Plussa vai ei?

Siis mitä, oikeastiko nega tuo rfsu:n puikko :Weary Cat Face: mä sain kans koko loppukierron samanlaisia viivanpaikkoja ku tuo rfsu:n liuska, viimeksi tänään. Kierto venyi lopulta 37 päiväiseksi ja muuttui tänään kp1:ksi.. mut negoja ne on hailuviivat on varmasti olleet alusta asti kun ei missään vaiheessa vahvistunut, välillä saattoi olla pari päivää tyhjiä ja pari päivää noita hailuja rantuja, sit taas ei mitään. Ja melkein joka päivä tässä lähes kahden viikon aikana testasin, yleensä rfsu:lla jos ei muuta ollut saatavilla :Face With Tears Of Joy:

Joo, laitoin valmistajalle kuvat ja palautteen, laittoivat 9 uutta testiä tulemaan silloin.. käytin sitten pois seuraavassa kierrossa ja sieltä tulikin oikea plussa, jonka varmistin moneen kertaan muilla merkeillä :D

Tekisin vielä pc et näkee vahvistuuko :red-heart::folded:
Muoks luin väärin eli tekisin kyl ehkä liuskaa vielä ekana kuitenkin

Joo tein rfsu liuskan. Kyllä siihenkin toinen viiva ilmestyi haaleana :Speak No Evil Monkey: :Eyes:

Liitteet

• IMG_20220121_062222.jpg
    IMG_20220121_062222.jpg
    1.9 MB · Katsottu: 313
Mä tuun myös päivittelemään et mulla se rfsu liuskan viiva oli vaan joku viivanpaikka :Face Without Mouth: Menkat alkoi ihan ajallaan. Jännä et voi tulla noinkin selkeitä viivoja mitä teillä muillakin oli ilman et tarkoittaa mitään :Grimacing Face:

Mä tuun myös päivittelemään et mulla se rfsu liuskan viiva oli vaan joku viivanpaikka :Face Without Mouth: Menkat alkoi ihan ajallaan. Jännä et voi tulla noinkin selkeitä viivoja mitä teillä muillakin oli ilman et tarkoittaa mitään :Grimacing Face:
Se on kyl ihan väärin että noin räikeitä tulee :sad-face: toinen huono on raskauskeijusta tilattavat herkät 10mlU testit, kannattaa kiertää kaukaa! Antavat värillisiä haamuja kun ei ole raskaana, ja samanlaisia tai negoja kun selvästi on raskaana.

Joskus täällä jo kuulin, mikä oli hyvä herkkä testi, mutta unohdin. Osaako joku kertoa, mikä oli joku laadukas herkkä testi? (Muu kuin digi, digit on aina ollu hyviä)

Inhottavaa että noi liuskat antaa noin selviä viivanpaikkoja. :Face Without Mouth:Tsemppiä uuteen kiertoon! :red-heart:

Se on kyl ihan väärin että noin räikeitä tulee :sad-face: toinen huono on raskauskeijusta tilattavat herkät 10mlU testit, kannattaa kiertää kaukaa! Antavat värillisiä haamuja kun ei ole raskaana, ja samanlaisia tai negoja kun selvästi on raskaana.

Joskus täällä jo kuulin, mikä oli hyvä herkkä testi, mutta unohdin. Osaako joku kertoa, mikä oli joku laadukas herkkä testi? (Muu kuin digi, digit on aina ollu hyviä)

Medigoon 10mlU on ainakin hyvä herkkä liuska :thumbs-up:

Totanoin! Mä huomasin just, että raskauskeijun herkissä onestep testeissä on erilaisia testejä sisällä?! Vaikka on siis sama pakkaus, eli tuo tummansininen, missä raskaanaoleva nainen kuvassa.

Tässä näkyy viimekuussa tehty, missä tuo pääty vaaleamman sininen, tekstit tummalla:

PXL_20211228_113119422.jpg

Ja tässä äsken tehty, missä pääty tummemman sininen, tekstit valkoisella:

PXL_20220122_103802970.jpg

Molemmissa näkyy jotain värikertymää, eli laadussa ei varmaan kuitenkaan eroa. :D mutta aika ihme homma, että eri testejä samassa pakkauksessa?

Mutta tänään tehdyssä näkyy selvemmin…. Haamu??? Onko sulla parempilaatuista huomiselle jemmassa? :Winking Face:

Mutta tänään tehdyssä näkyy selvemmin…. Haamu??? Onko sulla parempilaatuista huomiselle jemmassa? :Winking Face:
Mä ite suhtaudun tohon pelkkänä värikertymänä viivanpaikan reunalle :D mulla on kaapissa myös pari onestepin 25mlU testiä, mä en niiden laadusta tiedä muuta kuin että niillä en ole vääriä haamuja saanut. Ja pari viikkonäytöllistä digiä odottaa optimistisena sitä hetkeä, jos joskus oikeesti epäilen että nyt nappas! Näitä huonoja on tosiaan harmillisesti iso kasa tullut tilattua, ja näillä aattelin leikkiä siihen asti, että alkaa oikeasti epäilyttää :D

Totanoin! Mä huomasin just, että raskauskeijun herkissä onestep testeissä on erilaisia testejä sisällä?! Vaikka on siis sama pakkaus, eli tuo tummansininen, missä raskaanaoleva nainen kuvassa.

Tässä näkyy viimekuussa tehty, missä tuo pääty vaaleamman sininen, tekstit tummalla:

View attachment 110333

Ja tässä äsken tehty, missä pääty tummemman sininen, tekstit valkoisella:

View attachment 110334

Molemmissa näkyy jotain värikertymää, eli laadussa ei varmaan kuitenkaan eroa. :D mutta aika ihme homma, että eri testejä samassa pakkauksessa?

Kyllä tässä alemmassa jotain kurkistaa, olisipa oikea haamu :smiling face with heart-eyes:

Medigoon testeistä mullakin hyvä kokemus, tässä mun suora dpo9-13 tammikuun alusta.:smiling face with heart-eyes: Hyvin näytti plussan ja ajoissa. Toki ei ole valitettavasti kokemusta näistä negaa testatessa. Toisaalta mä en ole ikinä saanut mihinkään testiin (edes RFSU) viivanpaikkaa, etten ole ehkä muutenkaan paras vertailukohde. :No Evil Monkey:

Liitteet

• 73E937D8-6878-4048-AFED-8E5C55872DD5.jpeg
    73E937D8-6878-4048-AFED-8E5C55872DD5.jpeg
    2 MB · Katsottu: 268
Mä ite suhtaudun tohon pelkkänä värikertymänä viivanpaikan reunalle :D mulla on kaapissa myös pari onestepin 25mlU testiä, mä en niiden laadusta tiedä muuta kuin että niillä en ole vääriä haamuja saanut. Ja pari viikkonäytöllistä digiä odottaa optimistisena sitä hetkeä, jos joskus oikeesti epäilen että nyt nappas! Näitä huonoja on tosiaan harmillisesti iso kasa tullut tilattua, ja näillä aattelin leikkiä siihen asti, että alkaa oikeasti epäilyttää :D

Täällä kanssa samat onestepin ovulaatiotestien mukana kaupanpäälle tulleet testit kokeilussa:) Varmaan hyvä suhtaua varauksella, dpo 11

Liitteet

• 1BBE2764-1B95-4FA0-9DEA-7B3FDEB4E218.jpeg
    1BBE2764-1B95-4FA0-9DEA-7B3FDEB4E218.jpeg
    594.2 KB · Katsottu: 233
  • 9F3D7668-6FA7-41C4-9EC5-472FD3D40344.jpeg
    9F3D7668-6FA7-41C4-9EC5-472FD3D40344.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 236
Takaisin