Himot ja ällötykset

Mies toi eilen illalla töistä tullessaan mulle juustohampparin ja en oo ikinä mitään niin hyvää syönyt kuin sen sieltä kylmän burgerin välistä kaivautuneen suolakurkun. Nyt olis hirvee himo, mutta kaikki ne kaupan felixit on liian sokerisia. Oispa kunnon happamia, etikkaisia ja suolaisia kurkkuja...
 
Mulla mieliteot vaihtelee ja tällä hetkellä tekisi voisin juoda vaikka kuinka paljon lidlin juotavaa persilkajugurttia (ihanan raikasta ja kylmänä niin hyvää)! Toiseksi tekisi mieli tonnikalapiirakkaa, mutta en jaksa alkaa tekemään. Lisäksi nyt kun ruoka taas pysyy sisällä niin kaikki suolainen ja rasvainen ruoka maistuisi.
 
Mulla on pahoinvointi helpottanut huomattavasti ja oon pystynyt syömään taas vähän terveellisemmin. Mitään himoja ei nyt oo mutta satunnaiset ruoat, joita ennen pystyin syömään, aiheuttaa nyt vaan inhotusta. Esimerkiks tofu ja hapankaali:loudlycrying:
 
Mies paistoi sipulia ja tosi lähellä oli etten yökkäissyt vaikka yleensä on ihan herkkua. :Grimacing Face:
 
Mies paistoi sipulia ja tosi lähellä oli etten yökkäissyt vaikka yleensä on ihan herkkua. :Grimacing Face:

Miekin tykkään sipulista yleensä todella paljon, mutta nyt raakasupuli ainakin saa yökkäys refleksin päälle!
 
Mun suolaisen ja etikkaisen himoni jatkuu, kun eilen oli hirveä hinku niihin kebabiloiden säilykechilipaprikoihin. Mies kävi sitten hakemassa kebsua ekstrapaprikoilla :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mies toi eilen illalla töistä tullessaan mulle juustohampparin ja en oo ikinä mitään niin hyvää syönyt kuin sen sieltä kylmän burgerin välistä kaivautuneen suolakurkun. Nyt olis hirvee himo, mutta kaikki ne kaupan felixit on liian sokerisia. Oispa kunnon happamia, etikkaisia ja suolaisia kurkkuja...
Osta niitä tynnyreissä olevia irtokurkkuja :)
 
Himoittais kaikki mätöt, mut ei voi syödä mitään maitotuotteita, tulee vielä pahempi aamupahoinvointi joka jatkuu pitkälle päivään.
Ei oo mitään erikoisempia himoja nyt ollut, pahaolo tulee vahvoista hajuista, mut sitä on kyllä ilman raskauttakin mm kompostia kohtaan :D
 
Teki mieli suklaata niin pakkohan sitä oli sit vetästä 100g levy tummaa suklaata :D
 
Kariniemen tuliset siivet maistuis joka päivä.
 
Mulla ei oikein oo himotuksia, tai ainakin kaupassa kun koitan miettiä, niin mitään ei tekis mieli. Kylmä appelsiini on kyllä hyvää, mutta jotenkin en saa sitäkään kuorittua Enemmän kuvottaa asiat, ja ennen kaikkea tavallinen vesi (!) Syön siis kuitenkin ihan hyvin ja säännöllisesti, ja välillä oon huomannut, että oloa helpottaa, kun syön vaikka jotain makeaa (muutaman karkin) tai jotain hedelmiä. Yritän kovasti opetella, että ottaisin ruokaa pienemmän annoksen, kun isot ei kuitenkaan uppoa ja sit jos väkisin tungen suuren annoksen mahaani, tulee huono olo.
 
Mulla ei ole ilmennyt mitään erityisiä ruokahimoja. Tuntuu, että kaikki ruoka maistuu tavallista paremmin ja runsaammin :D
 
Takaisin
Top