Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?
Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?
Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.
Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?
Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.
Ja jos sinua mietityttää, onko jokin mieliteon kohde turvallinen raskausaikana, tästä artikkelista pääset tarkistamaan, mikä kaikki olikaan kiellettyä tai vältettävää odotusaikana.
pitsaa oon kyllä nyt himoinnut pari päivää.. Tosin se kyllä normaalistikin himottaa useesti 

Ei mun niitä varmaan kauheasti pitäisi syödä (niin kuin ei paahtoleipääkään), kun varmaan taas pamahtaa paha radi päälle, muttakun 

kaupassa rupes tekemään mieli salaattia ja viinirypäleitä
en ois ikinä uskonut että noin paljo tulis mutta oikeesti puolen välin jälkeen alko yhtäkkiä nousemaan hurjasti paino, tyyliin kilo viikossa vaikka ennen puolta väliä tuli vaan pari kiloa. Ja tuntui ettei sille voinut mitään vaikka kyllä varsinki lopussa tuli mussutettua enemmän ja liikkuminen vähentyi 
Mulla tosiaan puolet lähti, mutta toiset 8 kg näyttäis tulleen jäädäkseen... No, joskus vielä - nyt ei viitti alkaa dieetille.
Mutta joo dieetit sit joskus myöhemmin
Tekee mieli kaikkea rasvaista ja ruokaisaa, jauheliha variaatioineen on erityisesti nyt maistunut. Raikasta ja tuoretta tekee myös mieli, smoothiet
Sen sijaan musta on tullut hedelmien suurkuluttaja, voisin elää mandariineilla, nektariineilla ja viinirypäleillä!