sit nyt kuitenki se ovisdippi? Että tulis eka se LH piikki ja sit se estrogeeni? 🤔 En tiiä, jännää!

Mul ei mitään jännää. Oura on kyl kovin huolissaan mun leposykkeestä ja haluais että mä rauhottuisin :D mut en usko et se ny tähän liittyy.

Screenshot_20220608-091113.png

Android! Katoin viestejä taaksepäin ja mulla on näyttänyt samalta kun sulla joskus vielä toukokuun puolella ja sit kuun puolenvälin jälkeen muuttui tuollaiseksi.. Oiskohan silloin vaihtunut vip pois.. 🤔 Johtuuko muuten siitä, kun näyttäis @lepus timidus myös loppuvan chart aina siihen kyseiseen päivään! Muistaakseni lepuksellakaan ei oo vippiä!
Aaa aivan! Ehkä se on joku vip ominaisuus, että se ennustaa millon menkat alkaa! :D hah, okei, hauskaa että käppyrä paljastaa onko maksanu vai ei 😆

Joo oli jännä kierto kieltämättä mulla, alan itsekin epäillä että ehkä yritti kiinnittyä! Oisko seuraava kierto tärppikierto, koska ennen plussaa oli myös suurella todennäköisyydellä kiinnittymisyritys ja sit seuraavasta tärppäs, joten ehkä seuraavassa tärppäis taas :smiling face with heart-eyes:

@Nurppu @NewMoon Mulla ei oo tosiaan vippiä, joten se varmaan johtuu siitä että chart loppuu kun merkkaa menkat alkaneeksi ja alkaa uusi! Ei-vippinä tulevat menkat jokseenkin näkee vain tuosta regularity meteristä, että mitkä % on, mulla ainakin uusi kierto alkaa aina 58% ja siitä sitten kasvaa yleensä 78%. Vipissä taisi olla % niin, että miten suurella todennäköisyydellä olisi (muka) raskaus..? Vai näkykö se pregancy monitorissa, en nyt muista, kun kaikki kiva on vipin takana.
Mua niin himottaa kyl vippi, koska haluan sieltä liikennevalot ja ne muut kivat pikkujutut näkyviin :rolling: en tiedä itse eikä kukaan muukaan miksi en saa sitä ostettua vieläkään, ei vaan mene maksut läpi :Angry Face:

ff.jpg

@Kultahippi tosi hyvät tallettelut ollu! :)

@NewMoon oho! Enpä muuten tiiä! En oo tehny mitään sen eteen 🤔 onko sulla android vai iOS? Mul ainaki android!

@Foreverfever jännää! Olisko sulla sit nyt kuitenki se ovisdippi? Että tulis eka se LH piikki ja sit se estrogeeni? 🤔 En tiiä, jännää!

Mul ei mitään jännää. Oura on kyl kovin huolissaan mun leposykkeestä ja haluais että mä rauhottuisin :D mut en usko et se ny tähän liittyy.

View attachment 113549
Hui ku oot yhtäkiä jo noin pitkällä menossa! Jännittävää! :smiling face with heart-eyes:

Mäkin mietin tota vippiä, mut katotaan myöhemmin..

View attachment 113551

Ennustaankontää tosiaan 2x menkkoja tälle kuulle 🤔😂

Vipissä ainakin oli vihreällä ennustettu ovis muistaakseni. Toi ylihuomisen ennuste johtunee siitä et viime kierto oli 25vrk.
Todennäköisesti tekee ennustuksen viime kierron perusteella, koska mullakin oli yhtäkkiä ennustettu tämän kierron pituudeksi 37 päivää, mutta luulavasti juuri siksi kun edellinen kierto oli niin pitkä kkm:n jäljiltä. Nyt kuitenkin kun menkat merkkasin, niin alkoi ennustaa "normaalisti" ja veikkaa ovista nyt kuten puhelimessa olevat appitkin. :)

Eiku oho kahtelin ihan omiani eka. Mitäs ihmettä. Oisko se sitten että edelliskierron mukaan kierto voi alkaa 10.pvä mutta normaalisti 23.pvä?

Sans titre 2.jpg

Muokattu viimeksi:
Ohhoh en oo ees tajunnu tuota regularity meteriä! Mulla on se nyt:

Screenshot_20220608-100126.png

Tuolla pregnancy monitorissa mulla on early pregnancy signs 21pts :D muistelen että harvoin se on kovin korkea, paitsi just sit ku lähestytään menkkoja!

Takaisin