Raskaaksi 2021

...sitten tarvisin vähän apua RV laskuissa, koska taas vaun ja flown näyttää ihan eri viikkoja Cat With Wry Smile eli edelliset menkat on alkaneet 19.9, tasan viisi viikkoa sitten, niin eikö nyt olis viikkoja olisi sitten 5? Vau näyttää 4+4... ovulaatioplussat oon saanu 8 ja 9.10. Mietin vaan varhaisultraa, että olisko marraskuun eka viikko 6+ jotain, eli seitsemäs RV. Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes
 
...sitten tarvisin vähän apua RV laskuissa, koska taas vaun ja flown näyttää ihan eri viikkoja Cat With Wry Smile eli edelliset menkat on alkaneet 19.9, tasan viisi viikkoa sitten, niin eikö nyt olis viikkoja olisi sitten 5? Vau näyttää 4+4... ovulaatioplussat oon saanu 8 ja 9.10. Mietin vaan varhaisultraa, että olisko marraskuun eka viikko 6+ jotain, eli seitsemäs RV. Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes

Itse laskisin ovulaation mukaan. Eli jos o+ on ollut 8.10. ja ovulaatio 9.10. niin tänään olisi 4+1☺️

Eli 6.11. olisi 6+0
 
Itse laskisin ovulaation mukaan. Eli jos o+ on ollut 8.10. ja ovulaatio 9.10. niin tänään olisi 4+1☺️

Eli 6.11. olisi 6+0

Kiitos Collision Tää on kyllä niin hämmentävää kun kaikki laskurit näyttää eri viikkoa Beaming Face With Smiling Eyes no, odottelen ainakin tuonne marraskuun toiselle viikolle, jos tämä nyt tällä kertaa kestäisi pidemmälle Beating Heart
 
Kiitos Collision Tää on kyllä niin hämmentävää kun kaikki laskurit näyttää eri viikkoa Beaming Face With Smiling Eyes no, odottelen ainakin tuonne marraskuun toiselle viikolle, jos tämä nyt tällä kertaa kestäisi pidemmälle Beating Heart

Se on kyllä hämmentävää. Cat With Tears Of Joy mutta luottaisin parhaiten ovulaatiosta laskettuna. :)

Samoin raskausviikoista puhuttaessa oon aina ihan sekaisin, kun puhutaan esim. 7 viikosta niin tarkoittaako se 7+(0-6) vai 6+(0-6) Cat With Tears Of JoyClown Face
 
Itse laskisin ovulaation mukaan. Eli jos o+ on ollut 8.10. ja ovulaatio 9.10. niin tänään olisi 4+1☺️

Eli 6.11. olisi 6+0
Neuvolassa laskevat kuukautisten alkamispäivän mukaan. Toki siihen vaikuttaa myös kierron pituus mutta normaalilla kierronpituudella (28) olis neuvolan mukaan 5+0. Varhaisultraa ajatellen laskisin itse myös ovulaatiosta, koska liian aikaisin sielä ei välttämättä syke näy ja se säikäyttää varmasti Beating Heart
 
Neuvolassa laskevat kuukautisten alkamispäivän mukaan. Toki siihen vaikuttaa myös kierron pituus mutta normaalilla kierronpituudella (28) olis neuvolan mukaan 5+0. Varhaisultraa ajatellen laskisin itse myös ovulaatiosta, koska liian aikaisin sielä ei välttämättä syke näy ja se säikäyttää varmasti Beating Heart

Juuri näin. Neuvola taitaa laskea niin, että kaikilla naisilla on saman pituinen kiertoa ja kaikki ovuloivat samana kierron päivänä. Cat With Tears Of Joy
Nt-ultrassa ne sitten korjaantuu. :)


Mutta tosiaan varhaisultraa ajatellen laskisin siitä ovulaatiosta, koska esim. 5+0 on aivan erilainen näkymä kuin 6+0. :)
 
Juuri näin. Neuvola taitaa laskea niin, että kaikilla naisilla on saman pituinen kiertoa ja kaikki ovuloivat samana kierron päivänä. Cat With Tears Of Joy
Nt-ultrassa ne sitten korjaantuu. :)


Mutta tosiaan varhaisultraa ajatellen laskisin siitä ovulaatiosta, koska esim. 5+0 on aivan erilainen näkymä kuin 6+0. :)
No juurikin näin Beaming Face With Smiling Eyes
 
Onnea kaikille plussanneille!

Mie en päässyt vieläkään plussakerhoon.. kp 1 ja yk 10 alkakoon. Pikkusen taas hajottaa.. miehen kanssa tekisi mieli aihetta purkaa mutta tuntuu että väistellään molemmat koko aihetta.

Tähän kiertoon meinasin nyt minimoida sokerin, sitä on tullut mässäiltyä ihan liikaa. Ei se tee muutenkaan pahaa jättää herkuttelut vähemmälle.
 
Onnea kaikille plussanneille!

Mie en päässyt vieläkään plussakerhoon.. kp 1 ja yk 10 alkakoon. Pikkusen taas hajottaa.. miehen kanssa tekisi mieli aihetta purkaa mutta tuntuu että väistellään molemmat koko aihetta.

Tähän kiertoon meinasin nyt minimoida sokerin, sitä on tullut mässäiltyä ihan liikaa. Ei se tee muutenkaan pahaa jättää herkuttelut vähemmälle.

Pahoittelut negasta! :sad001 Niin tuttua odottaa kuukausi toisensa jälkeen... Toivottavasti löydätte sanoja käsitellä aihetta miehesi kanssa. Voimia uuteen yritykseen!
 
Kp22 eikä mitään oireita suuntaan tai toiseen. Ärsyttävää ku alkaa kyttäämään ja vertaamaan aiemman raskauden oireisiin kun siinä esim tissit oli jo tässä kohtaa kipeät ja nyt kun ei oo ni aattelee heti ettei oo mahista olla raskaana. No kohan menkat ei ala viikonloppuna kun ollaan kylpylässä, ei kyllä pitäskään mut miun tuurilla niin kävisCat With Tears Of Joy
 
Omat kirjoittelut on jäänyt tosi vähälle täällä. Olen kyllä ollut ilossa mukana, kun ketjuun on tullut iloisia raskausuutisia Beating Heart

Kirahvi36, mikä dpo sulla olikaan? Muistelisin, että sait ovulaatiotestiin plussan kuitenkin viime viikolla?

Maakku, voi miten kurja kuulla uuden yrityskierron alkaneen :sad001 vie voimia aina odottaa positiivista tulosta ja lopulta todeta uuden kierron alkaneen.

Täällä tänään dpo7, joten tahmeaa odotusta myös täällä. Yleensä raskausoireet ovat alkaneet vasta reilusti plussan jälkeen, joten en osaa odotella niitä oikeastaan ikinä ennen plussaa tai kp1:tä. Yritän ottaa tämän kierron hieman rennommin. Kävin ennen ja jälkeen ovulaation (dpo-2 ja dpo4) akupunktiossa. Nukuin akupunktion jälkeisinä öinä erityisen hyvin, joten ehkä se vähän rentoutti:)
 
Omat kirjoittelut on jäänyt tosi vähälle täällä. Olen kyllä ollut ilossa mukana, kun ketjuun on tullut iloisia raskausuutisia Beating Heart

Kirahvi36, mikä dpo sulla olikaan? Muistelisin, että sait ovulaatiotestiin plussan kuitenkin viime viikolla?
Joo la 16.11 eli onks nyt sit dpo8?
 
Oliko o+ siis 16.10.? Silloinhan tänään olisi tosiaan jo dpo8! Oletko miettinyt kierron testauspolitiikkaa? ☺
Joo! Tajusin et eihän niitä oireita välttämättä ees ois vielä :D en oo mikään himotestaaja eli ootan et menkat ois reilusti myöhässäCat With Tears Of Joy 30v synttärit ois sunnuntaina mikä ois mahtava synttärilahja mut liian aikasta testata sillonBeaming Face With Smiling Eyes
Miten ite meinasit testailla? Melkein samoilla päivillä ollaan :)
 
Joo! Tajusin et eihän niitä oireita välttämättä ees ois vielä :D en oo mikään himotestaaja eli ootan et menkat ois reilusti myöhässäCat With Tears Of Joy 30v synttärit ois sunnuntaina mikä ois mahtava synttärilahja mut liian aikasta testata sillonBeaming Face With Smiling Eyes
Miten ite meinasit testailla? Melkein samoilla päivillä ollaan :)
Olen kyllä niin innokas testaaja, että normaalisti aloitan testauksen heti dpo10 Cat With Tears Of Joy tällä kertaa yritän venyttää testausta sunnuntaille, eli dpo13. Silloin ei testiä tarvitse enää tihrustaa. Siinä pitäisi joko näkyä viiva tai ei Beaming Face With Smiling Eyes toki poikkeuksia on, mutta yleensä näin. Tsemppiä meille piinapäivillä kitkutteleville Clown Face
 
Paljon onnea plussanneille! :Heartred Kiva myös kuulla Sirkkelisahurilta iloisia uutisia, kun tässä juuri mietinkin, mitä sinne päin kuuluu. :)

Täällä palaillaan juuri pikku tauolta, ja ovis tulee mitä todennäköisimmin tällä viikolla. Nyt on kp10 ja ensimmäiset hedelmälliset limat bongattu. Eli kohta sitä pääsee taas valeoirehtimaan! Beaming Face With Smiling Eyes
 
Mitäs tänne kuuluu? :)
Täällä tullutkin paljon plussia, ihana juttu ja onnea kaikille ❤️

Täällä menossa nyt kp4 tai kp5, riippuu mistä alan laskemaan kun vuoto oli niin kummallista Confused Face
Uutta ovista odotellessa, tikuttelun saakin aloittaa varmaan ensiviikolla.
Tälle kierrolle onkin sitten ekaa kertaa hankittu molemmat clearbluen ovistestit,
ajattelin kokeilla myös gelee royalea, onkos kellään siitä kokemusta?
Jotenkin kiinnostaisi koittaa myös noita siittiöystävällisiä liukuvoiteita, clearblue tai pre-seed, onkohan niistä mihinkään?

Mulla olisi vähän ajatuksena että aloitan tikuttamaan ensin liuskoilla ja jos alkaa tummumaan päin otan digitaalisen ovistestin mukaan.Beating Heart
Viime kierrossa oli käytössä one step liuskoja mutta en oikein luottanut niihin..
Mikäs on ollut teillä suosikki ovistesti liuska? :)
 
Takaisin
Top