Big Brother

Ja ihanaa että uudessa talossa. Se Redin talo oli tylsä ja pieni
 
Odotan kyllä innolla ja ei haittaa yhtään että lyhyempi kausi, kun jos tavallinenkin tulossa.. Vähän erilainen setti niin kiva kattoa!
 
Ei oikein jaksais näin keväällä kiinnostaa, mut tulihan tuo katsottua ja varmaan kaikki jaksot katson, mut 24/7 en kyllä jaksa millään vaikka mulla Ruutu+ edelleen on... Ei oikein ollut mukana ketään suosikkijulkkiksia. Sara on kyl ihana. Talo on kivan näköinen.
 
On tullut iltaisin katsottua. Mielenkiintoinen kausi. Vielä jotain todella yllättävää voisi tulla..
 
Finaaliviikko! Kuka tippuu tänään? Kuka voittaa?

Veikkaan että Petra tippuu. Markku voittaa.
 
Noniin, kuka jo odottaa iltaa? Uusi kausi!:wav
Mitä toiveita/odotuksia?

Oon niin fiiliksissäni! Toivon hyvän värikkään poppoon taloon ja jotain uutta. Olis muuten hauskaa, jos joku tuttu olisi talossa.:shy: Mun mies unelmoi asukkaaksi pääsemisestä, mutta ei ole koskaan hakenut. Olisi kyllä rankkaa!
Uusi sisustus näyttää hyvältä, ei niin levoton tällä kertaa.
 
En nyt varsinaisesti odota, mutta vähintään toisella silmällä aion joka jakson kyllä katsoa. :grin Eniten kiinnostaa persoonat ja henkilökemiat. :rolleyes:
 
Odotan ihan vaan että pääsee taas seurailemaan :) arvaillaan miehen kanssa, kuinka kirjava seurakunta asukkaita taas on :grin
 
Odotan innolla iltaa ja uutta kautta :p Mä tykkäsin Redin talosta enemmän, mutta odotan mielenkiinnolla miltä uusi talo näyttää nyt syksyllä. En hirveästi lukenut etukäteisjuttuja sisustuksesta.
 
Mä kattelen ekaa jaksoa tällai jälkijunassa. Ihan on mielenkiintosta väkeä ja talo on tosiaan kivannäkönen!
 
Hyvä asukaskattaus. Kukaan ei vaikuta tylsältä. Muutamista saanut vähän negatiivisen vaikutelman jollain tavalla mutta ne ajatukset voi hyvinkin osoittautua vääriksi.
 
Muutamista saanut vähän negatiivisen vaikutelman jollain tavalla mutta ne ajatukset voi hyvinkin osoittautua vääriksi.
Tämäpä! Ensivaikutelma voi olla väärä. Saa nähdä miten muuttuu mielipiteet asukkaista!
 
Noniin! Sunnuntaina se taas alkaa! Kuka tunnustaa aikovansa katsoa?

Oon ihan liekeissä kun tajusin, niin jännää kun tällä kaudella Isoveli sallii taktikoinnin!
 
Katson kyllä :) nyt varsinkin ehtii hyvin kun on äippälomalla 🤭😂 tai vauva jo sen verta iso että en voi koko ajan TV tuijottaa mutta välillä :)
 
Olisipa siellä jotain hyviä tyyppejä..viime vuonna ei oikein napannut..ja sit että olisi hyviä tehtäviä tmv eikä vaan sohvalla makoilua. Bileet on edelleen jännimmät, tai jos siellä syntyy suhteita 😁
 
Olisipa siellä jotain hyviä tyyppejä..viime vuonna ei oikein napannut..ja sit että olisi hyviä tehtäviä tmv eikä vaan sohvalla makoilua. Bileet on edelleen jännimmät, tai jos siellä syntyy suhteita 😁
Samaa mieltä! Olisi joku Krisu-kakkonen hauskuuttamassa, repeilen edelleen kun muistelen hänen edesottamuksia :Speak No Evil Monkey: :rolling:
 
Takaisin
Top