Plussa vai ei?

Dpo11 ja jonkinlaista haamua tekee testiin. Tein vastaavat testit dpo7 ja dpo8 ja oli ihan valkoiset viivanpaikat...

Mitä mieltä olette,näenkö harhoja itse? 20220107_192122.jpg

C3286751-FB4B-4A2E-AEAD-89A04E964501.jpeg 882CEE3C-F63E-46DF-BAA6-11A8D5BA541E.jpeg No niin täällä olis taas ihmeteltävää. Tämän aamun testiin tuli taas jotain viivaa, mut nyt sit noi värit kerääntynyt tuonne ylä- ja alalaitaan. Onko tääki joku epäluotettava susi tai muuten vaan teidän silmään pelkästään viivanpaikan näkönen? Mua sattuu aivoon nämä testit, mut kaupassa ei ollu muutakaan tarjolla :Smirking Face:

osaatteko muuten sanoa kuin kauan yleensä menee raskauskeijulta tilauksen saapuminen? Tilasin viime lauantaina eli viikko sitten sieltä testejä. Aattelin että ehtis jo ehkä keskiviikoksi tai viimeistään perjantaiksi, mut ei vieläkään :loudlycrying:

Ylemmässä kuvassa tuoreena, alempi kuivuneena

View attachment 109844 View attachment 109845 No niin täällä olis taas ihmeteltävää. Tämän aamun testiin tuli taas jotain viivaa, mut nyt sit noi värit kerääntynyt tuonne ylä- ja alalaitaan. Onko tääki joku epäluotettava susi tai muuten vaan teidän silmään pelkästään viivanpaikan näkönen? Mua sattuu aivoon nämä testit, mut kaupassa ei ollu muutakaan tarjolla :Smirking Face:

osaatteko muuten sanoa kuin kauan yleensä menee raskauskeijulta tilauksen saapuminen? Tilasin viime lauantaina eli viikko sitten sieltä testejä. Aattelin että ehtis jo ehkä keskiviikoksi tai viimeistään perjantaiksi, mut ei vieläkään :loudlycrying:

Ylemmässä kuvassa tuoreena, alempi kuivuneena
Ethän oo dipannut vahingossa yli max viivan? Mulla on tullu yks hyvin selkeä plussa tällä kerran ku epäonnistuneesti dippasin hieman yli ja sillon myös värikertymiä tuli kummallisesti... :Grimacing Face:

En dipannut yli viivan, mut pissa pakkautui joksikin aikaa sinne väriosaan ennen ku lähti eteneen liuskaa pitkin. Luulin vähän aikaa jo ettei se edes toimi kun ei lähtenyt eteneen. Eli jotain hämminkiä kuiten oli.

Onko noiden testien laatu heikentynyt tässä vuosien varrella? Oon siis joskus aikaisemmin vuosia sitten aika paljon testaillut, kun edellisessä suhteessa useamman vuoden ajan yritettiin raskautua. Vauvaa siihen suhteeseen ei kuitenkaan tullut ja suhde päättyi eroon (muista syistä). Mut silloin tuli eri testejä ja myös näitä rfsu:ita jonkin verran tehtyä enkä muista että olis tämmöstä ollut, enkä koskaan yhtään viivanpaikkaa tai haamua saanut testiin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

En dipannut yli viivan, mut pissa pakkautui joksikin aikaa sinne väriosaan ennen ku lähti eteneen liuskaa pitkin. Luulin vähän aikaa jo ettei se edes toimi kun ei lähtenyt eteneen. Eli jotain hämminkiä kuiten oli.

Onko noiden testien laatu heikentynyt tässä vuosien varrella? Oon siis joskus aikaisemmin vuosia sitten aika paljon testaillut, kun edellisessä suhteessa useamman vuoden ajan yritettiin raskautua. Vauvaa siihen suhteeseen ei kuitenkaan tullut ja suhde päättyi eroon (muista syistä). Mut silloin tuli eri testejä ja myös näitä rfsu:ita jonkin verran tehtyä enkä muista että olis tämmöstä ollut, enkä koskaan yhtään viivanpaikkaa tai haamua saanut testiin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mulla oli tossa joulukuussa just pari rfsu-liuskaa siitä 8kpl paketista mitkä teki tota samaa, et vörikertymää jäi reunoille. Ja ihan ohjeiden mukaan tein testit. Näyttivät silti ihan oikein, mutta mulla oli jo leffaviivat siinä kohtaa ja muut testit samaa mieltä.

Näihin tulee kyllä feikkiviivoja/selviä viivanpaikkoja, jos tosi aikaisin testaa, se on ilmeisesti näiden "ominaisuus" :Smirking Face:

Pidä tikkua vaan 10sek pissassa ni pitäisi jäädä nuo kertymät pois. Toi nyt näyttää kuitenki et vois olla oikee haamu ni jatkaisin testailua :smiling-eyes:
Muoks. Aiempi tämmöinen oli selvästi se testi viiva ohuempi eli kaiketi kertymä mut tää näyttää saman paksuiselle kuin kontrolli

Muokattu viimeksi:
Tuun nyt ite kyselee tiirailu apuja.. Mahtaako tää olla viivanpaikka, värikertymä, varjo tai joku muu paitsi haamujen haamu?? No toki sitä ei tiiä mut :tears:
Aamuksi on se tän merkin arvuuttelu puikko. Meillä on sama homma ettei tos lähikaupassa ole muita kun näitä ja testaa varhain :Smirking Face:

Kuvat samasta testistä eri vaiheessa ns.. Ekassa vasta väriä oli vielä siinä testillä

Jos olema laskenut oikein ois vasta dpo 8 ilta nyt eli varhaista toki muutenki oli mikä testi vain....

Mut jännä ku välissä tämäkin merkki antoi selkeää valkoista viivanpaikkaa useemman kerran ja joskus sit tullu turha hailura ns.. Ota sit selvää.

Testin nimi pitäs olla "arvaa oletko raskaana vai et? Vietä hauskaa yhdessä tiiraillen ja miettien! " :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Liitteet

• PCIMG_2022-01-08_20-04-34.JPG
    PCIMG_2022-01-08_20-04-34.JPG
    449.9 KB · Katsottu: 272
Tuun nyt ite kyselee tiirailu apuja.. Mahtaako tää olla viivanpaikka, värikertymä, varjo tai joku muu paitsi haamujen haamu?? No toki sitä ei tiiä mut :tears:
Aamuksi on se tän merkin arvuuttelu puikko. Meillä on sama homma ettei tos lähikaupassa ole muita kun näitä ja testaa varhain :Smirking Face:

Kuvat samasta testistä eri vaiheessa ns.. Ekassa vasta väriä oli vielä siinä testillä

Jos olema laskenut oikein ois vasta dpo 8 ilta nyt eli varhaista toki muutenki oli mikä testi vain....

Mut jännä ku välissä tämäkin merkki antoi selkeää valkoista viivanpaikkaa useemman kerran ja joskus sit tullu turha hailura ns.. Ota sit selvää.

Testin nimi pitäs olla "arvaa oletko raskaana vai et? Vietä hauskaa yhdessä tiiraillen ja miettien! " :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes::Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Minä näen!

mun silmä erottaa ainaki noista kahesta alimmasta hentoa viivaa. Toivottavasti lähtee vahvistuun :smiling-eyes:

mäkin vielä heitän oman panokseni arvaustikku-seuraleikkiin. kuluuhan se aika tosiaan näinki omien ja muiden testejä tiiraillen :Nerd Face:
Eli tässä illan tulos. Jos ei aamulla vahvistu selkeesti niin joudun luopumaan mun viimeisistäkin järjen rippeistä. Näiden kans tulee oikeesti sekopäiseksi :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
3F35B01F-D382-4B81-B7AA-2F1F43403AEC.jpeg

Tää taisi olla just semmonen värikertymä viivanpaikan oikeella puolella vain.. No testaan huomenna kai sen apteekin oman pois...

Liitteet

• PCIMG_2022-01-09_09-59-22.JPG
    PCIMG_2022-01-09_09-59-22.JPG
    498.1 KB · Katsottu: 214

Oman kokemuksen mukaan rfsu testit ei näyttäny mitään, kun taas pcn viiva oli jo näkyvä.

Liitteet

• IMG_20211207_191947.jpg
    IMG_20211207_191947.jpg
    335.6 KB · Katsottu: 247
  • IMG_20211204_093808.jpg
    IMG_20211204_093808.jpg
    362.4 KB · Katsottu: 265
mun silmä erottaa ainaki noista kahesta alimmasta hentoa viivaa. Toivottavasti lähtee vahvistuun :smiling-eyes:

mäkin vielä heitän oman panokseni arvaustikku-seuraleikkiin. kuluuhan se aika tosiaan näinki omien ja muiden testejä tiiraillen :Nerd Face:
Eli tässä illan tulos. Jos ei aamulla vahvistu selkeesti niin joudun luopumaan mun viimeisistäkin järjen rippeistä. Näiden kans tulee oikeesti sekopäiseksi :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
View attachment 109849
On tää paljon vahvistunut musta :smiling-eyes:

Toi rfsun herkkä on kyllä niin hämäävä, kun oon saanut lähes samantapaista viivaa ilman raskautta ja sitten raskaana.

View attachment 109856

Ylin oli dpo 9 ja raskaana, muut oli turhia viivoja.

No toi on kyllä jo... Huhhuh.. :Weary Cat Face::Weary Cat Face:
Sama tulos voi olla siis oli raskaana tai ei.. Tosi luotettava testi juuuuu

Hei kaikille! Oon jonkin aikaa taustalla seuraillut jo täällä. Nyt vihdoin osasin luoda oman käyttäjätilin.

Taitaa olla kaksi vahvaa negaa? Välillä toivon niin paljon että näen jo omiani.

Muokattu viimeksi:
Hei kaikille! Oon jonkin aikaa taustalla seuraillut jo täällä. Nyt vihdoin osasin luoda oman käyttäjätilin.

Taitaa olla kaksi vahvaa negaa? Välillä toivon niin paljon, että näen jo omiani.

Testejä ei saisi tulkita enää kuivana ku tosi moniin tulee viivanpaikka näkyviin silloin. Oliko haamuja testi ajalla :smiling-eyes:

Takaisin