Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Alinah ihan mahdottoman paljon tsemppiä ja voimia sulle! Nyt tulee kyllä aivan liian paljon jaksettavaa :sad001
Toivottavasti äitisi vointi paranee pian :Heartred
 
Meillä jää nyt ainakin tämä kierto hyödyntämättä ja tällä hetkellä tuntuu et koko yritys jää vähintään tauolle. Työuupumus ja varmasti sen takia muukin stressi ja ahdistus puskee nyt päälle entisestään ja just tällä hetkellä ajatus raskaudesta lähinnä pelottaa. Toivon teille kaikille plussia ja itselleni parempaa loppukevättä :Heartred
Onpas ikävää. Ehkä tauko yrittämisestä tekee hyvää. Tule sit takas kun jaksat.:Heartpink
 
Kp9 ja ei taas malttaisi odottaa että pääsee testaamaan :rolleyes:

Töissä taas sellainen meno, että ei haittaisi yhtään jäädä pian vapaille :meh: Työpaikan vaihtaminen on mielessä lähes päivittäin, mutta aika kiven alla on alan työpaikat. Ja plussaaminen heti uuden työn alettua... Toisaalta taas plussaan voi mennä aikaa, ja haluanko olla tuolla töissä niin kauan :banghead:
Nyt jaksaa vielä, kun on mahdollisuus jäädä jokusen kuukauden päästä pois. Mutta jos plussaa ei ala kuulua...
 
Mua kans vähän jännittää et jos plussa tulee niin mitä työnantaja siitä meinaa. Oon nyt ollu uudessa työpaikassa vajaa 2kk. Ja ne ei varmaan töissä edes oleta että tän ikäinen lapsia enää tekis.
Siltä sitä plussaa niin kovasti toivoo.
 
Ymmärrän hyvin tuskanne. Olen ollut vajaan vuoden nykyisessä työssä ja kyrpiintymisaste on korkealla. Töitä olisi omalla alalla paljon tarjolla, mutten uskalla hakea poiskaan, kun kolmannen yritys on nyt päällä. Toki elämässä tapahtuu eikä perhettä pitäisi suunnitella töiden pohjalta, mutta silti olisi helpompi jäädä tästä nykyisestä työstä mammikselle. Ei sillä, eipä varmasti kukaan odota mun enää raskautuvan, joten ainakin se olisi aikamoinen ylläri, jos lähiaikoina plussaisin.
 
Minäkin ymmärrän hyvin! Töissä kans ihan ahterista koko tilanne, koko meidän ryhmä voi todella huonosti ja henkilökemiat ihan retuperällä. Olen nyt toista vuotta tuolla ollut ja viimeiset 6kk ainakin ihan päivittäin tuijotellut työpaikkoja. Päätettiin kuitenkin, että tuolta olisi hyvä äitiyslomalle jäädä, joten yritän olla hakematta mitään. Työt kuitenkin vaikuttaa koko elämään todella paljon, hyvä työpaikka ja - tiimi enemmänkin lisää energiaa kuin syö sitä. Toivottavasti meillä kaikilla pärähtäisi plussat tikkuihin ja pääsisimme ansaituille tauoille.

Sunnuntaina pitäisi alkaa menkat. Ja varmasti myös alkavat. Pms-raivo ja väsymys on iskenyt, tottakai myös vihloo alavatsaa ja selkää. Flon mukaan tänään siis dpo 11.
 
No ei oo tosi, eilen kävin taas hcg verikokeessa. Arvo oli 15. Vielä pitää siis ensi viikon keskiviikkona käydä. :happy8
 
En meinaa pysyä housuissani ja kädetkin tärisee! Tein hetken mielijohteesta testin, vaikka yritystä aloittaessa lupasin etten yhtäkään tee ennenkuin menkat on myöhässä. Dpo flon mukaan 12. Kuva otettu testiajalla. Uskallanko väittää että on toinenkin viiva? Testi on apteekin ultra.
 

Liitteet

  • IMG_20210422_125947.jpg
    IMG_20210422_125947.jpg
    8.7 KB · Katsottu: 114
En meinaa pysyä housuissani ja kädetkin tärisee! Tein hetken mielijohteesta testin, vaikka yritystä aloittaessa lupasin etten yhtäkään tee ennenkuin menkat on myöhässä. Dpo flon mukaan 12. Kuva otettu testiajalla. Uskallanko väittää että on toinenkin viiva? Testi on apteekin ultra.


Mulle ei näytä mitään kuvaa, pystytkö lataamaan uudestaan? :)
Hauska katsella muiden testejä, kun omaan testailuun on vielä aikaa
 
Noniin, täällä alkoi menkat. Kierto oli 45 päivää pitkä, ajattelin jos kierto menee jotenkin sekaisin tästä kohdunulkoisesta. Mutta ei onneksi.
 
Kuopus sairastui eilen, tänään oma nenä tukossa. Onneksi on pari päivää vapaata, voi pitää lapsetkin pois hoidosta. Ja itse sitten koronatestiin jos ei parissa päivässä mene ohi.
Mutta mieluummin siinä itse käy, kuin pakottaa lapsen.

Eikä töistäkään harmita olla poissa paria päivää tuloksia odotellessa :hilarious:
 
Noniin, täällä alkoi menkat. Kierto oli 45 päivää pitkä, ajattelin jos kierto menee jotenkin sekaisin tästä kohdunulkoisesta. Mutta ei onneksi.
Hyvä ettei mennyt pidempään.:happy: Nyt tsemppiä uuteen kiertoon.

Mulla kesti 3kk että menkat alkoi km jälkeen. Nekin terolutien avustuksella eli en tiä millon ois alkanu jos ei olis vähän avitettu.
 
Tässä kierrossa ei ole suuria toiveita raskautumisen suhteen. Eilenkin nukahdin kesken hieronnan :facepalm:
Aamulla olisi mieli tehnyt, mutta poika oli yöllä tullut siihen keskeen nukkumaan.

Ja lasten flunssa tarttui nyt minuunkin. Sain testiin ajan aamupäivälle, ja saikkua muutaman päivän. Kohta pitäisi soitella töihin, että en pääse tulemaan ja että etsivät mulle korvaajan loppuviikoksi.
Jotenkin hävettää, vaikka tietääkin sen olevan ihan turhaa. Jokainen sairastaa joskus, ei sille mitään voi. Ja mieluummin tietysti kerrankin itse kipeänä, eikä aina vaan sairasta lasta hoitamassa :rolleyes:
 
Menkkoja edeltävä tympeä tiputtelu alkanut.

Laskin eilen, että jos mielin saada lapseni ennen kuin täytän 30, minun pitäisi tulla onnistuneesti raskaaksi kahden kuukauden sisään.
Ja kuten kukin meistä huomannut, ei se käy aina niin helposti.
Ihan hyvä siis, että muutin tätä tavoitettani, että olen raskaana ennen kuin 30 tulee mittariin.

Vaikka saattaahan se olla, että kun se 30 lähenee, ei se olekaan niin justiinsa onko sitä 30 vai 31. Vai 32. Vai vai vai.... :rolleyes:

Toivottavasti ei nyt siihen menisi, vaan tulisi se pysyvä plussa pian :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top