Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Täällä ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Ei mekkoihin, ei ovikseen, ei mihinkään. Aika jännä, kun yleensä kyllä alkaa jomotukset jo parin pillerin unohduksen jälkeen.
Katsotaan, niin hanat aukeaa joku päivä aivan yllättäen, rajusti ja kesken työvuoron :meh:
 
Oreo toivotaan et alkais kiltisti kotona!

Mulla oli aamulla ovistesti ihan hailakka haamu ja nyt iltapäivästä tasavahvat viivat. Plussaksi tulkitsen, mutta ajattelin aamulla vielä testata (ehkä jopa vielä tänään nukkumaanmennessäkin..) ku vähän kiinnostais että onks se lh-huippu nyt sit tänään vai huomenna. Seksiä on tilattu huomiselle ja eilen oli. Kohta saa taas viikoksi relata tän projektin ja lähinnä tikkujen uittamisen suhteen, ennen ku raskaustestit alkaa huudella kaapista :nailbiting:

Mites Emirin tilanne, eiks sulla ollut tähän kiertoon isompi annos letroissa?
 
Kyl se testiviiva tänä aamuna oli vahvempi, eli varmaan sit tänään DPO-1. Eihän sillä muuten väliä, mut tietää koska pitäis alkaa r-testissä näkyä jos ois näkyäkseen..
 
Mulla on tässä kierrossa taas 2tabl/pv. Nyt on kp13 eikä ainakaan vielä edes kiinnostais testata ovista. Ei ole myöskään mitään tuntemuksia. Jos vaan sekstailis tarpeeks.
 
Lapset kipeinä ja nuoremman yskää kuunnellessa meni yö. Hänellä on avaava suihke käytössä, mutta yöllä ei saanut annettua sitä. Kurkkuun kuulema kirveltää, enkä ihmettele yhtään tuon yskän takia.
Neuvolalääkäriä odotellaan, että olisi edes mahdollista päästä astma tutkimuksiin. Täällä eivät tunnu ottavan tosissaan, lääkärit lykänneet asiaa, "Kohtahan se on neuvolalääkäri, otatte puheeksi siellä".
Ymmärrän koronan vaikuttavan terveydenhuoltoon, mutta ei lapsia pidä jättää tutkimatta sen takia :sour:

Silmät ristissä kahvia keittäessä tuli miettineeksi, että tähänkö minä tähtään oikeasti. Valvomaan, taas.
Mutta olisihan se maailman paras syy valvoa :shy:
 
Rfsu ja viivanpaikka. Näissä kuvissa ei taida juuri näkyä, mutta omiin viivalaseilla varustettuihin silmiin näkyy :hilarious:
Nää samat testit on kyllä antaneet viivaa, vaikka en olekaan ollut raskaana. Eikä edes vain kerran. Mutta ainoat, mitä tossa lähimarketissa on.

En tiedä mikä into oli testata. Tuli vain sellainen olo :grin Eipä toi ole monen euron menetys.
 

Liitteet

  • IMG_20210317_191320.jpg
    IMG_20210317_191320.jpg
    35.8 KB · Katsottu: 100
  • IMG_20210317_191601.jpg
    IMG_20210317_191601.jpg
    26.1 KB · Katsottu: 98
Rfsu ja viivanpaikka. Näissä kuvissa ei taida juuri näkyä, mutta omiin viivalaseilla varustettuihin silmiin näkyy :hilarious:
Nää samat testit on kyllä antaneet viivaa, vaikka en olekaan ollut raskaana. Eikä edes vain kerran. Mutta ainoat, mitä tossa lähimarketissa on.

En tiedä mikä into oli testata. Tuli vain sellainen olo :grin Eipä toi ole monen euron menetys.
Tossa toisessa ihan kun olis jotain toooodella haaleeta. Voi olla että toi keltanen valo häiritsee ettei näy.
 
No niin, testasin sit kuitenkin tänään ovista kun tuli niin liukkaat kelit.:grin
Ja O plussahan se tulikin jo nyt kp14. Ei oo ikinä näin aikasin tullu. Oloja ei oo juur lainkaan. Viime kierrossa oli kova jomotus selässä ja oikealla, jossa johtofolli oli.
20210317_204227.jpg
 
Tossa toisessa ihan kun olis jotain toooodella haaleeta. Voi olla että toi keltanen valo häiritsee ettei näy.

Meillä ei edes ole keltainen valo vessassa, en tiedä miten meni noin keltaiseksi :joyful:

No olipas sattuma, että testasitkin jo nyt :grin
 
Mä en Oreo näe toista viivaa, mutta kuvassa näkyy aina huonommin kuin livenä. Toivotaan että ois sitä itseään!

Hieno ovisplussa Emirillä! Melkein samoilla päivillä mennään taas. Mä luulen, et se mun toissapäiväinen tasavahva viiva oli kuitenkin silleen pätevä, koska eilisiltana oli aika voimakkaat ovisoireet päällä ja tänään ei enää mitään. En nyt siis osaa ihan varmaksi sanoa, onko nyt dpo 0 vai 1 mutta testata ajattelin la 27.3. Silloin on joko dpo 10 tai 11 ja mulla jäi viime kierrosta yksi Predictor Early kaappiin. Siihen asti yritän olla miettimättä.
 
Cessi ei ole mulla odotukset kovin korkealla, kun nämä testit on antanut selvää haamuakin ilman sitä raskautta.
Mutta onhan tää aina ihan hauskaa puuhaa :rolleyes::grin

Kohta päästään siis jännäämään teidän osalta ainakin :)
 
Meillä ei edes ole keltainen valo vessassa, en tiedä miten meni noin keltaiseksi :joyful:

No olipas sattuma, että testasitkin jo nyt :grin
Ei meilläkään oo keltasta valoa vessassa mut aina siellä otetut kuvat on tollasia samanlaisia. Oisko sen lampun sävy joku lämmin tms niin siks näyttää noin keltaselta.
 
Mä oon jo niin pessimisti, että lasken tästä vaan et millon menkat alkaa.
Musta vaan nykyään tuntuu et teen näitä ovis testejä mut ei ne johda mihinkään. En osaa enää odottaa plussaa raskaustestiin. Tähän on tultu tän 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen.
Sit joku hölmö ääni sisällä käskee kuitenkin testaamaan dpo10, koska jospa kuitenkin. No ei, eihän se plussa ole taaskaan.

Yleensä nää on niitä kp1 ajatuksia, en tiä miks ne nyt valtaa mielen kun pitäs olla toivoa täynnä ovis plussasta.
Pöh, kaippa se tästä. Helpottaa kun voi tänne purkaa. :shy:
 
Muokattu viimeksi:
Voisin ilmottautua itekkin tänne. Lyhyesti. Isommat lapset jo 7v ja 9v. Edellisessä kierrossa oli kemiallinen, olin jo menossa marraskuisiin kun sit tulikin menkat myöhässä ja testi sen jälkeen negaa

Nyt dpo 7 ja toiveet ei ihan hirveen korkeella oo, mul on tullu tavaks sanoo jo alkuunsa et "ens kierrossa sitten"
-kokeilen ovistikuttaa
-greippimehua
-omenaviinietikkaa
-rukoilua

... jne :hilarious:
 
Tervetuloa! :)

Tein testin, joka oli niin selvä nega, että ei mitään epäilyksiä.
Lopetan ainakin rfsun liuksatestien käytön, kun antaa punertavaa viivaa ihan turhaan :rolleyes:

Odottelen siis menkkoja, että pääsee laskemaan kiertopäiviä :)
Ja meinasinpa viikonloppuna korkata muuttosiiderinkin!
 
Selvät ovislimat, joten menkkoja en vielä odotakaan saapuvaksi.
Eli jännääminen saa alkaa, kun kiertopäivä osottautuikin paremmaksi kuin luulin :grin
 
Selvät ovislimat, joten menkkoja en vielä odotakaan saapuvaksi.
Eli jännääminen saa alkaa, kun kiertopäivä osottautuikin paremmaksi kuin luulin :grin

Kyllä ovis aina menkat voittaa :cheers

Täällä dpo 4 tai 5. Esikoinen kuumeessa, koronatestissä käytiin ja nyt toivotaan ettei ole sitä itseään.
 
Meilläkin lapset jo viikon olleet pois hoidosta flunssan takia. Ja jatkuu edelleen :shifty:
Heti kun vähän lauhtui, alkoi pöpöt jyllätä.

Mutta hyvä, että tällä kertaa sairastavat yhtä aikaa! Yleensä toinen sairastuu kun toinen alkaa parantua. Ja sitten ollaan pois töistä monta viikkoa.
 
Sormet ristiin ja rukoukset kaikille pakanajumalille, että pojan nuha/yskä pysyy poissa koko päivän :smiley-angelic001
Ei kukkaro tykkää olla kotona ja tehdä pientä päivää, ja maksaa kuitenkin koko kuukauden päivähoidosta :shifty:

Ei oireita, ei enää limojakaan. En usko, että tästä kierrosta tärppiä tulee. On vain sellainen olo.
 
Takaisin
Top