Millaisia raskausoireita sinulla on?

Rv 19+4 ja edelleen myös täällä lievää etovaa oloa pitkin päivää. Luulen että näin mennään loppuun asti. En usko että lähtee pois:sad001
 
Olen nähnyt painajaisia tai villejä unia lähes joka yö parin viikon ajan. Unen tarve on myös edelleen mahdoton, samoin väsymys. Johtuneekohan sitten töistä vai raskaudesta enemmän, muttei tahdo jaksaa. Onneksi pitäisi päästä keventämään työnkuvaa, jos se helpottaisi
 
Täällä kanssa aivan mahdottomia unia ollut. Aamulla sitä aina ihmettelee et miten on voinutkaan nähdä niin levottomia, sekavia ja ihmeellisiä unia!
 
Huh! Mä en yleensä näe/muista mun unia, mutta viime yönä oli kyllä aika hurjaa :nailbiting:
 
Liitos kivut jatkunut nyt jo toista kuukautta ainakin, kävely on erittäin erittäin hidasta ja joka askel ottaa edelleen kipeää mutta jotenki silti löydän aina jostain positiivista mieltä ja naureskelen/manaan kilpaa omalle hitaudelle:hilarious: nyt sit alkanut myös supistuksia tulemaan jotka ottaa hetkellisesti jopa hieman kipeää, päivän aikana yleensä ainakin 1-5 kertaa tulee mutta ei onneksi sen useammin. Lääkäri katsoi ettei ne onneksi mitään ole tehnyt ja kaikki hyvin alakerrassa, suositteli kuitenkin lepäilee eikä liikaa rasittaa kroppaa mutta en mä täs muuta oo pystynytkää tekee:hilarious::facepalm:
 
Liitos kivut jatkunut nyt jo toista kuukautta ainakin, kävely on erittäin erittäin hidasta ja joka askel ottaa edelleen kipeää mutta jotenki silti löydän aina jostain positiivista mieltä ja naureskelen/manaan kilpaa omalle hitaudelle:hilarious: nyt sit alkanut myös supistuksia tulemaan jotka ottaa hetkellisesti jopa hieman kipeää, päivän aikana yleensä ainakin 1-5 kertaa tulee mutta ei onneksi sen useammin. Lääkäri katsoi ettei ne onneksi mitään ole tehnyt ja kaikki hyvin alakerrassa, suositteli kuitenkin lepäilee eikä liikaa rasittaa kroppaa mutta en mä täs muuta oo pystynytkää tekee:hilarious::facepalm:

Mulla myös ollut kovat liitoskivut, jollaisia ei aiemmissa raskauksissa ole ollut. Sain neuvolasta sellasen ohjepaperin, jossa oli joitain vinkkejä kipujen välttämiseksi. Esim. pitäisi välttää istumista jalat ristissä (yllättävän vaikeaa, kun aina ne kontit tulee pistettyä ristiin :facepalm:), autoon kannattaisi nousta siten, että istuu ensin ja nostaa jalat vierekkäin kyytiin. Muutenkin pukeutuessa ynnä muissa tilanteissa olisi hyvä pitää jalat yhdessä.
En tiedä, onko vinkeistä apua, mutta itellä ainakin on hiukan kivut helpanneet.
 
Hirveä nälkä koko ajan ja tuntuu että vatsa venyy/joka paikkaa kolottaa. Ihan kuin olisi teini taas kasvukipujen kanssa :hilarious:
 
Mullakin on nälkä lähes koko ajan, mutta siltikään ei meinaa ruoka mennä alas. Töissä saa yleensä syötyä lounaalla, oon ottanut nyt pienempiä annoksia mukaan ettei tarvi heittää pois ja etten alkais yökkimään siellä.
Nää illat on haastavampia syömisen suhteen, ja sit on nälkä yöllä ja aamulla.
 
Mulla on tullut kunnon akne selkään☹️ Viime raskaudessa myös oli, mutta ei näin paha. Nyt leviämässä rintakehään. Tuntuu siltä, että on teini taas, kun mieliala on ollut viime aikoina ärtyisä ja näppyjä tulee samaan tahtiin kuin silloin jospa tämä tasaantuisi jossain vaiheessa....
 
Kylläpäs onkin tullut uusia oireita, kun pamahti viikot 20+ käyntiin. Alaselkää vihloo välillä, joutuu oikeasti miettimään missä asennossa pystyy istumaan tai makaamaan, lyhyitä vihlaisuja alapäässä ja alavatsalla, lantiolla outoja kipuja, närästää, kävellessä hengästyy helposti, en meinaa saada solmittua tennareitani joiden käyttöä olen odotellut koko talven :smiley-angry017 Ostinkin sitten halvat nauhattomat tennarit, mutta ei ne ole yhtä hienot :sorry: Mahakin on kasvanut isoksi palloksi, mutta siitä sentäs tykkään.

Pieniähän nuo oireet on kyllä ja odotankin kauhulla viimeisen kolmanneksen tukalaa oloa joka ajoittuu vielä kesäksi :smiley-ashamed004
 
Takaisin
Top