Raskaaksi 2021

Uskokaa vain, mutta myös minun testi taisi näyttää vain viivanpaikkaa. Tein äsken viikkodigin ja siinä luki selvästi Ei raskaana :shifty: pitääpä olla jatkossa tarkempi, mitä testejä ostaa kaappiin :sour:

Toi on niin pettynyt fiilis, ku näyttöön lävähtää toi teksti, varsinkin jos on selvän plussan tehny :sorry:
Mulla näyttää testit ihan selvää negaa, ei oo tässä kierrossa edes tullu viivanpaikkoja :sad001 Tänään viimeks testattu Apteekin herkällä testillä. Nyt tuli alkuviikosta tilatut cb viikkonäyttötestit 2kpl, mut turha kai huomen aamusta on tehdä, ku ei herkkä antanut mitään toivoa.

Kettuska kiittää ja kuittaa. Täti löyti tiensä jälleen kohteeseen ja meidän yrityspolku on nyt lopullisesti tallattu. Järjettömän pettymyksen siivittämänä toivotan jokaiselle plussaonnea ja tsemppiä yritykseen.

Oi luoja tätä vuotamista, kerkesin nousta tässä aamulla sängystä ylös ennenkuin lakanoille meni. No sitten nuorin lapsi hokee pipiä, kun siteestä vuoti yli ja perässäni tippui lattialle tippoja. On tämä kyllä sellasta, lyhyemmissä kierrossa ei tätä runsasta vuoto ongelmaa ole.

Mulla alkoi eilen opinnot, hiukan jännittää lähteä koulunpenkille. Minusta pitäis tulla 'isona' parturi-kampaaja. :joyful:

alinah voin kuvitella, ei kiva :sad001 jospa vuoto rauhoittuisi siellä pikkuhiljaa :hug013 kuulostaa kivalta tuo opiskelu, mä oon opiskellut aikoinaan kyseisen tutkinnon :thumright mutta alalla en ole muuta kuin harrastus mielessä nykyään. Tsemppiä opiskeluihin :Heartpink

Alkaa limoista päätellen ovis lähestyä... toivottavasti on mies tarpeeksi terve siihen mennessä! Tavallisesti olisin jo tikuttanut ovista, mutta yritän nyt malttaa mieleni, koska ei ole vielä yhtään oviskipuja. Minulla on kaapissa enää 5 ovistestiä ja niillä aion pärjätä tämän kierron. Viimeksi olin varautunut pitkään yritykseen ja sitten jäikin kaapit pullolleen testejä. :grin Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin sitten toki ostan lisää testejä, ihan jo sen takia, että oviksen tikuttaminen on kivaa. :)

Sori kun en erikseen mainitse nimiä, teitä oli useampi jolla huonoja kokemuksia tietyistä testi merkeistä. Siis mitä helevettiä oikeesti, ärsyttää tollanen kun antaa toivoa vaikka tulos nega :smiley-angry016:smiley-angry019 argh. Mulla outoja kokemuksia sit taas myös viikkonäytöllisestä cb:stä. Vuosia vuosia takaperin, saattoi olla kyl että "jotain oli hedelmöittynyt" mutta "luonto korjasi pois" ja se ehti näkyä testissä silti vaikka menkat/vuoto paukahti päälle.. äh en tiedä. Sitten kun joskus testaamaan pääsen, teen ainakin jollain muulla kuin rsfun testeillä :happy119 saas nähdä onko perjantai 13 meidän onnen päivä epäonnen sijaan :wav+++++++++++++

Alkaa limoista päätellen ovis lähestyä... toivottavasti on mies tarpeeksi terve siihen mennessä! Tavallisesti olisin jo tikuttanut ovista, mutta yritän nyt malttaa mieleni, koska ei ole vielä yhtään oviskipuja. Minulla on kaapissa enää 5 ovistestiä ja niillä aion pärjätä tämän kierron. Viimeksi olin varautunut pitkään yritykseen ja sitten jäikin kaapit pullolleen testejä. :grin Jos ei tässä kierrossa tärppää, niin sitten toki ostan lisää testejä, ihan jo sen takia, että oviksen tikuttaminen on kivaa. :)

Millaisia oviskipuja sulla on?
Ite en tikuttanut tästä kierroksesta, nii en tiedä oliko ovis se päivä ku nippaili oikealta munasarjasta, vai parin päivän päästä ku oli järkyttävät "menkkamaiset" säryt, ja istumaan meneminen sattu niin saakelisti kohtuun tai muutenkin tärähtelyt.:dead:

Kyllä se sieltä pikku hiljaa alkaa vahvistua, voiko tätä edes uskoa:Heartred:shy: pelottaa vaan, et onko liian haalea kun huomenna pitäisi alkaa menkat mut toki en tarkkaa ovulaatio päivää tiedä kun en tikuttanut joten voi olla myös vielä varhaiset päivät:bag: huomenna ajattelin tuhlata digiin:bag:

Liitteet

• IMG_20210805_210948.jpg
    IMG_20210805_210948.jpg
    4.5 MB · Katsottu: 236
  • 1628187895529_edit_73333581637247.jpg
    1628187895529_edit_73333581637247.jpg
    275 KB · Katsottu: 224
Ite en tikuttanut tästä kierroksesta, nii en tiedä oliko ovis se päivä ku nippaili oikealta munasarjasta, vai parin päivän päästä ku oli järkyttävät "menkkamaiset" säryt, ja istumaan meneminen sattu niin saakelisti kohtuun tai muutenkin tärähtelyt.:dead:

Itse veikkaisin ovulaatioksi tätä jälkimmäistä. Itsellä ainakin tämän tyyppiset kivut.

Itse veikkaisin ovulaatioksi tätä jälkimmäistä. Itsellä ainakin tämän tyyppiset kivut.

Joo luulen kans et sillon ollut, eli sen mukaan ois DPO 10, eli vielä on toivoa plussalle :rolleyes:

Mulla ennen ovulaatiota turvottaa, ovulaation aikana on pistävää/viiltävää kipua alavatsalla ja tärinäkipu on sit oviksen jälkeisenä päivänä.

Kettuska kiittää ja kuittaa. Täti löyti tiensä jälleen kohteeseen ja meidän yrityspolku on nyt lopullisesti tallattu. Järjettömän pettymyksen siivittämänä toivotan jokaiselle plussaonnea ja tsemppiä yritykseen.

Voimia ❤️

Veikkaisin myös jälkimmäistä. Minullakin on yleensä joitakin päiviä ennen ovista munasarjoissa/munanjohtimissa tuntemuksia, ja sitten oviskivut ovat juurikin menkkamaiset.

Täälläkin ilmeisesti ovis käsillä: tumma testiviiva pärähti ovistikkuun juuri parahiksi kun kotiuduttiin mökiltä ja meneillään kp13. (Mökillä en testaillut, mutta toissapäivällekin saatiin kuin saatiinkin tallettelut miedoissa löylyissä :D)

Mä oon kans koittanut fiilistellä onko mulla mitään ovistuntemuksia, mutta vasta muutaman kierron kokemuksella (ehkäisykapselin jälkeen) en oo huomannut kuin runsaan valkkarin. Ilmavaivoja on myös usein ollut mutta tällä kertaa ei erityisemmin.

Raskas päätös :Heartred Paljon voimia :Heartred

Siis nyt pelottaa! Tän viikon tehny negoja, ja nyt pärähti tällänen. Eilen aamulla Apteekin herkkä oli täysin nega.
Tosiaan 12.7 poistettiin vasen munanjohdin kohdunulkoisen takia, ja en voi uskoa että tää sujuis loppuun asti :smiley-ashamed008

Liitteet

• 20210806_090306.jpg
    20210806_090306.jpg
    2 MB · Katsottu: 312
Siis nyt pelottaa! Tän viikon tehny negoja, ja nyt pärähti tällänen. Eilen aamulla Apteekin herkkä oli täysin nega.
Tosiaan 12.7 poistettiin vasen munanjohdin kohdunulkoisen takia, ja en voi uskoa että tää sujuis loppuun asti :smiley-ashamed008
Ooo, hurjasti onnea :Heartred tarrasukkia ja vauvaliimaa laatikkokaupalla sinne :love017

Paljon onnea :love7 Toivottavasti on tarrannut nyt lujaa kiinni:Heartred
Oliko sulla missään testissä mitään haamua edes vai onko kaikki ollut negoja tähän asti? Mikä dpo sulla on? :hello2

Täällä olisi vihdoin menkat ohi ja ovistestit otettu käyttöön. Tänään tuli jo yllättävän vahva viiva vaikka on vasta kp7. Taitaa taas ovis tulla aikaisin.
Toivoisin ovista ehkä maanantaille. :smiley-angelic001

Paljon onnea ja vauvaliimaa oikeaan paikkaan! :Heartred

Ihanaa, onnea! :Heartbigred

Takaisin