Neuvolakäynnit

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Mä en ole vielä soittanut neuvolaan, pitäisi varmaan tällä viikolla soittaa. Meillä on myös paikkakunta vaihtunut viimeisen raskauden jälkeen, joten täytyy vähän selvittää käytäntöjä 🙂
 
Mäkään en oo vielä soittanut neuvolaan, mutta tänään ajattelin soittaa. 😊 Muistaako kukaan, milloin siellä labrassa pitää käydä sitä nt-ultraa varten?
 
Oletteko soittaneet neuvolaan heti plussan jälkeen? Itsestä tuntuisi siltä, että voisi vielä odottaa ja katsoa, että tämä tästä etenee, mutta kesälomakaudella voi olla haastavaa saada aikoja, jos ei ole ajoissa liikkeellä...
 
Oletteko soittaneet neuvolaan heti plussan jälkeen? Itsestä tuntuisi siltä, että voisi vielä odottaa ja katsoa, että tämä tästä etenee, mutta kesälomakaudella voi olla haastavaa saada aikoja, jos ei ole ajoissa liikkeellä...

Mä varasin heti plussapäivänä (sähköisesti). Oli paremmin vaihtoehtoja mistä valita, mut niitäkin kyl jo aika rajallisesti.
 
Täälläkin pitää soittaa.. ei voinu varata ees samalla ku käytin poikaa neuvolassa.. vaan pitää sinne keskuksee jonottaa.
En oo vielä soittanu, mut ehkä tällä viikolla vois. Nyt 5+3.
 
Meillä olisi ensimmäinen neuvola jo parin viikon päästä🙈 Siellä taidettiin kattoa viikot sen perus 28 kierron mukaan, niin tuntuu että eka käynti tulee tosi äkkiä, mutta eipä sen väliä😊
 
Soitin melkeen heti plussan jälker. Ihan jo siks että kysyin heti voinko jatkas allergialääkkeen syömistä 🙈
 
Voiko ekalle neuvolakäynnille mennä kun on 7+1 🤔 mulle eka varattiin kun ois 9+1,mun pitäs siirtää käynti ja tollon ois aikasempi käynti vapaana
 
Voiko ekalle neuvolakäynnille mennä kun on 7+1 🤔 mulle eka varattiin kun ois 9+1,mun pitäs siirtää käynti ja tollon ois aikasempi käynti vapaana
Miksei vois? 😊 Ei siellä mitään ihmeellistä tapahdu, vaan kirjataan tiedot koneelle ja saat lähetteet ym.
 
Takaisin
Top