Plussa vai ei?

On tää paljon vahvistunut musta :smiling-eyes:

No toi on kyllä jo... Huhhuh.. :Weary Cat Face::Weary Cat Face:
Sama tulos voi olla siis oli raskaana tai ei.. Tosi luotettava testi juuuuu

Uppisss niin mäki olisin ajatellut että on vahvistunut, mut nyt aamulla taas ihan hailee viiva,käytännössä nega tai viivanpaikka :loudlycrying:

mikä hitto näitä testejä vaivaa?! Tai mikä hitto mun kroppaa vaivaa :sad-face:

Uppisss niin mäki olisin ajatellut että on vahvistunut, mut nyt aamulla taas ihan hailee viiva,käytännössä nega tai viivanpaikka :loudlycrying:

mikä hitto näitä testejä vaivaa?! Tai mikä hitto mun kroppaa vaivaa :sad-face:
Nämä testit on pyllystä. Muistan ku itsekin tällä testillä illalla muka haamua saanut ja aamulla ihan blanco...
Katson ite tänää illalla kans ton toisen mokoman ku eilen illalla tein sen toisen.. Aamuksi sit apteekin oma ja onneks siihen tulee kyllä niin selvä valkoinen viivanpaikka kun vaan voi jos ei oo plussa

Niinpä, jotenkin noi tikut on tosi epäselviä,luulen että se muovi siinä testi alueella vaikuttaa.
Nehän olevinaan aiemmin just lisäsi sen muovin, kun tuli niin paljon reklaa vääristä haamuista ettei pitäny sen jälkeen tulla, näköjään auttoi hirmu paljon se :Smirking Face:

No joo! Onko jossain muissa testeissä sitä muovia? Predictor ja first response on itsessään se liuska sellainen muovinen ainakin
Huomasin et predictor early toisessa minkä ostin, oli Luovi vaan ns päällä ja sit toisessa huomasin että oli kokonaan sitä itse muovia.. Aika jännä.. Se koko muovinen tais sillon olla se mikä antoi kulle just tosi selvän muka haamun vielä.. :Eyes:
Eli mielellään ei enää testejä joissa muovia testialueella :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth
Taitaa oikeesti olla et kohta ei voi luottaa kuin digiin enää.. Eeii.. Oikeiden viivojen seuraili on kivaa.. Mut ei feikki

Siis ainakin rfsun siinä puikossa on testi liuskan päällä kirkas muovi, heijastaa esim. Tosi selkeästi ja mun mielestä tekee sen liuskan jotenkin "epäselväksi".

Ahaa puikossa. Mä luulin että liuskoissa muovi..

Jaa a.. Testissä tommosia kuoppia valmiiksi ni aika vaikee tulkita onks siel viivanpaikka, haamu, värikertymä vai ei mitään... Kiva.
Muoks pc dpo 9 tai 10

Liitteet

• PCIMG_2022-01-10_13-14-36.JPG
    PCIMG_2022-01-10_13-14-36.JPG
    441.4 KB · Katsottu: 237
Muokattu viimeksi:
Kirjoitan tänne (nämä kuvat myös Raskaaksi 2022 ryhmässä)

Nämä molemmat tänään tehdyt testit ja testiajalla kuvattu. Plussa vai ei? :smiling-eyes: dpo vasta 7 :tears:

Liitteet

• 415CFD14-1811-4FBD-8D20-1CC684212965.jpeg
    415CFD14-1811-4FBD-8D20-1CC684212965.jpeg
    204.2 KB · Katsottu: 210
  • 0E35527B-2C2F-4EF4-9C01-65CAF7C64524.jpeg
    0E35527B-2C2F-4EF4-9C01-65CAF7C64524.jpeg
    290.2 KB · Katsottu: 209
Kiitos pc.... Teinpäs ainaki hyödyllisen reklan ja sain tilalle oikein priimaa :Smirking Face::Angry Face With Horns:
Babyplan herkkä samasta pissasta nega eli feikki plussa lieneepi taas.
Eihän tää ees näytä saakeli haamulle eihän :Smiling Face With Halo::Angry Face::Angry Face:
Onneks oon tottunut näihin jo ja et aamulla tulee puhdas nega....

Liitteet

• PCIMG_2022-01-10_19-20-27.JPG
    PCIMG_2022-01-10_19-20-27.JPG
    513.5 KB · Katsottu: 230
Kiitos pc.... Teinpäs ainaki hyödyllisen reklan ja sain tilalle oikein priimaa :Smirking Face::Angry Face With Horns:
Eihän tää ees näytä saakeli haamulle eihän :Smiling Face With Halo::Angry Face::Angry Face:

Kyllähän siellä haamu näkyy. Mut tosiaan kun enää tiedä noista pc:n omista, että mikä on haamu ja mikä testin ihme viiva.. mikä dpo?

Kirjoitan tänne (nämä kuvat myös Raskaaksi 2022 ryhmässä)

Nämä molemmat tänään tehdyt testit ja testiajalla kuvattu. Plussa vai ei? :smiling-eyes: dpo vasta 7 :tears:

näissä mä nään jotain viivaa, mut en ainakaan vielä väriä erota, niin ei ehkä vielä pysty sanoon onko vaan viivanpaikkaa. Sormet ristissä ja peukut pystyssä että alkaa väriäkin ilmaantuun :Person With Folded Hands: :White Smiling Face:

näissä mun viivasilmät kyllä erottaa jo vähän väriäkin, ettei vaan olis kumminki haamusta kyse :Eyes:

näissä mä nään jotain viivaa, mut en ainakaan vielä väriä erota, niin ei ehkä vielä pysty sanoon onko vaan viivanpaikkaa. Sormet ristissä ja peukut pystyssä että alkaa väriäkin ilmaantuun :Person With Folded Hands: :White Smiling Face:

näissä mun viivasilmät kyllä erottaa jo vähän väriäkin, ettei vaan olis kumminki haamusta kyse :Eyes:

Niin sitä luulisi ja oli kyllä väriäkin mutta se babyplan merkkinen herkkä samasta pissasta nega.. Ja tän kuuluis olla ei niin herkkä. Ottaa kyllä päähän :(

Takaisin