Äitiyspakkaus

Daiya

Luottohahmo langoilla
Toukokuun äidit 2019
Lokakuiset 2021
Meinaatteko ottaa äitiyspakkauksen vai sen rahan?

Varmaan kohta julkaistaan ens vuoden pakkauskin, jännityksellä/kauhulla odottelen. Tykkäsin hirveästi viime vuoden pakkauksesta, ja harmittaa hirveästi jos ei sitä saa, ja nyt jännittää että tuleeko millanen... :grin jos sinne asti pääsee niin voi mennä aika hilkulle kumman paketin saa. Todennäköisesti uuden, jos niitä "koronavauvoja" on paljon tullut viime vuodelle. :rolleyes: Mä tykkäsin esikoiselle saadusta paketista, seuraavan vuoden oli mun makuun ei-niin-kiva kuoseiltaan, ja nyt on taas kiva, niin mietin että meneekö ne vuorovuosin mun makuun sopivasti :hilarious:

Ja toki, ihanaa että tällanen on, eikä tarkoitus ole valittaa ilmaisesta tavarasta, jos ei nyt satu just omaan makuun olemaan :facepalm: vaihtuuhan niissä vähän tavarakin, ainakin meillä oli vielä (tais olla se 2018 paketti) jotain mitä ei enää kahdessa seuraavassa ole ollut.
 
Otan pakkauksen :love7 Eiks se vaihdu joskus tyyliin toukokuussa? Että melkein väkisinkin tulee 2021 pakkaus?
 
Minä luultavasti otan pakkauksen. Saa niin kätevästi kaikki siitä. Oon ihan super laiska shoppailee... xD jos on pakko mennä ostoksille niin varaan siihen päivän ja yritän haalia kaiken kerralla kasaan. :joyful:
 
Otan pakkauksen :love7 Eiks se vaihdu joskus tyyliin toukokuussa? Että melkein väkisinkin tulee 2021 pakkaus?

No yleensä vaihtuu toukokuun kieppeillä keväällä, riippuu aina siitä paljonko edellisen vuoden paketteja on tilattu ja mennyt, kun jakavat ne ensin loppuun...

Kyllä mekin otetaan, jos ei nyt ihan tosi rumia juttuja ole omaan silmään :grin se on tosi kätevä kun on niin monipuolisesti kaikkea. Toki meillä on aika paljon vaatteita ym jo mutta on siinä oma tunnelmansakin... :rolleyes:
 
Mä vielä mietin otanko vai en. Esikoisen aikana otin ja tykkäsin siitä makuupussista (vuoden 2015). Vaatteita ei pahemmin tullut käytettyä kun ne ei ollut kovin tyttömäisiä. Mut riippuu nyt millainen se uus pakkaus on, niin voishan sen ottaa :)
 
Mulla on pelkkää positiivista sanottavaa -13 paketista, vaatteet ei ehkä omaan mieleen mut kaikki oli tosi hyvä laatuisia! Pitääki käydä kattoo miltä viime vuoden paketti on näyttänyt :) eli joo, otan paketin. Meillähän ei oo mitään vauva-tarvikkeita kun esikoinen on jo kohta 8vuotias :)
 
Otan äitiyspakkauksen!:love7
Ainakin vuoden 2020 kuosit oli tosi kauniita, ja innolla ootan millainen tänä vuonna on luvassa!
 
Aion ottaa äitiyspakkauksen. Helpottaahan se vähän ja sillä pääsee alkuun. Ei tarvi niin paljon ehkä shoppailla kun ei kuulu ihan lemppari harrastuksiin se :grin

(Edit. hups anteeks, taas kirjottelen aivan väärissä ketjuissa kun ei tuu katottua minne sitä kirjottaa. Suonette anteeksi :facepalm::hilarious: )
 
Juu ilman muuta äitiyspakkaus otetaan vastaan. Mahtavaa päästä nyt vihdoin itsekin nauttimaan tästä suomalaisesta ylellisyydestä! Pakkaus sisältää niin laajasti kaikkea hyödyllistä :dummy1: Milloinhan sen saa aikaisintaan jo hakea:hilarious:
 
Otin pakkauksen esikoiselle, sieltä on tallessa ne itselle tärkeimmät tavarat jotka tämä vauva perii. Tällä kertaa en aio ottaa pakkausta vaan otan rahan ja sillä ostetaan turvakaukalo:p
Melkein kaikki äp tavarat saa ostettua myös erikseen eli jos on jotain tosi ihanaa mitä haluaa niin esim makuupussin saa erikseen ostettua. Myös niitä kuuluisia kynsisaksia myydään ihan prismassa:hilarious:
 
Otin pakkauksen esikoiselle, sieltä on tallessa ne itselle tärkeimmät tavarat jotka tämä vauva perii. Tällä kertaa en aio ottaa pakkausta vaan otan rahan ja sillä ostetaan turvakaukalo:p
Melkein kaikki äp tavarat saa ostettua myös erikseen eli jos on jotain tosi ihanaa mitä haluaa niin esim makuupussin saa erikseen ostettua. Myös niitä kuuluisia kynsisaksia myydään ihan prismassa:hilarious:

Siis onko ihan joku paikka missä niitä myydään erikseen? :eek: kerro kerro!
 
Me varmaan otetaan myös, tytöillekki otin vaikka eipä sieltä moni juttu käyttöön päässyt. Mutta ollaan omiin laatikoihin säästelty sitten lempparivaatteet yms muistoja :love7
 
Aion ottaa ja veikkaan että 2020 paketti loppuu hyvissä ajoin. Ainakin meidän alueella on uutisoitu vauvabuumista ja tammikuussa syntyi vissiin 200% enemmän vauvoja kuin aikaisempina tammikuina :cat:
 
Tuli mieleen, että se toppapuku on väärään aikaan sopiva, ensin liian iso ekana talvena ja seuraavana jo varmaan liian pieni :pompus:
 
Tuli mieleen, että se toppapuku on väärään aikaan sopiva, ensin liian iso ekana talvena ja seuraavana jo varmaan liian pieni :pompus:
Kyllä sitä pystyi käyttään ekana talvena vaunuissa toppapussina aika kivasti :) Ja kyllä mä oon nähnyt että sitä jotkut vielä tänäkin talvena on ihan haalarina käyttäneet, jos on sirpsakka lapsonen :)
 
Tuli mieleen, että se toppapuku on väärään aikaan sopiva, ensin liian iso ekana talvena ja seuraavana jo varmaan liian pieni :pompus:

Tätä mäkin mietin, meidän edellinen siis toukokuinen ja sille oli kyllä sopiva about puolet talvesta, joten epäilen miten tämän kanssa. Riippuu toki minkäkokoinen lapsi tulee. Mutta menee tosiaan varmaan pussina vaunuissa nyttenkin hyvin kuten Vispipuuro tuossa hoksasi. Musta oli kiva kun viime vuoden paketissa oli kerrankin tumma toppapuku, aiemmin ollut ainakin pitkään aina vaaleita kuoseja.
 
Mä otan paketin. Tein jo ”innokkaana” hieman taulukkoa 2020 paketista että montako ja missä koossa kutakin tuotetta löytyy
 
Uskoisin, että otan taas pakkauksen. Edellinen pakkaus on vuodelta 2016, joten puolet kamppeista lienee jo kadonnut matkan varrella. Eikä tarvitse sitten niin paljon funtsia, mitä kaikkea sattuu tarvitsemaan :happy:
 
Mie ootan kans kovasti, että uusi pakkaus julkaistaan! En oo vielä päättänyt otanko pakkauksen vai rahan.
 
Takaisin
Top