Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Sepä se, että se on kallista eikä siitäkään 100% varmuudella vauvaa tuu.
Me todennäköisesti yritetään letroilla vielä ainakin kahdeksan kiertoa ja jos ei onnistu niin ne itkut itketään sitten ja jatketaan elämää.

Joo niin mäkin olin ajatellut et tehtäisi. Täytin viime kuussa vaan sen 37 ja tuli sellainen olo että niinkö tää enää luomuna onnistuu. Ja kun kerran kuussa maksaa sen ultran niin niistäkin kertyy aika napakka potti vuodessa.
 
Joo niin mäkin olin ajatellut et tehtäisi. Täytin viime kuussa vaan sen 37 ja tuli sellainen olo että niinkö tää enää luomuna onnistuu. Ja kun kerran kuussa maksaa sen ultran niin niistäkin kertyy aika napakka potti vuodessa.
Mulla tulee myös 37 täyteen tänä vuonna ja tuota samaa miettinyt että näinköhän se on että ikä vaan tulee vastaan.:sorry:
 
Menkat ei ole vielä alkanut, mutta limat muuttuu punertavan keltaisiksi. Tissit on kipeät ja alavatsaa kiristää ja kivistää. Eli eiköhän ne sieltä tule ihan viikon sisään.

Kylläpä nyt jotenkin iskee syvälle tämä :arghh:
Vaikka aika hyvin onkin saanut pidettyä sen huolettomuuden, niin nyt iski sellainen epätoivo tän kaiken keskellä.
Muutto on kesken ja molemmat asunnot ihan sekaisin, eikä ole enää kuin pari päivää aikaa laittaa töiden ohella.
Lasten lääkäriajat ja kaikki ja ääh.

Olisin niin halunnut jo raskautua ja päästä fiilistelemään ja laskemaan kuukausia siihen, että voi jäädä pois töistä ja ailahtelevan esimiehen luota.

Mutta näillä mennään taas seuraavaan kiertoon sitten.

Alinah, toivottavasti nyt nopeasti menee ohi, ja pääsette yrittämään uudelleen.
Vaikka henkinen puoli ei noin vaan hoidukaan. Tsemppiä hirmuisesti :Heartred
 
Menkat ei ole vielä alkanut, mutta limat muuttuu punertavan keltaisiksi. Tissit on kipeät ja alavatsaa kiristää ja kivistää. Eli eiköhän ne sieltä tule ihan viikon sisään.

Kylläpä nyt jotenkin iskee syvälle tämä :arghh:
Vaikka aika hyvin onkin saanut pidettyä sen huolettomuuden, niin nyt iski sellainen epätoivo tän kaiken keskellä.
Muutto on kesken ja molemmat asunnot ihan sekaisin, eikä ole enää kuin pari päivää aikaa laittaa töiden ohella.
Lasten lääkäriajat ja kaikki ja ääh.

Olisin niin halunnut jo raskautua ja päästä fiilistelemään ja laskemaan kuukausia siihen, että voi jäädä pois töistä ja ailahtelevan esimiehen luota.

Mutta näillä mennään taas seuraavaan kiertoon sitten.

Alinah, toivottavasti nyt nopeasti menee ohi, ja pääsette yrittämään uudelleen.
Vaikka henkinen puoli ei noin vaan hoidukaan. Tsemppiä hirmuisesti :Heartred

Voi Oreo, tsemppiä hurjasti. Toivon että pian olisi nyytti matkassa teillä. :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Alinah, hurjasti voimia tilanteeseesi! :Heartred En osaa edes kuvitella mitä käyt läpi. Toivottavasti pääset fyysisesti niin helpolla kuin mitenkään vain mahdollista!

Oreo, mulla on samanlaisia fiiliksiä. Yrittäny ottaa ihan rennosti ja niin vaan sitä tiputtiin kovaa ja korkealta kun tänään alkoi kp1. Mä ehdin jo päässäni kuvitella meille tulevan joulun pienen vauvan kanssa yms. Kyllä osaakin ottaa päähän. Vaikka meillä olikin vasta toinen kierto ja todellakin tiedän ettei raskautuminen tapahdu sormia napsauttamalla. Silti tänään tuntui pahalta. Tsemppiä sinne muuttorumban keskelle :happy:
 
Alinah, hurjasti voimia tilanteeseesi! :Heartred En osaa edes kuvitella mitä käyt läpi. Toivottavasti pääset fyysisesti niin helpolla kuin mitenkään vain mahdollista!

Oreo, mulla on samanlaisia fiiliksiä. Yrittäny ottaa ihan rennosti ja niin vaan sitä tiputtiin kovaa ja korkealta kun tänään alkoi kp1. Mä ehdin jo päässäni kuvitella meille tulevan joulun pienen vauvan kanssa yms. Kyllä osaakin ottaa päähän. Vaikka meillä olikin vasta toinen kierto ja todellakin tiedän ettei raskautuminen tapahdu sormia napsauttamalla. Silti tänään tuntui pahalta. Tsemppiä sinne muuttorumban keskelle :happy:

Kiitos :Heartred

Ja voimia sinulle uuteen kiertoon.
 
Kajastus voi että, toi on niin inhottavaa. Mä kiusaan itseäni tsekkaamalla aina oviksen aikaan niin lasketun ajan kuin äitiysvapaan alkupäivän ja aina harmittaa yhtä paljon sit.
Kierto ei oo vielä alkanut, tänään pitäis tai ihan max huomenna. Mulla venyy vuodon alku usein niin siksikin haluan testata ajoissa. Silloin menkat tuntuu enemmän helpotukselta kun uusi kierto vihdoin alkaa. Ja toisaalta jos en ois testannut niin toiveet ois turhan korkealla.
Puhuttiin miehen kanssa siitä ivf-hoidosta ja hän sanoi et mun päätös et lähdetäänkö siihen kun itse joudun ne lääkkeet kestämään. Täytyy vielä vähän miettiä..
 
Menkat ei vielä alkaneet ja tissit on niin kipeät, että järki menee! Pikkuisen paita hipaisee, niin sattuu. Näin kipeät on ollut vain raskauksien aikana.
Tein eilen testinkin, koska ei ole ollenkaan tavallista edes menkkojen aikana tämmöinen kipu mulle. Mutta puhdas negahan se oli.
Taidan odotella sitten vaan jotain megamenkkoja saapuvaksi :rolleyes:
 
Oon nyt täällä naistenklinikalla ja eilisen hcg kontrolli oli taas noussut 159. Ja se alkio oli kasvanut viime viikosta, nyt odotan että mulle pistetään metotreksaatti. Toivotaan että toi yksi pistos riittää.
Sitten taas tämän viikon lauantaina ja ensi viikon keskiviikkona hcg verikokeisiin, ja ensi viikon torstaina on uusi kontrollikäynti täällä naistenklinikalla..
 
Oon nyt täällä naistenklinikalla ja eilisen hcg kontrolli oli taas noussut 159. Ja se alkio oli kasvanut viime viikosta, nyt odotan että mulle pistetään metotreksaatti. Toivotaan että toi yksi pistos riittää.
Sitten taas tämän viikon lauantaina ja ensi viikon keskiviikkona hcg verikokeisiin, ja ensi viikon torstaina on uusi kontrollikäynti täällä naistenklinikalla..

Voi että. Toivotaan tosiaan et yksi piikki riittää. Tsemppiä edelleen :Heartred
 
Mä kans lasken la:n aina oviksen aikaan.:banghead:

Täällä varmaan tänään tai huomenna alkaa vuoto.
 
Joo niinhän se kp1 saapui jälleen tänne...hohhoijaa. Ei auta muu kuin rämpiä eteenpäin tässä suossa.:sad001
Oliskohan yk15 se meidän kierto.:Heartred
 
Luin tästä ketjusta, että täällä tulee muutamalla 37 mittariin tänä vuonna. Mulla tulee sunnuntaina 39, ja toive on silti, että tärppäis. Ei voi kuin ihmetellä, mihin nää vuodet vierii. :arghh: ikäkriisi pukkaa, mutta ens vuonna pyöreiden vuosien bileet pystyyn. :cool05
Seuraavia menkkoja taas odotellessa. Oviksen aikoihin oltiin taas, mutta olot ainakin ihan normaalit. Perusväsymystä työstä ja lasten kanssa olemisesta, mutta ei sen kummempaa. Onhan tässä kuitenkin aina se pieni toivo, että josko tästä kierrosta tärppäis ja tulis vielä se jouluvauva. :happy: Oma äitikin kun sai ns. luomusti 39 ja 41 v. nuorimmat sisarukseni. :smiley-angelic001
 
Joo niinhän se kp1 saapui jälleen tänne...hohhoijaa. Ei auta muu kuin rämpiä eteenpäin tässä suossa.:sad001
Oliskohan yk15 se meidän kierto.:Heartred

Samalla kiertopäivällä mennään tämä kierto, mulla kans tänään kp1. Peukut pystyssä molemmille, ja siis tietty kaikille muillekin!
 
Itsellä tulee ikää vasta 29, mutta ei tunnu onnistuvan :shifty:
Koville ottaa, kun edelliset tulleet niin helposti.

Menkkoja ei näy eikä kuulu. Tissit on kipeät kuin raskaudessa, mutta testit negaa.
Ääääääärrrrgghhh!
 
Tekipä eilen pahaa kaataa viemäristä käsin lypsetty rintamaito, kun pumppua en löytänyt.

Oli niin kipeät ja täynnä maitoa, huomenna klo 10.30 loppuu imetystauko.

Tässä vaan ois nyt hyvä sauma lopettaa kokonaan.
 
Samalla kiertopäivällä mennään tämä kierto, mulla kans tänään kp1. Peukut pystyssä molemmille, ja siis tietty kaikille muillekin!
En siis kp1:stä tykänny, vaaan samoista kiertopäivistä.:bag:
 
Takaisin
Top