Millaisia raskausoireita sinulla on?

Liittyyköhän raskauteen, kun joka ilta nukkumaan mennessä paleltaa kovasti? Menen illalla aina peittokasan alle nukkumaan! Jossain vaiheessa tulee kyllä tosin sitten hiki.
 
Minulla on ollut perjantaista asti väsymys mukana. Jos en päikkäreitä nuku ei tule illasta sitten mitään. Katsotaan meneekö tänään samassa linjassa, kohta pitäisi alkaa väsyttämään.

Tuoksut on välillä todella voimakkaita. Oma hien tuoksu on yksi, mikä puskee nyt läpi. En pese mitään huppareita tms hirveän usein ja ne kaikki tuoksuu nyt "minulta".

Rinnat oli eilen todella arat koko päivän, tänään taas ei niinkään.

Maskin kanssa käveleminen on kyllä raskasta ja meinasin aivan suuttua kun joku vanha herrasmies huuteli perään että laita maski naamalle!! Ymmärtäisipä ihmiset, ettei se vain aina ole terveyden kannalta mahdollista.
 
Mulle on myös tullut huimausta. Tai se on sellasta alhaisen verenpaineen tunnetta. Myös etova olo on ajoittain läsnä ja täällä mainittu ruokahaluttomuus on tullut myös mun kiusaksi. Confused Face
 
Liittyyköhän raskauteen, kun joka ilta nukkumaan mennessä paleltaa kovasti? Menen illalla aina peittokasan alle nukkumaan! Jossain vaiheessa tulee kyllä tosin sitten hiki.

Mua paleltaa myös! Ja just nimenomaan iltaisin! Oon ajatellut että joko se on raskaudesta johtuvaa tai sitten hiljaa hiipivä syksy käy luihin ja ytimiin Beaming Face With Smiling Eyes
 
Kyllä! Täällä kans yksi alkuraskauksissa paleleva. Se on ihan älytöntä välillä, tuntuu et tärisee vaikka ois miten paksut vällyt päällä Cat With Tears Of Joy
 
Kyllä! Täällä kans yksi alkuraskauksissa paleleva. Se on ihan älytöntä välillä, tuntuu et tärisee vaikka ois miten paksut vällyt päällä Cat With Tears Of Joy
Ihana että muillakin! Minulla oma täkki, miehen täkki ja paksu päiväpeitto illalla päällekäin! Beaming Face With Smiling Eyes Silti tärisen vilusta!
 
Ihana että muillakin! Minulla oma täkki, miehen täkki ja paksu päiväpeitto illalla päällekäin! Beaming Face With Smiling Eyes Silti tärisen vilusta!

mullakin oli yks päivä kaks hupparia päällekkäin ja silti oli vilu Anguished Face-
 
Tämä väsymys on jotakin ihan järkyttävää. Töitten jälkeen oli pakko ottaa tunnin äkkikuoleman ja nyt on kyllä pakko laittaa nukkuun. Iltasin palelee. Rinnat kipeät ja tuntuvat painavilta. Mukavaa ko on niin pienet rinnat olemassa niin saa vähän kokoa niihin. Nippa nappa jos aa kuppi on olemassa Anguished Face Vielä pitäisi jokunen viikko jaksaa odottaa ultraa
 
Aaltoileva päivittäinen ellotus oli ensimmäinen oire josta epäilin olevani raskaana ja tein testin kp31. Myös vaimeat menkkajomot käy vierailemassa päivittäin, rinnat on kipeät ja mielialat vaihtelee, väsähdän useasti päivän aikana.
 
Tänään on ollut aiempaa enemmän pahoinvointia Confused Face tai se on ollut voimakkaampaa. Ei tee mieli syödä yhtään mitään, kaikki hajut ällöttää ja on todella todella huono olo. Kaikki on onneksi pysynyt vielä sisällä, et jotain positiivista!Beaming Face With Smiling Eyes
 
Nyt alkoi lapsenn kakanhaju tekemään oksettavaa oloa kun piti pestä...
 
Täällä myös pahoinvointia tänään huomattavasti enemmän. Eilen ei ultrasta löydetty vielä alkiota ja lääkärin mukaan viikkoja saattaa olla alle 6+0. Mutta onhan tässä myös tuulimuna tai km mahdollinen.. Aamulla tuli kiire lähteä töihin kun piti auton ikkunat raaputtaa jäästä. Samalla yritti koko ajan nousta oksennus kurkkuun. Anxious Face With Sweat- Aamupala ei mennyt alas.

Mulla on siis nyt etova olo ja huimaus lisääntyneet, tissien arkuus ja vatsan nippailut vähentyneet.. Saas nähdä miten tässä käy.
 
Muistan kun edellisessä raskaudessa alkoi hyvin varhain käsien puuttuminen nukkuessa. Nyt on sama oire tullut. Välillä on molemmat kädet ihan puuduksissa kun herää, yleensä vain toinen.
 
Mulla ihan sama että kädet puutuu koko ajan. Täytyy jumpata hermoja päivittäin ettei rannekanavaoireyhtymä iske kunnolla päälle :/
 
Muistan kun edellisessä raskaudessa alkoi hyvin varhain käsien puuttuminen nukkuessa. Nyt on sama oire tullut. Välillä on molemmat kädet ihan puuduksissa kun herää, yleensä vain toinen.

Tätä on ollut itselläkin taas, ei onneksi vielä niin pahasti kuin aikaisemmin.

Mut yöhikoilu! Siitä kärsin synnytyksen jälkeen ja nyt taas. Tosi epämiellyttävää!
 
Ruokahalu lisääntynyt tosi paljon ja juoksen vessassa monta kertaa päivässä. Aikaisemmin en joutunut koskaan yöllä heräämään vessaan, nyt on sekin koettu ✌️ Menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia on ollut aina välillä viime ovulaatiosta alkaen. Oudointa on ollut se, että herään itselleni epätyypillisen aikaisin joka aamu, vaikka menisin nukkumaan myöhään. En tiedä, voiko tämä johtua raskaudesta, mutta klo 5:00 Hesaria en ole ennen raskautta joutunut koskaan odottamaan ovella
 
Mullakin alkanut äklötys, alkaa hyvin nopeasti ja menee toistaiseksi usein nopeasti ohikin, vielä en ole joutunut oksentamaan. Saunominen alkaa huimata melko herkästi nykyään.
 
Ruokahalu lisääntynyt tosi paljon ja juoksen vessassa monta kertaa päivässä. Aikaisemmin en joutunut koskaan yöllä heräämään vessaan, nyt on sekin koettu ✌️ Menkkakipujen kaltaisia tuntemuksia on ollut aina välillä viime ovulaatiosta alkaen. Oudointa on ollut se, että herään itselleni epätyypillisen aikaisin joka aamu, vaikka menisin nukkumaan myöhään. En tiedä, voiko tämä johtua raskaudesta, mutta klo 5:00 Hesaria en ole ennen raskautta joutunut koskaan odottamaan ovella
Minä heräilen myös aikaisin ja uni on levotonta. Herään monta kertaa yössä. Edellisessä raskaudessa kärsin pahasta unettomuudesta useamman kuukauden, sitä en toivo kenellekään.
 
Takaisin
Top