Sympatiat
@NewMoon kp1:stä. Samaistun tohon oman kehon pettämiseen, samankaltaisia mietteitä ollut itselläkin, kun kierto toisen jälkeen luteaali on jäänyt aivan auttamattoman lyhyeksi. Tässä vaiheessa kiertoa varmaan hankalampaa ajatella positiivisesti, mutta kuullostaa siltä, että teillä on kuitenkin toimiva hoito tiedossa ja ns. valoa tunnelin päässä, mikä toivottavasti jossain vaiheessa auttaa jaksamaan

.
@Kultahippi, sormet ristissä, että nousukausi jatkuu vielä! Ei kait sillä ole suurta merkitystä, vaikka joku yksittäinen korkeampi lämpö olis alkukierrosta, kuitenkin keskimäärin matalampi lämpö ennen ovista vs oviksen jälkeen?
@Harmi89, mä vielä elättelen toivoa sun puolesta, että jospa se testi siitä vielä positiiviseksi muuttuu, ainakin lämmöt pitää vielä toivoa yllä!
@Foreverfever, olipas sulla iso hyppäys lämmöissä, harmittavaista että lähti uudelleen laskuun!
@Nurppu, mahtavaa, että pystyt ”nauttimaan” välikierrosta, toivotaan että menkat osuu kohdalleen ja siitä sit paremmat mahdollisuudet jatkossa!
Täällä menossa dpo9 tai 10, ja tiiättekö, mun menkat ei alkaneet vielä! Eli siis luteaali on nyt ainakin päivän pidempi kuin aiemmissa kierroissa (mulla täällä on vasta aamu, joten ei tiedä jos kuitenkin tänään vielä alkaa), ehkä se B6 tosiaan jotain tekee. Eilen lämmöt dippas vähän (heräsin kyllä esikon takia klo5), mutta tänään oli takas 36.8. Alavatsaa kivistää/polttelee siihen malliin aina välillä, että joka kerta vessassa käydessä olen varma, että nyt ne on alkanut, mutta ei vielä näy. Ihan pienesti välillä mietin, että jospa sittenkin olisin raskaana, mutta sit järki sanoo, että todennäköisemmin en ole. Yritän nyt vaan iloita siitä, että luteaali sentään pitenee, edes päivällä!
View attachment 112963