Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Kaikki esikoisen aikainen on säästetty, joten isompia hankintoja tuskin tulee tehtyä. Rattaisiin ostan ehkä vaan tyyliin seisomalaudan, kun vois olettaa että elokuussa tuo lähemmän 4v kulkee muilla välineillä kuin rattailla:angelic: voi että, onpas ihana päästä jossain kohtaa hypistelemään pikkiriikkisiä vaatteita:love7
 
Huomasin, että kaikki vuosien varrella ostamani vaatteet ovat 90% max kokoa 68 :hilarious: eipähän tarvitse ensimmäiseen 4-6kk ostaa kuin ehkä ulkovaatteita ja sukkia :rolleyes: siis vaatteiden osalta
 
Mä en oo vielä uskaltanut kaivaa esille edes äitiysvaatteita saati vanhoja vauvanvaatteita, vaikka muuten sen kaappien siivoamisen jo aloitinkin. Ehkä ens viikon jälkeen... Niin ihanaa kyllä päästä hypistelemään taas pieniä vaatteita! :Heartpink Rattaista oon kans alkanut jo haaveilla, mut ei oo mitään käsitystä mitä kaikkea pitäisi osata ottaa huomioon niitä valitessa. Ja ehkä vielä on liian aikaista!
 
Meillä on isommilta vielä paljon vaatteita ja muita tarvikkeita tallessa, kun nuorimmainenkin vasta 1v. Mut varmaan eniten mietityttää kans pitääkö ruveta autoa vaihtamaan, jotta saa 3 istuinta mahtumaan. Näitä onneks ehtii vielä pohtimaan!
 
Samat mietteet. Meidän pitänee jossain kohtaa luoda tänne ketju nimeltä "auto ja kolme istuinta" :laughing002
 
Meillä on vessan remontti käynnissä, ja yritettiin viime viikonloppuna valita lavuaari niin, että olisi hyvä pyllyn pesuun. Eli kai tämän voi laskea ensimmäiseksi hankinnaksi vauvalle :laughing002
 
Minä en ole tehnyt vielä mitään hankintoja, enkä varmasti teekkään ennen rakenneultraa. Vaunuja olen kyllä jo katsellut ja haaveissa Bugaboot! Esikoiselta on säästetty sitteri, syöttötuoli ja leluja, mutta ei mitään muuta, vaikka toiveissa olikin lapset suht pienellä ikäerolla. Oma tyyli tuppaa muuttumaan aika nopeasti ja nyt pidänkin ihan erilaisista vauvanvaatteista mitä esikoisen vauva-aikana 2,5 vuotta sitten.
 
Tuli osteltua leijona-aiheisia vaatteita, mun tuurilla lapsesta tulee neitsyt :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20201222_181051__01__01.jpg
    IMG_20201222_181051__01__01.jpg
    39.5 KB · Katsottu: 23
En tee hankintoja vielä pitkään aikaan, en vaan uskalla. Aika paljon on tavaraa esikoisen jäljiltä, joten kovin paljon ainakaan vaatteita tuskin tarvitsee ostaa. Mutta odottelen nyt vähintään sinne nt-ultraan, josko uskallan vielä silloinkaan. Esikoiselle taisin alkaa miettimään hankintoja vasta ru:n jälkeen.
 
Tekee älyttömän tiukkaa olla tekemättä mitään hankintoja vauvalle nyt aleista! Oikein ärsyttää kun sais edukkaasti kaikkea kivaa. Yritän laittaa jäitä hattuun :hilarious:. Muutaman äitiysvaatteen tilasin, ne tosin oli normihintaisia. Nyt en oo nähnyt edes mitään kivoja kuoseja, kaikki on tosi tummia ja yksivärisiä, tai joitain raitasia näkyi olevan.
 
Me ei hankita mitään ennenkuin masuasukin tilanne on täysin selkeä. Jos päästään viikolle 20 ja rakenneultra on OK, niin sitten vois alkaa miettiä hankintoja. Mulla on sen verran ikää, että keskenmenoriski on tosi korkea sekä viimeksi ei ollut sykeasiat selkeät, niin ei pysty ajattelemaan positiivisesti tai tulevaisuuden hankintoja vielä.
 
Mä hurahdin noshin alesta ja ostin yhden bodyn ja yöpuvun :rolleyes: Nettikirppikseltä saatoin myös kotiuttaa yhden vaatteen... Nyt pitää rauhoittua.
 
Mä hurahdin noshin alesta ja ostin yhden bodyn ja yöpuvun :rolleyes: Nettikirppikseltä saatoin myös kotiuttaa yhden vaatteen... Nyt pitää rauhoittua.
Ihana että muillakin on tätä, taidan pysyä noshista kaukana :hilarious:
 
Mitä tehdä, jos on sattui tulemaan eteen unelmien vaunut käytettynä? :nailbiting: Ei minkäänlaista järkeä olisi vielä ostaa, mutta kun...
 
Mitä tehdä, jos on sattui tulemaan eteen unelmien vaunut käytettynä? :nailbiting: Ei minkäänlaista järkeä olisi vielä ostaa, mutta kun...

Minä ostaisin, jos hyvässä kunnossa ja sisällä säilytetty :) Vaunuista pääsee kyllä tarvittaessa sitten eroon.
 
Me ei olla hankittu vielä mitään enkä ole kaivellut edes varastoja, että paljonko esikoiselta on säästetty vaatetta yms. Melko paljon kuitenkin, joten mikään hätä ei ole. On kaukalo ja vaunutkin. Mutta eilen tuli mieleen että mikä olikaan paras vaate ihan siinä alkuvaiheessa ja se taisi olla vetoketjullinen yökkäri, jossa myös jalkaterät jäi pusseihin. Onko joku bongannut näitä jostain nyt kivoilla kuoseilla? Niitä voisin jopa jo ostaa. Esikoinen oli sellainen kakkakone, että koko ajan sai vaihtaa vaippaa ja tuo vaatekappale oli kyllä parasta.:gen014
 
Just ollaan laitettu esikoisen sitteri ja Trip Trapin vauvaosa SPR:n Konttiin.:banghead: Pitäisi varmaan mennä katsomaan olisiko ne siellä vielä ja ostaa takaisin. Vaatteitakin ollaan annettu eteenpäin sitä mukaa kun jäävät pieniksi, mutta niitä onneksi saa edullisesti lähellä olevilta lastenvaatekirppiksiltä.

Auton vaihto tulee varmaan ajankohtaiseksi. Kolmiovinen Yaris on ollut ihan ok yhden kanssa, mutta ei sinne oikein kahden lapsen tavaroita mahdu.
 
Mitä tehdä, jos on sattui tulemaan eteen unelmien vaunut käytettynä? :nailbiting: Ei minkäänlaista järkeä olisi vielä ostaa, mutta kun...
Meillä vaunut oli suunnilleen ensimmäinen, mitä ostettiin esikoiselle. Löytyi vain niin hyvät ja edulliset käytettyinä.
 
Takaisin
Top