BBT - basal body temperature

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mannikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Aloy kiva että luteaali pidempi! Vaikka harmi että nega :(

@lepus timidus ihana kuulla että noin hulluna hormonit jyllää siellä 😆 toivottavasti enteilee onnekasta kiertoa! :)

@amandatt ihanaa!! Paljon onnea!! :)) Toivotaan todella että kyytiläinen jää tällä kertaa tiukasti kiinni!

@Kultahippi voi ei, miten inhottavaa että loppukierron synkkyys jo puskee päälle! :( Toivotaan kuitenkin, että tiputtelu olis vaan joku juttu minkä sun kohtu tekee täs kohtaa, riippumatta siitä onko joku kyydissä vai ei! Ja kohta se tajuais lopettaa! Lämmöt ainakin on vielä tosi hyvät ja tasaset! Otitko jo sen myo-inositolin käyttöön?

Mulla tällästä tänään! Nyt illasta alkanu jo pieni alustava ruskea tiputtelu, eli varmaan alkaa joko myöhemmin tänään, tai yöllä tai huomenna, mut uskon et ihan pian kuitenki! :) hyvin ehtii siis loppua vuoto ens viikon perjantaihin mennessä! 🥳

View attachment 113043

Harvemmin on näin iloinen siitä jos vuoto alkaa, mutta jes mahtavaa että ehtii nyt alta pois ennen sitä hysteroskopiaa! 🤩

Ja joo sitä myo-inositolia oon nyt ottanu tän koko kierron ajan! Tai ne on niitä inocapseja joissa muitakin vitskuja, mut oikeestaan ainoo ero edellisiin monivitamiineihin niissä on se myo-inositoli :) ens keskiviikkona pitäis alkaa vasta menkat, nää päivät on aina ne hitaimmat ja kamalimmat 😅

Harvemmin on näin iloinen siitä jos vuoto alkaa, mutta jes mahtavaa että ehtii nyt alta pois ennen sitä hysteroskopiaa! 🤩

Ja joo sitä myo-inositolia oon nyt ottanu tän koko kierron ajan! Tai ne on niitä inocapseja joissa muitakin vitskuja, mut oikeestaan ainoo ero edellisiin monivitamiineihin niissä on se myo-inositoli :) ens keskiviikkona pitäis alkaa vasta menkat, nää päivät on aina ne hitaimmat ja kamalimmat 😅
Sulla ainakin on luteaalin lämmöt niin uskomattoman oikeaoppiset, että jos sit ei oliskaan tärpänny, niin silti näyttäis ainakin puhtaasti lämpöjä kattomalla siltä, että se voi olla tosi hyvä sulla se myo-inositoli! Onkohan se se, mikä mullakin on tasannu lämpöjä! Ei mulla sentään noin hyviä siitä oo tullu kuitenkaa :D toi dippi ja kaikki! Toivotaan kovasti että nyt pysyis lämmöt ylhäällä! :)

Käppyräpäivitys täältä taas 😊 nyt käännähti ylöspäin 🧐 jos ne menkat on sieltä tulossa niin viikonlopun aikana pitäis lähteä kyllä laskusuuntaan

Screenshot_20220520-072350.jpg

Voi vitsi @Kultahippi mikä käyrä! Voikun olis ny tärpänny!!! 🙏🙏🙏

Mä meinasin jo aamusta huolestua ku lämmöt oli vähä lähteny nousuun ja ei ollu vielä alkanu menkat! Mut just äsken alko kramppailu ja menin kattoo ni vuoto oli alkanu! Jes! :) Tässä vielä tieteen nimissä kokonaisuudessaan tää mun käyrä, näkyy että millon otettu progesteronia ja miltä näyttäny ovistestit :D (Edit: päivitin kuvan nii että värien selityksetki näkyy!)

Screenshot_20220520-102801.png

Muokattu viimeksi:
Te ootte kyllä niin ihania tyyppejä! 🥰🥰 Kyllä mä viimeistään huomenna uitan tikkua 😅 yritän olla toivomatta liikoja, on kuitenkin muuten ihan tismalleen samanlaiset oireet ja tuhruttelut kuin aina negakierroissakin 🤡

@Nurppu jipii!! 🥳🥳

Etäpäivä kun on niin menin sit testaamaan kuitenki jo tänään, kaks herkkää testiä 😂🙈 kotitestistä tilatussa onestepissä oli varmaan joku ihme naarmu ku näkyi joku ohut viiva, tai sit näin ekaa kertaa viivanpaikan, mut luotettavassa medigoossa en nähnyt kyllä mitään 😅 skitsoilen lisää sit huomenna

Lämmöt palasi takaisin alempaan tasoon, mikä lie häiriö sit ollu eilen 😄 ja testi nega, en saa kuviteltua tohon nyt mitään, mutta laitetaan nyt kuva tänne kun teitä kuitenki kiinnostaa 🤭 noussut toivo taas hiipuu! Huomisen lämpö kertoo paljon, jos se alkaa laskea niin se on varmasti sit siinä!

Screenshot_20220521-092022.jpg

IMG_20220521_080238__01.jpg

Ootko tänään tehnyt 💞

Tuliko tummempaa viivaa! Eikös toi alin ois jo plussa? 😃
Mä arvoin sitä myös, mutta vielä tuli vähän tummempaa illalla!

Kun mä oon tällainen kaiken datan keräilijä, niin tässäpä nää taas kerran säästetyt ovistestit ja aamulämmöt tähän mennessä :rolling: poistin sen härölämmönkin nyt.

Harmittavasti limailu jäi aika ankeaksi (noh, tavalliseksi siis, niistä on ollut ennenkin vaikea päätellä mitään kun aivan selkeää limailua on vain silloin tällöin) niin en osaa oviksesta sanoa mitään varmaa faktaa. Lämmöt sit kertoo aikanaan. Teen iltapäivästä tai illasta vielä ovistestin, että lähteekö haalenemaan, mutta tähän mennessä veikkaisin että tänään ois dpo0.

IMG_20220521_095727.jpg
Sans titre 3.jpg

Lämmöt palasi takaisin alempaan tasoon, mikä lie häiriö sit ollu eilen 😄 ja testi nega, en saa kuviteltua tohon nyt mitään, mutta laitetaan nyt kuva tänne kun teitä kuitenki kiinnostaa 🤭 noussut toivo taas hiipuu! Huomisen lämpö kertoo paljon, jos se alkaa laskea niin se on varmasti sit siinä!

View attachment 113083

View attachment 113084
Höh, harmi homma! Mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon, on niin hyvä käppyrä! :)

@Kultahippi :llä viel mont päivää aikaa plussan ilmestyä! Tosi hyvältä näyttää vieläkin lämmöt! :)

@lepus timidus jee! :) Sit vaa jäädään jännittämään lämpöjä!

@NewMoon joo, varmaan just huono yö voi tuollasen piikin aiheuttaa. Jännä ajatus, että voisko esim tasasen alhasista lämmöistä miehilläkin päätellä että olis hyvin nukuttuja öitä, ja korkeet piikit indikois että taidettu heräillä? 🤔

Uuh, kultahipin käppyrä on hyvin optimi! Täällä dpo14 ja hyvin sekava luteaali tulossa päätökseensä. Ensimmäisen viikon olin sairauslomalla ja mittausajat vaihteli plus oli tosiaan tautia päällä.

Screenshot_20220521-110124_Flo.jpg

Tää oli tällainen nopea visiitti tänne taas useamman kierron jälkeen :tears: Ensi kierrossa turha taas mittailla kun on lomamatkaa ja kaikkea muuta härdelliä, niin ei tule kovin vertailukelpoista käyrää... Näemme taas heinäkuussa tässä topicissa :Kissing Cat Face With Closed Eyes:

Takaisin