Helmikuun jutustelut

Pauliina0

Jostain jotain jo tietävä
En tiedä onko tämmöistä yleiseen höpötykseen liittyvää uutta ketjua vielä aloitettu..? Ainakaan meille jotka ei kuulu salaiseen ryhmään :happy:

Täällä RV 11+4 ja tänään kotidopplerilla saatu sykkeet kuuluviin. Voi jestas oli mahtavaa :smiley-bounce016
Pistin visusti takaisin piiloon koko vehkeen etten alkaisi liikoja kuunnella..

Muilla samoja aikeita? :love017
 
Kyllä himistelis kotidoppler! Vielä olen saanut itseni hillittyä kuitenkin.

Onnea että pääsitte kuuntelemaan, oli varmasti antoisaa!
 
Mä hankin NT ultraa edeltävässä ahdistuksessa Dopplerin myös :) Oli se ihanaa saada kuulumaan ekaa kerta. 12+0 jälkeen on saanut kyllä helposti kuulumaan, nyt yritän kovasti unohtaa koneen ettei ainakaan joka päivä kuuntelisi.

Muuten kivaa että helmikuu alkoi ja tuntuu että aika menee eteenpäin! Pahoinvointi alkanut helpottaa, ja nyt 13+3 alavatsan turvotuksen keskeltä alkaa jo raskausvatsa vähän tuntua :happy:
 
Kertokaa mulle vielä miltä dopplerilla kuulostaa ne sydänäänet? :bored: Kun mä kuvittelisin et oon saanut ne kuulumaan, sellaista laukkaavaa ääntä siis, mut kuulostaa kuitenkin ihan erilaiselta kuin ultrassa... Mut sit kuitenkin oon epävarma, onko se vaan jotain epämääräistä rahinaa mitä kuulen :rolleyes:
 
Ylliste, joo oli kyllä mahti tunne! On ne vain parhaita ääniä tässä maailmassa :happy119:Heartpink

Mulla kans Mantaray pikkusen pahoinvointi helpottanut. Jopa neljä hyvää päivää perätysten ollut nyt ja ruoka pysynyt kohtuullisesti sisällä. Vaikuttaa niin paljon positiivisesti mielialaan, samoten kuin tuo aurinko joka alkanut kurkkia välillä enemmän pilvien takaa :Heartpink mukava kun sulla konkretisoitunut odotus vatsan kasvun myötä. Se on ihanaa :Heartpink

Ninnu, joo kuvailisin itsekin sykkeitä laukkaaviksi varsinkin kun saa sen vauvan alun ihan siihen oikealle paikalle niin siltä ne kuulostaa. Kauempaa kuulostaa mulla tasaisen nopealta tumtum ääneltä:biggrin sillä perustein itse tunnistan sykkeen että oma ei tosiaan niin kova/nopea ole :)ja semmonen hidas viuh-viuh ääni on tietääkseni istukka ja löydän vauvan aina kun istukasta käännän anturin alaspäin. Nyt olen löytänyt ihan häpyluun rajamailta.
 
Onko teillä muilla jotka ootte jo ennemmin saanu lapsen nii ruvennu tuntuu liikkeet? Mulla on nyt 4 päivää tuntunu, eka luulin että kuvittelen mutta tuntuu sellasia hentoja hipaisuja,"kutituksia" molemmin puolin tuolla kohdun kohdin, kun on itse aloillaan niin niitä huomaa helpommin. Välillä tulee monta kerralla sitten välillä menee aikaa ku ei yhtää ja sit taas kova peppurointi, hauskinta ku saattaa vaihtaa puolta myös nopeaa oikealta vasemmalle tai keskelle, erittäin liikkuvainen kaveri :Heartpink:Heartpink sisko ja äiti kans kertoivat että heillä on näillä viikoilla tuntunu ekat liikkeet ja siitä voimistunu:binkybaby:Heartpink niin ihanaa!!!!! Niin ja tosiaan RV 12 menos
 
Mulla piti olla siis tänään RV 11+5 mut np uässä selvisi äsken et ollaankin jo 13+1. Laskettu muuttui sitten 11. Päivään :nailbiting: jeee!! Baby ottanut kasvun kii kyllä hienosti :p pikkusen oli terhakka ja liikkusa kaveri mutta myös yhteistyökykyinen niin et koko ultra ohi 30 minuutissa ja rakenteet kunnossa. Voiko ihminen olla enää helpottuneempi:cat:

Sundiu, uskon hyvinkin että pieniä liikkeitä voi jo tuntea:)
 
Mulla piti olla siis tänään RV 11+5 mut np uässä selvisi äsken et ollaankin jo 13+1. Laskettu muuttui sitten 11. Päivään :nailbiting: jeee!! Baby ottanut kasvun kii kyllä hienosti :p pikkusen oli terhakka ja liikkusa kaveri mutta myös yhteistyökykyinen niin et koko ultra ohi 30 minuutissa ja rakenteet kunnossa. Voiko ihminen olla enää helpottuneempi:cat:

Sundiu, uskon hyvinkin että pieniä liikkeitä voi jo tuntea:)

Oi olipas siellä ottanu vauva hyvän kasvupyrähdyksen tosiaan, täällä jännätään vielä reilu viikko np ultraan, toivottavasti meilläkin hyviä uutisia:)
 
Mä oon kanssa miettinyt, että voisinko oikeasti jo tuntea liikkeitä, kun välillä kutittaa mahasta kuin jännittäisi/säikähtäisi. Ja siis tuntuvat ihan erilaiselta, kuin suolen murinat. Nyt 11+4.
 
Mulla myös olo kuin tuntisin liikkeitä. Ja itseasiassa ultrassa, kun vauva vain käänsi päätään niin se tuntui samalta kuin nää mun epäilemät liikkeet. Joten uskon, että ne on liikkeitä. :love7 Ekassa raskaudessa erotin liikkeet vasta rakenneultrassa.
 
Mäkin oon kuvitellut tuntevani jotain, mutta tänään ultrassa istukka etuseinässä tyynynä, niin hieman epäilen mahdanko kuitenkin tuntea omiani:hilarious:
 
Mäkin oon kuvitellut tuntevani jotain, mutta tänään ultrassa istukka etuseinässä tyynynä, niin hieman epäilen mahdanko kuitenkin tuntea omiani:hilarious:
Mullakin on istukka etuseinämässä mutta nää liikkeet tuntuukin syvemmällä, ei siis tuossa heti ihon alla.
 
Miten muuten muilla, varsinkin jo myöhemmillä viikoilla menevillä, minkälaisia tuntemuksia teillä on muuten ollut? Itsellä tuntuu olevan jonkin verran kaiken näköistä vihlontaa ja varsinkin tänään outoa "paineen tunnetta" alhaalla. Olenko ainut näiden oireiden kanssa?:banghead:
 
Olis mukava kyllä tuntea liikkeet. Mun vatsa pulputtaa muutenkin niin paljon, että tuskin osaan erottaa mitään. :D
 
Onpa hauskaa, että moni tuntenut jo jotain liikkeitäkin. :) Meillä ensikertalaisilla taitaa mennä vielä jokunen viikko tuohon!

Meillä oli eilen nt-ultra. Hyvien uutisten kunniaksi ostin ekan vaatteen ja kukkapuskan ruokaostosten lisäksi. Kassamyyjä herkistyi pientä bodya hipelöidessään ja kysyi vielä kukkapuskasta viivakoodia etsiessä, että olenko menossa jotain pikkuista katsomaan. Koska valehtelutaitoni ovat nolla, sanoin, että tulee omaan talouteen, mutta saa vähän vielä odotella vauvaa. Ekat onnittelut siis Prisman kassalta viikolla 12+0. :laughing002
 
Ite tuntenu ekassa raskaudessa 11 viikolla ekan kerran. Muissa sit vaihdellen 12-13 viikolla. Nyt oon reilu viikon aina satunnaisesti tuntenu liikkeitä. Ne tuntuu semmoselle kuplinnalle et jokin pyörii. Tänään käyty nt- utrassa. Hieman oli toinen sitä mieltä et mitä turhia nyt mittailla et hällä on just jumpat menossa.
 
Krooh pyyh, vielä puoli vuotta laskettuun aikaan. :facepalm:

Älä viitti tää aika lähtee kohta juokseen niin että ei perässä pysy.


Mä hankin kans dopperin mut en ole vielä koittanu et miten onnistuu käyttö.
 
Takaisin
Top