Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Kiva" kun tulit tänne! Hassua sanoa kiva, kun sut olis mielellään potkinut odottajiin
Joo :)

nyt sit jännät paikat, että puhkeaako siellä rakkula, vaikuttaako lämpöihin se että ovis tulee ny, vaikuttaako tuleviin kuukautisiin se että ovis on nyt... Siis jos menkat menis nyt tän oviksen mukaan, niin ne ajoittuis huonosti hysteroskopiaa varten, että toivottavasti alkavat mieluummin primolutin lopettamisen mukaan 
)
EiiiiiMä palaan myös heti takaisin, tänään jo taas lähes negatiivinen testi ja kauheat menkkakivut päällä…

oon pahoillani, rutistuksia 

Primot ei oo ennen ollu! Parissa kierrossa oli lugesteron mukana luteaalitukena, siinä meni pari päivää lopetuksesta että alko menkat. Mut sillon olikin alotettu kuuri vasta kun ovulaatio oli todistetusti jo menny... Nyt vähän eri juttu ku ovis saattaakin tulla nyt vast pari päivää kuurin alotuksen jälkeenVoi eiolen pahoillani
Kyllähän toi plussa näyttäis olevan!
Oliko sulla joskus ollut primot käytössä? Mulla useimmiten alkanut 2-3 päivää lopetuksesta, mut kerran meni pari Viikkoa!
mulla yleensä siis 14 päivää kestää luteaali. Ja jos luteaali nyt kestäis primoista huolimatta oviksesta 14 päivää ni voi olla et menee sit hysteroskopia sivu suun
harmi ku julkisella pitää tietää kierron kulku näin tarkasti monta kuukautta etukäteen 
Voi ei, olisin niin toivonut, että nyt tuli pysyvä plussaMä palaan myös heti takaisin, tänään jo taas lähes negatiivinen testi ja kauheat menkkakivut päällä…
ei oo kulunu kun pari minuuttia vasta ja vahvempi viiva tuli näkyviin samantien kun alkoi vaikuttaa
en tiiä ehitäänkö tänään enää tallettelemaan mutta kohta pääsee jännäämään lämpöjä taas 

Huomenna jo rv11 
Jee, hienoa kuulla että siitä tiedosta oli hyötyä! :D löytäspä jostain vielä sen selityksen että mistä se johtukaan, niin olis vähän selvempi homma! Mut ihanaa että siellä kaikki hyvin!! :)Jossulle paljon onnea plussasta!
Amandatt, voi että![]()
Oon pahoillani
Newmoonille, Nurpulle ja Kultahipille intoa komeista ovisplussista! Tsemppiä piinailuihin
Täällä on nyt varmaan koittanut se Nurpun mainitsema lämpöjen madaltuminen. Ei suuri, mutta hypänneet "alemmalle tasolle" selkeesti nyt. On se hyvä että varotit mua etukäteen!!Huomenna jo rv11
![]()

Just jotain tuollasta se oli! Muistin vaan, että istukkaan liittyi, mutta oon ihan ulalla tuosta raskausajasta kyllä :DVoisko se johtua siitä et siellä ~12 viikon hujakoilla istukka ottaa vastuun siitä raskauden jatkumisesta eikä se ole enäö niin keltarauhasesta riippuvainen.. Ainakin jotain sellaista tuohon aikoihin kai tapahtui..

Toivottavasti löytyy keino, että onnistuu se hysteroskopia!!Foreverfever: hauskaa että ovis tollee vaa oli ja meni ilmottelematta ittestään! :D
NeeMoon: jee! Katotaan miten ne tuosta etenee! :)
Mulla taas FF osas olla vetelemättä ovisviivoja vaikka pelkistä lämmöistä vois selvästi kuvitella että on ollu! Aika hauskaa! Laitan tähän ny noine merkintöineen, ku oon merkkaillu progesteronilisät ja ovistestit sinne :D ja vielä en taas oo testaillu että miltä testit tänään näyttää.
View attachment 112804
Edit: Kyl tää ovistesti on näillä testeillä vielä ihan selkee plussa... Mitähän sit käy jos menee menkat tän mukaan eikä onnistu se hysteroskopia. Kai niillä on tälläses tilantees joku mahis joustoon enkä joudu venaa toista monen kuukauden settiä![]()
![]()
View attachment 112806