Täällä 28v ensimmäisen yrittäjä. Yrityskiertojen määrästä en ole varma, mutta yritys on alkanut 07/2018. Meillä on ollut tänä aikana kolme keskenmenoa eri vaiheissa raskautta, niin sen takia en ole noista kierroista varma.
Mä ajattelin ensimmäisen keskenmenon kohdalla että se yksikin on jo liikaa, kaikki sympatiani sinulle. Toivottavasti seuraava pikkuinen pysyy matkassa mukana <3
Oon itse 30v ensimmäisen yrittäjä. Varsinaisesti vasta kaksi yrityskierrosta takana. Molemmista olen tullut raskaaksi, mutta ensimmäinen meni spontaanisti kesken ja tämä toinen olikin kohdunulkoinen raskaus.. Parhaillaan sitä yritetään saada nyt päättymään. "Arpaonni" ei ole nyt kyllä suosinut toivotulla tavalla.

jää varmaan koko ovulaatio välistä jos rupeen tikuttamaan. Kerrothan sitte kuulumisia ku ovis näyttää plussaa? :angelic:
on kuulkaas siivottu kolmea tuntia ja vaikka mitä! mikähän energia piikki vaivaa.
Kiva että laitoit tänne viestiä, ku ite en oo kehdannut vielä ku oon näin "vihreä" ja monilla jo tosi pitkästi yritystä takana..
Oon siis 34-vuotias ja kolmas kierto käynnisty just viikonloppuna.. Vauva on ollut ehkä haaveista suurin jo vuosia, mut ensin ei meinannu löytyä sopivaa isää ja sen jälkeen piti saada elämäntilanne vähän tasottumaan.. Mulla oli ennen ehkäisyn lopettamista vuoden kuukautiset kokonaan pois, ja sen jälkeen tikutin oviksen heti ekasta kierrosta, että näin miten elimistö alkaa toimimaan.. Sen ekan kierron jälkeen päätin yrittää välttää yli-yrittämistä, mut vaikea tähän on enää rennostikaan suhtautua.. 

mahaan sattuu vietävästä ja oon aivan rikki 
Ikää 28 vuotta ja yritys aloitettu 9/2020. Olen tuolla raskaaksi 2020 -ryhmässä pyörinyt, mutta se etenee niin hurjaa tahtia että ei meinaa mukana pysyä.