Raskaaksi 2021

Pimpula95 ja Ekr93: ONNEA plussista, iik ihanaa!!

Pikainen kysymys ovistuntemuksista: kuinka paljon ennen ovista teillä on ollut kipuja/tuntemuksia? Mulla nyt kp12 ja kierron pituus 29-30 päivää, eli olen asennoitunut että ovis olis joskus alkuviikosta.
Nyt kuitenkin alavatsa tuntuu turvonneelta ja aralta, mietin että kuinka paljon ennen ovulaatiota teille muille tulee tuntemuksia? En ole itse hirveästi ovistuntemuksia ennen tunnustelljt tai analysoinut, eli tää on mulle uutta.
Syy miksi kysyn: olen lasten kanssa yksin reissussa, poissa kotoota ovulaatiotestien sekä miehen ulottumattomissa :D Sunnuntaina pääsen vasta testailemaan ovista. Perkele kun piti ottaa testit mukaan mutta unohtui, ja ollaan metsässä eli apteekkiin/kauppaan en pääse!

Paljon onnea :love7 Toivottavasti on tarrannut nyt lujaa kiinni:Heartred
Oliko sulla missään testissä mitään haamua edes vai onko kaikki ollut negoja tähän asti? Mikä dpo sulla on? :hello2

Sitä toivotaan :Heartpink Ei oo edes viivanpaikkoja antanut :bored: "Oireita" toki on ollut mut täysin erilaiset kun tossa kohdunulkoisessa. Ovis oli vissiin 27.7.

Reissun parhain kohokohta❤️
Nyt vaan toivotaan et pysyy tiukasti kiinni ja saatais pieni syliin huhtikuussa:happy093.:love7

Liitteet

• IMG_20210806_123745.jpg
    IMG_20210806_123745.jpg
    3.5 MB · Katsottu: 239
  • IMG_20210806_123547_edit_118919406054770.jpg
    IMG_20210806_123547_edit_118919406054770.jpg
    1.6 MB · Katsottu: 229
Siis nyt pelottaa! Tän viikon tehny negoja, ja nyt pärähti tällänen. Eilen aamulla Apteekin herkkä oli täysin nega.
Tosiaan 12.7 poistettiin vasen munanjohdin kohdunulkoisen takia, ja en voi uskoa että tää sujuis loppuun asti :smiley-ashamed008
Onnee paljon ja tsemppiä! Onpa jännittävää tosiaan,että sait heti digitaalisella plussaa eikä siis edes haamuakaan ennen sitä apteekin herkkään!
Saanko kysyä mikä apteekin herkkätesti oli kyseessä,Ultra vai Apteq?

Joo no sulla on vasta tänään DPO 10. Että ei ihme sinänsä muuten,ettet ehtinyt saada edes haamuja.

Ultralla testasin. Joo ei ihmekään sitten, oon ollu liian hätänen :angelic: Nyt vaan niin kova stressi ettei pysty ajattelee mitään muuta, ja edelleen tunnustelee kaikkea, et kohta menkat alkaa kuitenkin tai jottain :banghead: Toisaalta hyvä merkki et on eri oireet kun kohdunulkoisessa, et kai se täytyy olla vaa positiivisin mielin ja kattoo miten tämä edistyy :happy:

Mahtavaa plussa aaltoa täällä. Toivotaan että menisi kaikki loppuun asi hyvin. Täällä odotellaan ja odotellaan. Huomena pitäisi kuukautiset alkaa. Eilen oli menkkakipua ja luulin että alkaa yöllä tai aamulla vuotaan mutta ei. Yöllä sain pissalla käydä kolme kertaa mikä on tosi outoa. Ei se vain auta ko taas jälleen toivoa että vuotoa ei tulis ja sais sen plussan testiin

Mahtavaa plussa aaltoa täällä. Toivotaan että menisi kaikki loppuun asi hyvin. Täällä odotellaan ja odotellaan. Huomena pitäisi kuukautiset alkaa. Eilen oli menkkakipua ja luulin että alkaa yöllä tai aamulla vuotaan mutta ei. Yöllä sain pissalla käydä kolme kertaa mikä on tosi outoa. Ei se vain auta ko taas jälleen toivoa että vuotoa ei tulis ja sais sen plussan testiin

Noi tuntemukset kuuluu myös "alkuraskauteen". Ite oon viimeiset 3 yötä heräillyt vessaan 2-3 krt, mikä on outoa, ja niin vaan plussa tuli tänä aamuna :rolleyes:
Toivotaan ettei menkat ala, ja saat plussan :Heartpink

Super onnittelut kaikille plussanneille :love7

Täällä menossa jännät paikat dpo 7. Yritän epätoivoisesti sinnitellä vähintään alkuviikkoon testausta. Oloja oon myös yrittänyt olla liikaa tutkailematta. Eilen iski yhtäkkiä hirveä vilu ja jouduin kääriytymään viltteihin. Kohdussa ehkä jotain tuntemuksia ja tisseissä mutta ei mitään selkeetä. Mitkä päivät muilla menossa?

Ei alkaneet kuukautiset vielä the päivänä. Lievää etoamista havaittavissa. Ja eikö "pirteänä" töihin hoitaan vanhoja ihmisiä.

Hirmuisesti onnea plussanneille, olette niin onnen ansainneet jokainen :love7:love7 Toivotaan että kaikki menee hyvin :Heartred!

Kysymys ovitrelleä käyttäneille. Onko teillä tullu siitä oireita? Tai voimistanu ovulaatiota?

mulla oli eilen inssi ja just sitä ennen rakkula oli puhjennu. Pistin ovitrellen noin vuorokausi ennen inssiä. Oviksen tunsin vihlontana matkalla inssiin. Nyt viime yönä alkoi järjetön alaselkäsärky just oviksen puolella, joka säteilee lonkkaan. Parasetamoli ei auttanut, buranan kanssa sain katkonaisesti nukuttua. Edelleen särkee, mut ei muita oireita. Hämmentää kun särky on niin kovaa, et onko tää ovisoireilua vielä, ovitrellen syytä vai mitä…?

Muokattu viimeksi:
Kysymys ovitrelleä käyttäneille. Onko teillä tullu siitä oireita? Tai voimistanu ovulaatiota?

mulla oli eilen inssi ja just sitä ennen rakkula oli puhjennu. Pistin ovitrellen noin vuorokausi ennen inssiä. Oviksen tunsin vihlontana matkalla inssiin. Nyt viime yönä alkoi järjetön alaselkäsärky just oviksen puolella, joka säteilee lonkkaan. Parasetamoli ei auttanut, buranan kanssa sain katkonaisesti nukuttua. Edelleen särkee, mut ei muita oireita. Hämmentää kun särky on niin kovaa, et onko tää ovisoireilua vielä, ovitrellen syytä vai mitä…?

Mulla Pregnyl ainakin on voimistanut ja ollu kipeempää Oviksen aikaan ja jälkeen :happy:

Vaikea sanoa varmasti. Muistan kyllä kun mulla oli inssit, en ollut eläessäni tuntenut ovulaatiota mutta irrotuspiikin kanssa sain ihan jäätävät kivut. Toki jos sulla oli jo ovis, en tiedä onko sama juttu.

Muokattu viimeksi:
Jadine vähän myöhäinen vastaus mutta toivottavasti mies pupuilu kunnossa ja saatte hyödynnettyä oviksen ja jep, kaikki testailu varsinkin oviksen on kivaa ja jännää :happy:
Ekr93 (täällä toinen vm 93 :wink) kuulostaa tutuilta noi ovis oireet, itellä aikalailla samaa + et haluja on selkeästi enemmän :joyful: Mua kanssa kiinnostaa sun dpo sulla oli eilen kun testasit digillä? Ja hei ONNEA superisti :love7:Heartred vauvaliimaa!
Pimpula95 vau mikä plussa :woot: superisti onnea :hug007:love7:Heartred vauvaliimaa :thumleft
RouvaKettuselle kaikki sympatia täältä :hug013:sad010
En tiedä sun/teidän taustasta enempää mutta voimia joka tapauksessa :Heartred
Inniäinen plussatuulia sinnekin ja onnittelut ovis plussasta :wav
Pupuli tsemppiä oviksen kanssa :hello2:Heartred

Muokattu viimeksi:
Heipä hei kaikille ja paljon onnea plussanneille! Hetken taustalla kuumeillessa lueskellut tätä ketjua. Kaipa minäkin tänne tulen, vaikka kierto on tällä hetkellä imetyksen takia aivan sekaisin, menkat ollut joskus toukokuussa viimeksi ja tänään taas raskaustestissä nega.
29v/30v pari ja 5. lapsi toiveissa. Ihan järkyttäväksi menee tämä vauvakuume, vaikka edellinen vauva vasta 5kk. Tjottailtu on synnytyksestä saakka, mutta nyt alkaa tuntumaan siltä, että kunhan menkat tässä joskus taas alkaa, niin voisi taas alkaa ihan kunnolla yrittämään.
Jännittävää kun ei yhtään tiedä kauanko mahdolliseen plussaan menee, jos sellainen meille vielä tulee. Eka tärppäsi yk 28, toka yk 18, kolmas yk 3, neljäs yk 8 (välissä yk 4 kkm).

Jadine vähän myöhäinen vastaus mutta toivottavasti mies pupuilu kunnossa ja saatte hyödynnettyä oviksen ja jep, kaikki testailu varsinkin oviksen on kivaa ja jännää :happy:
Ekr93 (täällä toinen vm 93 :wink) kuulostaa tutuilta noi ovis oireet, itellä aikalailla samaa + et haluja on selkeästi enemmän :joyful: Mua kanssa kiinnostaa sun dpo sulla oli eilen kun testasit digillä? Ja hei ONNEA superisti :love7:Heartred vauvaliimaa!
Pimpula95 vau mikä plussa :woot: superisti onnea :hug007:love7:Heartred vauvaliimaa :thumleft
RouvaKettuselle kaikki sympatia täältä :hug013:sad010
En tiedä sun/teidän taustasta enempää mutta voimia joka tapauksessa :Heartred
Inniäinen plussatuulia sinnekin ja onnittelut ovis plussasta :wav
Pupuli tsemppiä oviksen kanssa :hello2:Heartred

DPO 10 oli eilen ja sain digillä ton tuloksen. Tossa kun kirjoitin että DPO 9 oli apteekin Ultra nega, nii voi olla että olikin haamu, ku siinä on vissiin tarkka se 3min aika, et siinä positiivinenkin tulos häviää sen jälkeen, et voi olla et siinä ois haamu ollu jos oisin sen aikana lukenut testin. Tänään testasin rfsun liuskalla, joka on tässä kierrossa antanut ihan puhdasta negaa, niin tuli siihen haamu. Ostin 8testin pakkauksen, niin katon että lähtee vahvistuu. Tässä on kyllä "menkkamaista" tuntemusta, mitä ei kohdunulkoisessa ollut. On kyllä täysin eri tuntemukset tässä raskaudessa.
:rolleyes:

DPO 10 oli eilen ja sain digillä ton tuloksen. Tossa kun kirjoitin että DPO 9 oli apteekin Ultra nega, nii voi olla että olikin haamu, ku siinä on vissiin tarkka se 3min aika, et siinä positiivinenkin tulos häviää sen jälkeen, et voi olla et siinä ois haamu ollu jos oisin sen aikana lukenut testin. Tänään testasin rfsun liuskalla, joka on tässä kierrossa antanut ihan puhdasta negaa, niin tuli siihen haamu. Ostin 8testin pakkauksen, niin katon että lähtee vahvistuu. Tässä on kyllä "menkkamaista" tuntemusta, mitä ei kohdunulkoisessa ollut. On kyllä täysin eri tuntemukset tässä raskaudessa.
:rolleyes:
Joo no se testi on kyllä paljon saanut negatiivista kommenttia täällä. Vaikka on tyyris mutta silti epävarmempi mielestäni kuin se Apteq. Saisiko kuvaa tämän päiväisestä haamusta? Tykkään katsella niitä :bag::facepalm::rolleyes:

Takaisin