Nub-teoria

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Nub-teorian mukaan sukupuolen voi määrittää jo nt-ultrassa genitaalikyhmyn asennon perusteella. Voit lukea aiheesta lisää täältä. Ensimmäisillä teillä on varmaan nt-ultra jo tehty tai ainakin ihan nurkan takana. :) Kiinnostaako teitä sukupuolen määrittäminen kyseisen teorian avulla? Aiotteko katsoa ultrakuvia sillä silmällä?
 
En kauheasti luota näihin teorioihin oli sitten nub tai selkeiden vertailu, mutta kaveripiirissä tämä on suurikin aihe ja muutamat jotka tähän uskovat ja ovat mittailleet niin oikein meni. Oma ultrassa otti tämän nt-ultrassa puheeksi ja mittaili sitä ultra kuvaa ja sanoi veikkaavansa tyttöä tämän teorian perusteella. Odotan itse sinne rakenneultraan että mitä siellä sitten sanotaan.
 
Mä olen törmännyt tähän teoriaan myös netissä joitain vuosia sitten:bookworm:. Omien lapsien sukupuolet täsmäävät tuon kuvauksen mukaan kun katsoo NP uä kuvia. Aivan hassua mutta näin on ja sattumalta lasten uä kuvissa näkyy (ainakin oletettavasti) tuo genitaalikyhmy. Aina ei niin selkeitä ole saatavissakaan saatikka edes anneta mukaan kuvia o_O
Varsinkin tyttö ihan selkeä. Ja siis ihan maallikkoina miehen kans tutkittu:cat: ei mitään väliä kumpaa sorttia ikinä onkaan tulossa tälläkään kertaa mutta olen jo miettinyt että aion tsekata ja vertailla kuvia keskenään:smiley-angelic006
 
Kyllä mä yritän tätä kuvista kytätä, mut vaikka mulla on monta hyvää kuvaa niin en oikein erota. Mulla on kyl muuten vahva ajatus siitä kumpi siellä on ja kuvissa myös näyttäis siltä, vaikken mitään kyhmyä nää mun kuvissa...
 
Okei en ollut kuullut tästä mutta pakkohan se oli tarkistaa :angelic: Mun mielestä meidän pieni näyttäisi pojalta :happy:

7273E366-6061-4AD1-839E-2AB7A18DF5DD.jpeg
 
Mä en kyllä yhtään tajua tästä kuvasta, mitä pitäisi katsoa. Osaako joku muu?
 

Liitteet

  • IMG_20210131_145925.jpg
    IMG_20210131_145925.jpg
    37 KB · Katsottu: 51
Mä en kyllä yhtään tajua tästä kuvasta, mitä pitäisi katsoa. Osaako joku muu?

Mun mielestä tästä kuvasta vaikea nähdä, olisiko jalat tiellä? Voi olla kyllä että katson ihan väärää kohtaa omassa kuvassa myös :smiley-ashamed008
 
Facebookissa on joku nub-teoria ryhmä, brittiläinen muistaakseni, jossa koulutetut kätilöt tulkitsevat ihmisten kuvia. Taisin edellisessä raskaudessa lykätä kuvan sinne, vastaus tuli melkein heti ja oli oikein :).
 
Mulla tosiaan ei kyhmyä kuvina näy vaan kätilö etsi sopivan kulman ja pysäytti kuvan näytölle josta alkoi tästä teoriasta minulle kertomaan ja mittailemaan. Ei siinä mitään, tyttö olisi kyllä kiva kun esikoinen on poika. Vähän vaan ihmetytti kun en asiasta kysynyt ja jotkuthan ei sukupuolta ollenkaan halua tietää etukäteen.
 
Yritin tutkia kuvia, mutta en ole ihan varma mitä kyhmy katselin. Joku kyhmy kuvassa oli, mutta voi se olla jalkakin.
 
Kiitos! Mulla sama fiilis, eikä pelkästään kuvasta! Laittakaa muutkin kuvia.
 
Tässä voi kans tulkita. En meinaa rakenneultrassa kysyä sukupuolta.
 

Liitteet

  • IMG_20210201_100538.jpg
    IMG_20210201_100538.jpg
    28.3 KB · Katsottu: 57
Takaisin
Top