Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
En tiedä miksi tein näin, mutta varmaan toi laura lepistön raskaus uutinen ja miehen kauheet himot (se oli ruvennu syömään jotain luontaistuotetta) niin kävin kattomassa koska olis oma laskettu aika jos tästä kierrosta vaikka tärppäin (kp7)joo ei vielä ees tiiä osutaanko kotiin molemmat oikeena päivänä, mutta laakettu aika oli 14.11 mä oon syntyny 11.11 ja se on silloin ollu isäpäivä ja tänä vuonna 14.11 on isäpäivä. Sattuma vai kohtalo
![]()
Multa on mennyt ihan Lepistöt ohi
Dpo 6 ja toivo elää kaikesta huolimatta... Just laskin, että yk 8 käynnissä
JOS olisi ihme, joka tarttuisi mukaan, tulisi Halloween bebe 
Maanantaina labrat ja kupolin magneettikuvaus torstaina. Koitan siihen saakka vältellä koronaa

joo ei vielä ees tiiä osutaanko kotiin molemmat oikeena päivänä, mutta laakettu aika oli 14.11 mä oon syntyny 11.11 ja se on silloin ollu isäpäivä ja tänä vuonna 14.11 on isäpäivä. Sattuma vai kohtalo
nyt kp39 :arghh: odotan niin inssiä 
ja pass siirty nyt ovuloimattoman kierron takia.. Toivottavasti päästään piinaileen samaan aikaan! Alatko syömään teroja vai odotatko kp1?

Nuorempana pistäessä huimaaminen oli ihan normaalia, mutta enpä noin topakasti ole reagoinut ikinä. Ja varsinkaan lähivuosina enää. Huh, huh. Punktiossakin meni vähän kauemmin kuin viimeksi, kun joutuivat tönimään munasarjoja parempaan asentoon ym. Mutta onneksi oli hyvä pöhnä lääkkeistä niin ei ollut kovin paha silti. Saldona yhdeksän munasolua, joten ihan tyytyväisenä poden täällä kotona nyt kuitenkin.