Himot ja ällötykset

Täällä ei myöskään karkit maistu yhtään, vaikka normaalisti olen sokerihiiri.
 
Täällä taas maistuis karkit ja mikä vaan makea, toki ne maistuu normaalistikin. Ei himoja tai ällötyksiä ainakaan vielä. Helteen takia menee paljon hedelmiä, marjoja ja mehuja, mut näin on aina kesällä.
 
Kahvi ei maistu enää, eikä myöskään mikään raskas ja rasvainen ruoka. Maitotuotteet on tällä hetkellä lemppareita, ja marjat sekä hapankorppu. Muu ei juuri maistu :D tänään 7+2
 
Vielä ei mitään kummempia himoja tai ällötyksiä. Aiemmissa raskauksissa himoitsin colaa/pepsiä, vaikka normisti en juo kumpaakaan. Myös hesen kananugetit oli himojen listalla sekä kaikki ruokaisat salaatit.

Kahvin juonti on jäänyt aiemmissa lähes heti plussan jälkeen.
 
Eipä tullut keiteltyä aamukahveja. Kylmää kaakaota yritin korvikkeena, muttei sekään menny alas. Ylipäätään mitään makeita ei oikein tee ollenkaan mieli.
 
Eipä tullut keiteltyä aamukahveja. Kylmää kaakaota yritin korvikkeena, muttei sekään menny alas. Ylipäätään mitään makeita ei oikein tee ollenkaan mieli.

Täällä myös mikään makea ei oikein uppoa. Yleensä tykkään jäätelöstä helteellä, mutta nyt ei tee ollenkaan mieli.
 
tänään semmonen päivä ettei mikään maistu :wtf: ainut mitä oon vähän saanut alas on murot ja mehukeitto :grin
 
Siis mulla on kyllä erityisenä himona tällä hetkellä liha. Tuoksuu taivaalliselle ja sit kaikki salaatti siihen päälle. Kahvia en pysty muutenkaan juomaan. Pahoinvoinnista huolimatta pystyn syömään. Voimakkaat hajut aiheuttaa pahoinvointi oloja. Jäätelöä menee ja mehujää eivät ihan samalla tavalla maistu mutta mehujää auttaa minulla pahaan pahoinvointi tuntemukseen. Tänään loihdin iltapalaksi kesällä ensimmäistä kertaa mansikoista rahkaa perheelle.
 
Tuoremehu :Heartred Ja tänään käytiin syömässä Välimeren ravintolassa (ilman fetaa tai muitakaan juustoja, joita kyllä himoitsin), niin tsatsiki. Oi luoja olisin syönyt sitä pelkiltään.
 
Joka päivä tulee joku uusi yksittäinen himo, kun niin moni ruoka ällöttää tällä hetkellä. Ja seuraavana päivänä ei yleensä enää tee yhtään mieli samaa. Tänä aamuna ehdoton oli marjamysli ja maustamaton jugurtti, nyt illalla karjalanpiirakat ja munavoi.
 
Tänään sai taas väkisin syödä, kun ei oikein tehny mieli mitään. Ja sit ku söi, niin hirveen täysi olo loppupäivän. Paitsi illalla alko tehdä mieli keitettyä makaronia ihan kamalasti, mut väsytti sen verran, että en jaksanu keitellä.
 
Mun on eilisestä asti tehny mieli oikein kunnolla suolattua, savistettua muikkua. En oo syöny muikkuja vuosiin, ku inhoan sitä nyppimistä niitten miljoonan pienen ruodon kans. :hilarious:
 
Heh, meillä oli just paistettuja muikkuja. Kyllä ne ruodot pehmenee, ku paistaa, ei tarvi nyppiä. Mulla meni aika monta vuotta, ennen ku uskoin tämän todeksi. :grin Ei kyllä totta puhuen oikein uponnut, en oo kalan ystävä muutenkaan ja raskaana ollessa kestän kalan hajua vielä huonommin.
 
Tästä tää sitten taas lähtee... Eilen jäi pois kahvi, tänään ruisleipä ja pähkinät. Nälättää ja tekee ihan normiruokaa mieli syödä koko ajan. No, nyt ei oo vaikeuksia keksiä viikon ruokalistaa. :hilarious:
 
Mäkään en voi syödä samoja ruokia montaa päivää. Edellisen päivän himot onkin seuraavan päivän ällötys :rolleyes:
 
Mulla on iskenyt himo kaikkeen raikkaaseen, kuten salaatteihin ja makuvesiin, joita teen itse.
 
Mäkään en voi syödä samoja ruokia montaa päivää. Edellisen päivän himot onkin seuraavan päivän ällötys :rolleyes:

Täällä sama :grin. Ärsyttävää rampata kaupassa koko ajan kun ei koskaan tiedä mitä seuraavana päivänä haluaa.
 
Raikkaat ja voimakkaat maut on kyllä parhautta nyt! Tänä aamuna surautin smoothien mansikoista, tyrnimarjoista, banaanista ja mantelijauhosta. Voi luoja kun oli hyvää :Heartred

Lämmin ruoka taas. Noh, pääsääntöisesti aika yök :grin Pakolla alas ja sitten kerätään voimia, että se pysyy sisällä.
 
Takaisin
Top