Kaikki ok, syke löytyi oikeasta paikasta ja viikkojaan vastasi :)
Mulla tosiaan tuon ultran mukaan la olis 31.8., mutta ehkä mää jatkan täällä syyskuisissa kirjottelua kun tänne jo ehdin kotiutua. Mä kun laskin sen la:n syyskuulle![]()
Ihana kuulla!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikki ok, syke löytyi oikeasta paikasta ja viikkojaan vastasi :)
Mulla tosiaan tuon ultran mukaan la olis 31.8., mutta ehkä mää jatkan täällä syyskuisissa kirjottelua kun tänne jo ehdin kotiutua. Mä kun laskin sen la:n syyskuulle![]()

Se voi olla mulla sama juttu, sen takia ei vanhemmalla ultralla ei saatu mitään kuvaaTäälläkin aamulla käytiin varhaisultrassa ja löytyi syke
Ultraajan mittauksen mukaan vastasi 6+2, kun ovistestin perusteella piti olla 7+0. Se nyt vähän mietityttää![]()
Täälläkin aamulla käytiin varhaisultrassa ja löytyi syke
Ultraajan mittauksen mukaan vastasi 6+2, kun ovistestin perusteella piti olla 7+0. Se nyt vähän mietityttää![]()
Mä en oo koskaan käyny varhaisultrassa, mutta nyt ehkä käyn. Edellisessä raskaudessa n vkon 12 ultrassa todettiin et on jo 17+, joten hups, se olikin kuukauden pidemmällä.. menkat tuli siis täysin normaalisti eikä ollu mitään epäilystä että oisin ollut jo raskaana.. nyt mulla on sellanen fiilis et oisin jo pidemmällä ku vatsa on jotenkin jo todella iso![]()

mietin itsekin, että eihän ovulaatio välttämättä ole ollut ovisplussasta seuraavana päivänä. Ja varmasti munasolun hedelmöittymisen ja kiinnittymisen aikataulu voi olla yksilöllistä. Pitäisi vain nyt osata keskittyä siihen, että syke löytyi 
nyt yrität keskittyä siihen, muutaman päivän heitto voi johtua niin monesta syystä 
Voi ei! Olen niin pahoillani.Täällä _jälleen_ huonoja uutisiaalkiota ei löytynyt eikä se ontelokaan vastannut kooltaan viikkoja
en voi uskoa että tämä tapahtuu taas..

Täällä _jälleen_ huonoja uutisiaalkiota ei löytynyt eikä se ontelokaan vastannut kooltaan viikkoja
Halauksia ja voimia teille 
Voi eikä, oon niin pahoillaniTäällä _jälleen_ huonoja uutisiaalkiota ei löytynyt eikä se ontelokaan vastannut kooltaan viikkoja
Hirmuisesti voimia sinne 
Täällä _jälleen_ huonoja uutisiaalkiota ei löytynyt eikä se ontelokaan vastannut kooltaan viikkoja